جاباما
۲۴۳۱۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

دکوراسیون رمانتیک

در چنین دکوراسیونی چنان‌که از آن نام آن برمی‌آید، همه چیز باید ظریف، ملایم و رمانتیک باشد.

دکوراسیون رمانتیک

دکوراسیون رمانتیک

برترین ها: در چنین دکوراسیونی چنان‌که از آن نام آن برمی‌آید، همه چیز باید ظریف، ملایم و رمانتیک باشد. درطراحی این دکوراسیون از رنگ‌های تیره دوری کرده، به‌جای آن از رنگ‌های روشن و بسیار ملایم و حتی سفید خالص استفاده کنید. این کار حتی در انتخاب رنگ چوب مبلمان و تخت‌خواب و... نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

دکوراسیون رمانتیک

شما می‌توانید به کمک رنگ‌ها و بافت‌های لطیف پارچه‌ها، زندگی پیرامون خود را به‌راحتی پر احساس و خیال‌انگیز كنيد. استفاده از سفیدهای شیری رنگ یا بنفش مایل به صورتی با گرمی خود، فضای مورد نظرشما را به‌راحتی دگرگون مي‌كند.

دکوراسیون رمانتیک


رنگ‌هایی مانند آجری‌ ملایم، کاراملی‌ روشن و به‌طورکلی، رنگ‌های خاکی و طبیعی و خنثی به شما کمک خواهند کرد تا سبک رمانتیک خانه خود را بسازيد. خانه‌های رمانتیک، شما را به یاد سبک دنج روستایی می‌اندازد که استفاده از درجه‌های ملایم هر رنگ، حال و هوای شیرین این فضای رمانتیک را دوچندان خواهد کرد. برای رنگ‌آمیزی این دکوراسیون می‌توان از هنر پتینه با اسفنج و استفاده از دو رنگ کاملا روشن مانند سفید و کرم بهره برد تا زمینه‌ای متغیر، اما رمانتیکرا به‌وجود آورد.

دکوراسیون رمانتیک

استفاده از آباژور با کلاهک‌های فانتزی به رنگ روشن یا توری را فراموش نکنید، زیرا مکمل دکوراسیون شما خواهد بود و با نور آن، فضایی مناسب‌تر با سبک و سیاق دکوراسیون انتخابی خود خواهید داشت.

دکوراسیون رمانتیک

پارچه‌های سبک مانند تور و حریر با لبه‌های قلاب‌بافی شده می‌تواند پوششی برای پنجره‌های این دکوراسیون باشد. استفاده از پارچه‌های کمی ضخیم‌تر و گلدار به رنگ‌های بسیار ملایم نیز بر زیبایی این پنجره‌ها خواهد افزود.

دکوراسیون رمانتیک

پرده‌هایی با رنگ‌های ملایمو چین‌دار یا پف‌دار و مدل‌دار با شرابه‌های هماهنگ با آنسادگی اطراف را از بین می‌برند و بر رمانتیک بودن فضا تاثیرگذار هستند، زیرا استفاده از تور و حریر و پارچه‌هایی مانند آن، حس و حال فضا را در دست می‌گیرد. همچنین، با ایجاد تضاد بینرنگ‌های خنثی و روشن پارچه‌ها می‌تواند بیشتر از توجه به رنگ، با بافت و نقش پارچه‌ها بازی کرده، دکوراسیونی رویایی و رمانتیک‌تر را بوجود آورد.

دکوراسیون رمانتیک

رومیزی‌هایی با رنگ‌های روشن و قلاب‌بافی شده یا تافته‌های چین‌دار نیز با این سبک همخوانی دارد .

دکوراسیون رمانتیک

شاید بتوان گفت، این دکوراسیون، مناسب فضاهای کوچک و آپارتمان‌های بدون نور است، زیرا حس پاکی و خلوص آن، فضا را بیشتر به رخ می‌کشد. استفاده از این دکوراسیون در فضاهای بزرگ نیز، خالی از لطف نیست، زیرا این دکوراسیون کاملا خنثی می‌تواند در این فضاها نیز خودنمایی کند و اگر کامل و بجا استفاده شود، بیننده هیچ‌گاه از آن خسته نخواهد شد.

دکوراسیون رمانتیک

رنگ‌های راحت و بی‌تکلف را بدون دردسر در کنار رنگ‌های گرم و هماهنگ، اما ملایمبنشانید و عکس‌های قدیمی را که میراث خانوادگی شماست، در کنار عکس‌های جدید جای دهید. از به‌کار بردن مبلماني با عرض و ارتفاع زیاد و قفسه‌های حجیم ترس نداشته باشید و ظروف زیبای چینی به رنگ صورتی و سفید را درون این قفسه‌ها برای خودنمایی بیشتر جای دهید. برای روکش تخت‌ها از لحاف‌های تکه‌دوزی شده با رنگ‌های ملایم و لبه‌های توردوزی شده استفاده کنید و حمام‌ها را نیز از صابون‌های شكيل و معطر و حوله‌های مرغوب سفیدرنگ پر کنید .

دکوراسیون رمانتیک

شمع‌ها را از یاد نبرید و آنها را در جای‌جای دکوراسیون رمانتیک خود به‌کار ببرید. زمانی که شمع می‌سوزد و روشنایی می‌دهد، محیطی آرام و حسی لطـیف ایـجاد مـی‌كند. استفاده از شمع‌های معطر و شناور در آب نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای دکوراسیون رمانتیک است.

دکوراسیون رمانتیک

به یاد داشته باشید که معمولا، رنگ‌های خنثی بهترین گزینه برای پس‌زمینه فضاهای ما به‌شمار می‌آیند و در چنین فضایی، وضوح و آرامشی کامل به بیننده القا می‌کنند که موجب می‌شود تا شکل‌ها و جزئیات حاکم بر فضا ‌به‌راحتی مورد توجه قرار گیرند. به‌طورکلی، رنگ‌های روشن و به‌ویژه، رنگ سفید، آزادی بی‌همتا برای بوجود آوردن دکوراسیون رمانتیک به شما می‌دهد و حتی فرصتی برای استفاده از انواع سبک‌ها در اختیار شما می‌گذارد. این رنگ‌ها بدون شوکه کردن بیننده، فضایی با آرامش و بااحساس را می‌سازد، اما نباید فراموش کرد انتخاب رنگ و دکوراسیون، ارتباطی مستقیم با حال و هوا و روحیه فرد دارد که مساله‌ای فطری و طبیعی است و در تمام طول زندگی پیوسته در ارتباط با فرد است.


دکوراسیون رمانتیک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Fereshte.hassani

      بسيار جالب بود استفاده كردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج