۲۴۴۴۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچه باید درباره اصول طراحی نمای ساختمان بدانید!

اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. اما این نما باید به گونه ای طراحی شود که صرفا یک صفحه دو بعدی فاقد ارزش بصری نباشد.

آنچه باید درباره اصول طراحی نمای ساختمان بدانید!





وب سایت چیدانه: اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. اما این نما باید به گونه ای طراحی شود که صرفا یک صفحه دو بعدی فاقد ارزش بصری نباشد.

آنچه که باید درباره اصول طراحی نمای ساختمان بدانید!

آنچه باید درباره اصول طراحی نمای ساختمان بدانید!

طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین عنصر تاثیر گذار بر مخاطب باید فکر شده و طبق اصول طراحی شود و البته که طراحی اصولی نمای ساختمان ها دارای نکته های بسیاری است که برخی از آن ها را در این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد پس در این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

7 عادت خوب والدین دانش آموزان منظم

هر سال از یک ماه تا یک هفته قبل از شروع مدرسه ها، ما شروع به آماده شدن می کنیم و با چالش های جدیدی رو به رو می شویم. اوقات خوش گذرانی و بی خیالی تابستان به سر رسیده و باید دوباره در چارچوب برنامه های مدرسه و درس و مشق قرار بگیریم.

آنچه باید درباره اصول طراحی نمای ساختمان بدانید!

بهترین مرجع فرزندان و کودکان برای داشتن نظم در این روزها، خودمان هستیم. آنها به سادگی با دیدن ما، عادت های خوب و بد ما را یاد می گیرند و عمل می کنند. پس چه بهتر که با ترویج عادت های خوب در خود، نه تنها خودمان از آنها بهره ببریم بلکه فرزندان مان را نیز پرورش دهیم. چیدانه در این مطلب شما را به داشتن چند عادت خوب برای آوردن نظم به دکوراسیون منزل تان تشویق می کند که به ویژه در روزهای مدرسه بسیار به شما و فرزند دانش آموز تان کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ویلای مانلی ، جلوه ای از ماه در سرزمین مازندران

همه ما هنگامی که برای سفرهای تفریحی سری به خطه شمالی کشورمان می زنیم و به سمت ساحل زیبایی دریای خزر می رویم به جز لذت بردن از مناظر طبیعی منطقه از دیدن خانه های قدیمی با سقف های شیروانی نیز لذت خواهیم برد. خانه هایی که هماهنگ با محیط اطراف خود و در ارتباط با طبیعت زیبای شمال خودنمایی می کنند.

آنچه باید درباره اصول طراحی نمای ساختمان بدانید!

ویلای مانلی در رویان مازندران نمونه ای از این خانه های زیباست که توسط مهندسین معمار مهدی مرزیاری و معمارانش مهدی مرزیاری و مریم علوی براساس معماری محلی طراحی و اجرا شده است. چیدانه امروز شما را به ویلای مانلی خواهد برد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۱۰ توصیه مهم به مادر و پدر ها برای اول مهر

سال ها از زمان مدرسه رفتنم می گذرد اما هنوز این روزهای اواخر شهریور قلبم محکم تر می زند. از نیمه شهریور که گاه گاه هوا حال و هوای پاییزی می گیرد انگار زمان نیز تند تر می گذرد، گویی عجله دارد برای رسیدن به مهر. مهر نام خوبی برای ماه شروع مدرسه است. شروع مدرسه باید پر از مهربانی باشد تا شوق آغاز مدرسه بتواند غم پایان تعطیلات را از دل ببرد.

آنچه باید درباره اصول طراحی نمای ساختمان بدانید!

در این مطلب توصیه هایی داریم برای آنکه شروع مدرسه را مانند این شعر خاطره انگیز برای بچه ها شیرین کنیم. با کمپین بوی ماه مدرسه روزهای باقی مانده تا شروع مدارس را با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج