۲۴۴۴۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

در این مطلب یك پرونده كوچك برای بچه‌ها تدارك دیده‌ایم؛ پیشنهادهای كاربردی كه بتوانید در این گرمای تابستان، نشاط را به فرزندان‌تان هدیه بدهید.

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!
مجله زندگی ایده آل : در این مطلب یك پرونده كوچك برای بچه‌ها تدارك دیده‌ایم؛ پیشنهادهای كاربردی كه بتوانید در این گرمای تابستان، نشاط را به فرزندان‌تان هدیه بدهید.

برای پسربچه‌های بازیگوش

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

یادتان باشد نخی بودن به تنهایی نمی‌تواند تضمین كننده راحتی یك لباس برای پسركوچولوی پر جنب‌وجوش شما باشد؛ در نتیجه دومین فاكتوری كه وقت انتخاب نباید از آن غافل بمانید گشادی و آزادی لباس است. پس تا می‌توانید بروید سراغ لباس‌های نخی و آزاد درست مثل نمونه ‌پیشنهادی ما كه با گشادی نسبی كه دارد فرصت جنب و جوش را از پسربچه‌ بازیگوش شما نمی‌گیرد.

خنك بپوشید

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

یكی از بهترین انتخاب‌ها برای پسركوچولوهای بازیگوشی كه باید در اوج شیطنت و بالا و پایین‌ پریدن‌های‌شان با گرمای هوا هم كنار بیایند، رفتن سراغ لباس‌های نخی است. این سبك لباس‌ها درست مثل نمونه‌ پیشنهادی ما در عین حال كه ظاهری مرتب و قابل قبول برای فضا‌های خارج از خانه دارند، به قدر كفایت خنكند و سبك؛ بنابراین پسركوچولوی شما با پوشیدن آنها بیرون از خانه هم همانقدر احساس راحتی می‌كند كه در خانه!

شلوارك‌هایی از جنس كتان

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

یكی از راحت‌ترین انتخاب‌ها برای پسر كوچولوها در این روزهای گرم شلوارهای كوتاه هستند. اما اگر می‌خواهید درست و حسابی حواس‌تان به راحتی پسركوچولوی دوست داشتنی‌تان باشد شلوارهای كوتاه از جنس جین را فراموش كنید و در عوض بروید سراغ شلوارهای كتان! این شلوارها نه تنها نسبت به نمونه‌های جین انعطاف بیشتری دارند بلكه به مراتب خنك‌تر هم هستند. فقط كافی است مثل نمونه پیشنهادی ما این سبك شلوارها را با یك تی‌شرت نخی خنك هماهنگ كنید تا همه چیز برای حاضر شدن در یك روز گرم تابستانی فراهم باشد.

كمی تا قسمتی رسمی

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

گاهی لازم است همراه پسركوچولوها در یك مراسم نسبتا رسمی شركت كنید؛ در این شرایط بهترین انتخاب برای شما پیراهن‌های مردانه آستین كوتاهی است كه به قدر كفایت رسمی هستند و در عین حال كودكانه و راحت. برای راحتی هرچه بیشتر كوچولوها هم كافی است متناسب با رنگ پیراهن و البته سلیقه‌ای كه خودتان به خرج می‌دهید، یك شلوار كوتاه كتان در نظر بگیرید. حالا یك صندل تابستانی نیاز دارید تا پسر كوچولوی‌تان برای یك مهمانی رسمی تابستانی آماده باشد!

فقط رنگ‌روشن!

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

اگر میانه چندانی با شلوارهای كوتاه ندارید می‌توانید به شلوارهای بلند اما این بار هم از جنس كتان فكر كنید و برای احساس خنكی هرچه بیشتر پسركوچولوها تا می‌توانید بروید سراغ شلوارهای كتان به رنگ روشن از سفید و آبی آسمانی گرفته تا لیمویی! پیشنهاد ما تركیب یك شلوار كتان لیمویی با تی‌شرتی به رنگ آبی روشن است؛ همانطور كه می‌بینید این تركیب قبل از هر چیز احساس خنكی را منتقل می‌كند؛ یعنی چیزی كه پسر كوچولوی شما در روزهای گرم تابستان به آن نیاز دارد.

برای دختربچه‌های پرجنب و جوش

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

یكی از بهترین انتخاب‌های تابستانی برای دختربچه‌های پر جنب وجوش لباس‌های یك تكه،‌ درست مثل نمونه‌های پیشنهادی ماست. این سبك لباس‌ها به خاطر گشادی نسبی‌ای كه دارند، مانع جست و خیز دختركوچولوها نمی‌شوند. فقط كافی است هنگام انتخاب حواستان به جنس این لباس‌های یك تكه باشد، بدون شك نمونه‌های نخی، هم راحت‌ترند هم خنك‌تر. می‌بینید كه همه چیز برای راحتی هرچه بیشتر دختر كوچولوی شما فراهم است!

نخی‌های دوست‌داشتنی

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه انتخاب یك پیراهن نخی و آزاد راحتی دختركوچولوی شما را در روزهای گرم تابستان تضمین كند. این سبك پیراهن‌ها خنكی و سبكی را با هم دارند؛ بنابراین تا دلتان بخواهد هوای پوست ظریف دختر كوچولوی شما را دارند. اما برای رسیدن به راحتی هرچه بیشتر نباید از یك فاكتور خیلی مهم غافل بمانید كه آن هم چیزی نیست جز آزادی پیراهن! فراموش نكنید كه هرچه پیراهن نخی انتخابی شما آزادتر باشد تحمل گرما برای دختركوچولوی دوست‌داشتنی شما هم راحت‌تر است.

بزنید به دل گل‌گلی‌ها!

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

از قرار طراحان دنیای مد و لباس نه تنها خیال ندارند به این زودی‌ها از دنیای گل‌گلی‌ها فاصله بگیرند بلكه پای آنها را به دنیای كودكان هم باز كرده‌اند! بنابراین اگر می‌خواهید دختر كوچولوی‌تان از همین حالا به روز بپوشد یك‌راست بزنید به دل همین گل‌گلی‌ها. پیشنهاد ما به شما شلوارهای نخی گل‌گلی و آزادی است كه علاوه بر به روز بودن مانع راحتی دختربچه‌های بازیگوش هم نمی‌شوند و از آن مهم‌تر اینكه به خاطر همین گشادی و راحتی با گرمای تابستان هم میانه‌ خوبی دارند!

ظریف اما كاربردی!

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

خیال دارید برای تابستانی شدن حال و هوای دختر كوچولوی‌تان سراغ شلوار یا دامن‌های گل‌گلی‌ مثل نمونه پیشنهادی (c) ما بروید كه این روزها حسابی گل كرده‌اند، باید حواستان به یك نكته كاربردی اما ظریف هم باشد؛ برای جلوه هرچه بیشتر این پارچه‌های گل‌گلی باید سراغ تركیب آنها با بلوزهای نخی ساده و بدون طرح بروید. این تركیب اجازه نمی‌دهد ظاهر دختر كوچولوی شما بیش از اندازه شلوغ به نظر بیاید. نخی و آستین كوتاه بودن این بلوزها هم كه دیگر نیازی به یادآوری ندارند!

سفید مثل برف!

كودكانه پوشیدن به وقت تابستان!

یك پیشنهاد ویژه برای زمانی كه قرار است همراه دختر كوچولوها در یك مراسم رسمی شركت كنید؛ در این شرایط تا می‌توانید سراغ رنگ‌های روشن بروید و رنگ‌های تند و تیز را به كفش كوچولوها بسپارید! این انتخاب اجازه می‌دهد تا كوچولوی شما حس طراوت و خنكی را علاوه بر خودش در دیگران هم زنده كند. پیشنهاد ما رفتن سراغ یك پیراهن سفید از جنس حریر است؛ نگران نباشید! اگر با یكدستی رنگ سفید میانه‌ای ندارید می‌توانید به رنگ‌هایی خنكی مثل صورتی روشن و حتی لیمویی هم فكر كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج