۲۴۳۱۸۳
۱۵ نظر
۵۰۱۶
۱۵ نظر
۵۰۱۶
پ

سلفی های جاستین بیبر

جاستین، خواننده بیست و یک ساله کانادایی، امروزه یکی از سلبریتی های جوان عرصه موسیقی جهان به شمار می‌رود که گفتار امروز، نگاهی دارد به گشتی در زندگی خصوصی ایشان از قاب سلفی‌ها.

برترین ها: همچون روال هفته‌های قبل، امروز نیز نگاهی داریم به زندگی خصوصی یکی دیگر از چهره‌های هنری دنیای امروز از قاب سلفی و گشتی در سلفی‌های جاستین بیبر، خواننده جوان و میلیونر کانادایی زده‌ایم. با ما همراه باشید.

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر با یک طرفدار خوشحال و موبایلی از جنس طلا)

سلبریتی شدن و به واسطه ان، میلیونر شدن در دنیای امروز، سن و سال و استعداد وحشتناک نیاز ندارد. حتماً نیاز نیست که شما چهره خاص یا اعجوبه ای در یک زمینه باشید تا پله‌های موفقیت را ۱۰ تا ۱۰ تا طی کنید! اگر چه شانس و اقبال، در همه چیز به اندازه ای تأثیر گذار هست، اما به نظر می‌رسد، قدرت رسانه و تاثیرگذاری رسانه ای، چه در محیط واقعی و چه در محیط دیجیتالی، می‌تواند یک برگ برنده قابل ملاحظه برای سلبریتی شدن شود.

جاستین بیبر، خواننده جوان کانادایی، جزو معدود بیست ساله میلیونر دنیای سلبریتی هاست. یکی از چهره‌هایی که ره صد ساله را چند شبه طی کرد و اکنون، با ۲۱ سال سن، سلبریتی معروف خوانندگی در دنیا محسوب می‌شود. یکی از روش‌های شهرت آقای بیبر را باید شبکه یوتیوب دانست. همان طور که عرض کردیم، شبکه‌های اجتماعی و به طور کل دنیای دیجیتالی، نقش مهمی در شهرت آفرینی و فرصت آفرینی و در نهایت ثروت آفرینی برای افراد دارد که باید به آن توجه داشت. اکنون، تعداد افرادی که از راه شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت، اثری را خلق و منتشر می‌کنند و به محبوبیت می‌رسند، روز به روز در حال افزایش هست.

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر با یک پنجره که نام مستعارش JB بر روی آن درج شده)

جاستین درو بیبر (Justin Drew Bieber) (زادهٔ ۱ مارس ۱۹۹۴)؛ خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمی ساز کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار آلبوم چندآهنگهٔ دنیای من شروع کرد. در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی‌اش با نام دنیای من ۲ که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی‌اش با نام دنیای من بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت.

پس از انتشار آلبوم دنیای من ۲ توری جهانی را با نام تور دنیای من آغاز کرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام هرگز نگو هرگز (Never Say Never) که یک مستند کنسرتی است در اوایل سال ۲۰۱۱ اکران شد و به پرفروش‌ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا تبدیل شد.

در اواخر سال ۲۰۱۱ دومین آلبوم استودیویی وی با نام زیر دارواش به بازار آمد که همانند آلبوم اولش، شمارهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ شد. اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که او ۱۲ ساله بود در مسابقه‌ای محلی که در شهر استرت‌فورد برگزار می‌شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. سپس مادرش فیلم‌هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند. پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم‌های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم‌های جدیدی از او در یوتوب کرد. او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید. این ویدئو را در ۳ دقیقه مشاهده کنید که نزدیک به ۵۰ میلیون بار در این شبکه مشاهده شد.

روزنامهٔ آبزرور که در انگلستان منتشر می‌شود، در گزارشی اعلام کرده که تاثیرات بیبر در بین جوامع مجازی، بیشتر از افرادی چون باراک اوباما و دالایی لاما است. مطابق گفتهٔ جن هافمن از روزنامهٔ نیویورک تایمز، «یکی از تاثیرات بیبر در جوامع مجازی، حساب کاربری او در سایت یوتوب است.

سلفی های جاستین بیبر
(گزارش نیویورک تایمز از موفقیت یوتیوبی جاستین بیبر - ۲۰۰۹ میلادی)

قبل از این که بیبر اولین اثر خود را (دنیای من) منتشر کند، حساب یوتوب او تا اواسط ماه نوامبر ۲۰۰۹، میلیون‌ها بازدید داشته است». بیبر این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. اولین کاری که براون کرد، بارگذاری ویدئوهای خانگی بیشتر از بیبر در یوتوب بود تا رتبهٔ جاستین در یوتوب بالاتر برود. من گفتم: جاستین. طوری بخون که انگار کسی در اتاق نیست. ما با دوربین‌های گرون قیمت فیلم نمی‌گیریم. ما این کار رو به بچه‌ها می‌سپاریم. بزار اونا این کارو انجام بدن. بیبر همچنان به بارگذاری ویدئوهای جدید در همان حساب کاربری ادامه داد و یک حساب کاربری در سایت توییتر نیز راه‌اندازی کرد و به طور مرتب با طرفدارانش ارتباط برقرار کرد. این حساب بیبر در توییتر، تا نوامبر ۲۰۱۰، ۶ میلیون دنبال کننده را جذب خود کرد. هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۴۰۰۰ دنبال کننده به این حساب اضافه می‌شود. این دو حساب کاربری نقش اصلی را در شناساندن بیبر و همچنین فروش ترانه‌هایش داشته است به طوری که موزیک ویدئوی ترانهٔ «یک بار» پس از بار شدن در یوتوب به سرعت، به فروش رفت.

سلفی های جاستین بیبر
(صفحه شخصی جاستین بیبر در اینستاگرام)

جاستین بیبر در اینستاگرام قریب به ۳۹ میلیون فالوور دارد و بیش از ۲۴۰۰ پست در صفحه خود منتشر کرده است. نشانی وب در آدرس https://instagram.com/justinbieber قرار دارد. اینستاگرام و یوتیوب، در سال‌های اخیر سبب شهرت افزون تر آقای بیبر جوان و میلیونر در عرصه هنری شده است و بد نیست بسیاری از علاقمندان به کارهای هنری، از مدل موفقیت آقای بیبر استفاده کنند. مدلی که با کم‌ترین هزینه و جذب حداکثری مخاطب، توانست یک کودک ۱۰ ساله را تبدیل به یک سلبریتی در سن ۱۸ سالگی کند.

سلفی های جاستین بیبر
(جاستین بیبر و آقای کوپر ۵ ساله در یک سلفی خانوادگی)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی اخیر جاستین بیبر برای درخواست از مخاطبانش جهت حضور در snapchat)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر در خودرو با کلاه همیشگی‌اش و زنجیره نقره از برند تیفانی)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر با کلاه برعکس و تتوی جدید)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر در کنسرت با طرفداران در کانادا)

سلفی های جاستین بیبر

سلفی های جاستین بیبر
(جاستین بیبر و سلفی‌اش در سالن بدنسازی)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر در وان حمام!)

سلفی های جاستین بیبر

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر با ستاره رئال مادرید، کریستیانو رونالدو)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر با سلنا گومز)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی سیاه و سفید جاستین بیبر با آریانا گرنده)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر با طرفدارانش در میدان پیکادلی لندن - انگلیس)

سلفی های جاستین بیبر
(سلفی جاستین بیبر با مادرش در حال تماشای بسکتبال و خوردن ساندویچ)

توییتر جاستین، در نشانی https://twitter.com/justinbieber قرار دارد و مخاطبان زیادی را جذب کرده است. آخرین اطلاعات و اخبار از رویدادهای هنری و زندگی شخصی بیبر را می‌توان در این نشانی در اختیار داشت. البته ایشان وب سایت رسمی هم دارد که دانلود موسیقی و محصولاتی که با نام ایشان تولید شده در آن عرضه می‌شود. این پرتال در آدرس www.justinbiebermusic.com در دسترس هست.

سلفی های جاستین بیبر
(جاستین بیبر و مادرش در مسابقات بسکتبال آمریکا)

مادر جاستین Pattie Mallette هم، یک هنرمند و فعال هنری در کانادا به شمار می‌رود. بسیاری از موفقیت‌های هنری ایشان مدیون همکاری و برنامه ریزی مادرش در فضای مجازی می‌باشد که موفقیت تجاری جاستین را در عرصه خوانندگی فراهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم توهینهایی که به این جوان میشه افکار بر جای مونده از دوران پدرسالاریه که مرد حتما باید خشن و زمخت و یغور باشه و نه بخنده نه گریه کنه نه برقصه نه زیبا باشه!!

    • شایان

      از اون دسته آدماست که یا عاشقشن (عموما دخترای دهه 80!!) یا اصلا باهاش حال نمیکنن(عموم مردم) !!

    • سعید

      من نمیدونم ینی واقعا به اینم باس گفت مرد؟
      دخترا از ملوس بودنش خوشتون میاد؟

      پاسخ ها

      • sara

        نخیر.حالا کدوم دختری ازین خوشش اومده؟دخترای 12-13 ساله؟

      • بدون نام

        آقا سعید، وقتی پسرای ما از سلنا گومز و ریحانا و ... خوششون میاد چیز عجیبی نیست، حالا گیر دادین به این بدبخت!!!

    • کاربر

      چرا دهنش همش بازه؟ ول و ولیونه طفلک. الکی معروف شدن هم یکی از نعمت های خدا هست که به بعضی ها عطا میشه . مث این بچه

    • جیلی

      تو چقد خوشملی عجقم

    • بدون نام

      اصلا عکس سلفی این دسته از آدم های معلوم الحال چرا باید در سایت های ایرانی درج بشه؟ انتشار این جور عکس ها باعث گسنرش فرهنگ غرب میشه.

    • حامد

      چرا باید وب سایت برترین ها یه همچنین مطلبی رو چاپ کنه؟ تبلیغ رسمی این خواننده با وب سایت رسمی برای فرهنگ ایرانی ! مردم ایرانی ! اونم در حالی که پیشینه بیبر ، مادر و پدرش بر همگان مشخصه !؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم آقا حامد. از این به بعد از شما اجازه میگیرن
        دانستن ، حق مردم است

    • بدون نام

      از رامبد جوان سلفی بزارید نه جاستین بیبر زشت

    • نازنین

      هوووووووف باز این ادم یه وری پیداش شد

    • آریانا

      وااااااااااااای کم مونده استفراغ ‌کنم

    • بدون نام

      دلتونم بخواد رامبد جوان چیه
      جاستین عشق

    • یه بنده خدا

      به نظر همه احترام بزارین شاید خیلیا هم باشن که طرفدارشن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج