۲۴۴۶۰
۳۲۲ نظر
۹۸۰۵
۳۲۲ نظر
۹۸۰۵
پ

از کجا بفهمم باردارم؟

هیچ چیز مثل این موضوع قلب زنی را که برای بارداری تلاش می‌کند، به تپش نمی‌اندازد. آیا من باردارم؟ و فکر می‌کنید چند روز دیر شدن عادت ماهانه دلیلی برای بارداری است؟ اینطور نیست. برای اینکه واقعا بدانید باردار هستید یا نه نشانه‌های بیشتری از تعویق عادت ماهانه وجود دارد.

مجله شهرزاد: هیچ چیز مثل این موضوع قلب زنی را که برای بارداری تلاش می‌کند، به تپش نمی‌اندازد. آیا من باردارم؟ و فکر می‌کنید چند روز دیر شدن عادت ماهانه دلیلی برای بارداری است؟ اینطور نیست. برای اینکه واقعا بدانید باردار هستید یا نه نشانه‌های بیشتری از تعویق عادت ماهانه وجود دارد. بعضی وقت‌ها ممکن است عادت ماهانه شما به دلایل دیگری عقب افتاده باشد.
از کجا بفهمم باردارم؟

ده نکته از شایع‌ترین علل تاخیر در عادت ماهانه

۱- استرس. استرس می‌تواند بر خیلی از مسائل زندگی تاثیر بگذارد از جمله عادت ماهانه. گاهی استرس بیش از حد باعث کاهش مقدار هورمون مسئول تخمک‌گذاری می‌شود و به این ترتیب عادت ماهانه به تاخیر می‌افتد.

۲- بیماری. یک بیماری کوتاه و ناگهانی یا حتی طولانی مدت می‌تواند بر زمان عادت ماهانه تاثیر بگذارد.

۳- تغییر در ساعات بدن. تغییر در برنامه‌های کاری مثل تغییر شیفت کاری از روز به شب یا برعکس، ساعات بدن را تغییر می‌دهد و موجب تاخیر عادت ماهانه می‌شود.

۴- تغییر در داروهای کنترل بارداری. گاهی تغییر در داروهای بارداری باعث تاخیر در عادت ماهانه می‌شود.

۵- اضافه وزن. داشتن وزن زیاد می‌تواند از طریق هورمونی چرخه‌های ماهانه را تغییر دهد یا حتی متوقف کند. بسیاری از زنان بعد از کم کردن وزن، دوباره به چرخه باروری و مرتب بازمی‌گردند.

۶- کمبود وزن. اگر بدن شما به اندازه کافی چربی نداشته باشد عادت‌های ماهانه منظمی نخواهید داشت و گاهی اوقات همین موضوع می‌تواند شما را در آستانه توقف عادت ماهانه قرار دهد. به طور معمول با افزایش وزن می‌توان به برگشتن عادت‌های ماهانه کمک کرد. این علت در تاخیر عادت ماهانه اغلب در زنانی که به شدت بیرون از خانه کار می‌کنند یا ورزشکار حرفه‌ای هستند، رخ می‌دهد.

۷- محاسبه غلط. چرخه قاعدگی در هر خانمی متفاوت است. در حالی که کار‌شناسان معتقدند چرخه قاعدگی به طور متوسط ۲۸ روز است ولی درباره همه به این شکل نیست. گاهی اوقات فکر می‌کنید عادت ماهانه به تاخیر افتاده است در حالی که به سادگی دچار محاسبه غلط زمان عادت ماهانه شده‌اید.

۸- دوره پیش از یائسگی. دوره‌ای که خانم از سن باروری به سن غیر باروری می‌رود را دوره یائسگی می‌گویند. عادت‌های ماهانه در این دوران ممکن است زیاد‌تر یا کمتر شوند که البته این امر عادی نیست و اگر قصد بارداری ندارید بهتر است از یک روش جلوگیری مطمئن استفاده کنید چون تا مدتی هنوز احتمال باروری وجود دارد.

۹- یائسگی. زمانی است که شما به نقطه‌ای از زندگی می‌رسید که دیگر تخمک‌گذاری نمی‌کنید و یک رویداد طبیعی در زندگی است.

۱۰- بارداری. بالاخره! ممکن است تاخیر عادت ماهانه به دلیل باردار بودن شما باشد. یک تست ساده حاملگی مثل ادرار یا خون می‌تواند نشان دهد شما باردار هستید یا نه.

احساس درد در رحم

بسیاری از زنان در اوایل بارداری درد های رحمی را احساس می‌کنند و این می‌تواند برای برخی نسبتا نگران کننده باشد. شایع‌ترین علت احساس درد در واقع مربوط به رشد رحم است. این درد طبیعی است و باید در یک بارداری سالم مورد انتظار باشد. یک احساس سنگینی در ناحیه رحم به وجود می‌آید که اغلب زنان آن را به احساس شروع هر لحظه عادت ماهانه توصیف می‌کنند. اگر در ادامه این درد‌ها هر کدام از موارد زیر را مشاهده کردید فورا با پزشک خود تماس بگیرید.
از کجا بفهمم باردارم؟

الف- لکه بینی یا خونریزی
ب- درد یک طرفه
ج- درد در حال افزایش یا درد شدید
د- تهوع و استفراغ. تهوع صبحگاهی معمولا اولین علامت بارداری است که بیشتر زنان آن را تجربه می‌کنند و ممکن است به محض این‌که جواب تست بارداری مثبت بود، شروع شود.
تغییر بافت سینه‌ها

زمانی که برای اولین بار باردار می‌شوید تغییرات بافت سینه‌ها یکی از علائم مهم بارداری محسوب می‌شود. سینه‌ها در تغییر برای آماده‌سازی تغذیه کودک با شیر مادر هستند و برخی از شایع‌ترین تغییرات آن‌ها عبارتند از:

الف- درد در ناحیه سینه. این درد در 3 ماهه اول بارداری احساس می‌شود. برای برخی از زنان این درد یکی از نشانه‌های وقوع عادت ماهانه است. بنابراین ممکن است از نظر دور بماند.

ب- تغییرات نوک سینه.‌‌ همان طور که بارداری پیشرفت می‌کند ممکن است نوک سینه‌ها بزرگ‌تر و تیره‌تر شود. همچنین امکان دارد جوش‌ها یا نواحی سفید رنگی روی هاله قهوه‌ای اطراف نوک سینه‌ها مشاهده شود. وجود همه این موارد طبیعی است.

ج- بزرگ‌تر شدن سینه‌ها. در اواخر 3 ماهه اول یا شروع 3 ماه دوم ممکن است مشاهده کنید که سینه‌ها شروع به رشد می‌کنند. این به این دلیل است که بافت‌های سینه برای تغذیه کودک آماده می‌شوند. در اواخر بارداری باید از یک لباس زیر مناسب استفاده کنید.

د- بیرون آمدن آغوز. آغوز اولین شیری است که بدن می‌سازد. آغوز هر چیزی را که نوزاد برای شروع زندگی نیاز دارد برای او تامین می‌کند. در اواخر بارداری ممکن است برخی از زنان متوجه شوند که این مایع طلایی رنگ از سینه‌های‌شان خارج می‌شود یا در نوک سینه یک ماده سخت ببیند، هر دوی آن‌ها آغوز است.

ه- بدون تغییر در سینه. ممکن است شما یکی از زنانی باشید که فقط علائم خفیف در سینه یا هیچ علامتی نداشته باشید. نگران نباشید این ربطی به توانایی شما در داشتن یک بارداری موفق یا تغذیه نوزاد با شیر نخواهد داشت.
ادرار مکرر

ادرار مکرر می‌تواند یکی از علائم اولیه بارداری باشد. این علامت می‌تواند در اوایل بارداری شروع شود وتا 3 ماهه سوم ادامه پیدا کند. در هفته‌های اول بارداری ادرار اغلب به علت به کارگیری خون و مایعات اضافی در بارداری است که از طریق کلیه‌ها دفع می‌شود. همان‌طور که بارداری پیشرفت می‌کند نوزاد هم فشار بیشتری بر مثانه ایجاد می‌کند و باعث تکرر ادرار می‌شود. ادرار مکرر در بارداری به طور کلی نشان‌دهنده مشكل در مورد شما یا نوازد نیست. اگر چه ممکن است شما علائم زیر را تجربه کنید. اگر دچار عفونت دستگاه ادراری یا عفونت مثانه باشید:
از کجا بفهمم باردارم؟

الف-سوزش هنگام ادرار

ب- تب

ج- دردهای شکمی

د- کمر درد

ه- ادرار کردن زیاد
هوس‌های عجیب

بسیاری از زنان در طول بارداری هوس‌های عجیب دارند. برخی مطالعات نشان می‌دهد بیشتر از ۶۸ درصد زنان در بخش‌هایی از بارداری ولع مصرف دارند. هوس‌ها می‌تواند چیزهای مختلف در افراد مختلف باشد. ما معمولا فکر می‌کنیم آنچه بدن ما هوس کرده همان چیزی است که ما برای سلامت به آن نیاز داریم. بعضی از هوس‌ها می‌توانند مضر باشند مثل مواد غیر غذایی و خطرناک، خاک رس، پودر رختشویی و....
تغییرات پوستی

فکر می‌کنید پوست‌تان بعد از این بارداری به شدت تغییر می‌کند؟ پاسخ این است: احتمالا بله. پوست هم به علت تغییرات هورمونی و هم تغییرات مکانیکی دچار دگرگونی می‌شود.

نشانه‌های کشش پوست
این نوع نشانه‌ها احتمالا از مورد بحث‌ترین تغییرات پوستی در طول بارداری هستند كه تقریبا هر زنی از آن‌ها می‌ترسد و درباره آن‌ها فکر می‌کند. این تغییرات پوستی معمولا در ۵۰ تا ۹۰ درصد همه زنان باردار در نیمه آخر بارداری ظاهر می‌شود. در حالی‌که اکثر این تغییرات روی قسمت پایین شکم خواهد بود ولی آن‌ها همچنین می‌توانند در ران‌ها، باسن، بازو‌ها و سینه‌ها نیز دیده شوند. این تغییرات اغلب به صورت فرورفتگی‌های کوچکی در پوست دیده می‌شوند. در زنانی که پوست‌شان روشن است رنگی مایل به صورتی دارند و در زنانی که پوست تیره دارند رنگ‌شان روشن‌تر از پوست اطراف‌شان است. آن‌ها جدایی کلاژن از پوست را منعکس می‌کنند در حالی که دردناک نیستند ولی ممکن است احساس سوزش یا خارش ایجاد کنند. درحالی‌که برخی از زنان سعی می‌کنند از کرم‌ها یا لوسیون‌ های خاص استفاده کنند. حقیقت این است که شما نمی‌توانید کار زیادی در مورد این تغییرات انجام دهید. عواملی وجود دارد که به بروز این تغییرات دامن می‌زند:
از کجا بفهمم باردارم؟

الف- خانواده (اگر خواهر یا مادر شما دچار این علائم شده باشند)

ب- افزایش سدیم

ج- وضعیت تغذیه‌ای

د- قومیت و‌ نژاد

این تغییرات در ‌‌نهایت بعد از تولد نوزاد محو می‌شوند و به خطوط نقره‌ای رنگ تبدیل می‌شوند. در حالی که بیشتر زنان بعد از مادر شدن به این خطوط فکر نمی‌کنند، بعضی دیگر می‌خواهد آن‌ها را بردارند. امروزه تکنیک‌های جدید و جراحی‌های متعددی برای برداشتن این خطوط وجود دارد.

خط سیاه. خطی تیره رنگ است که به بالای رحم امتداد یافته است. معمولا در زنانی که برای اولین بار مادر شده‌اند حدود ماه سوم آشکار می‌شود. در زنانی که بیشتر از یک فرزند دارند و بارداری دوم یا سوم آن‌هاست، معمولا زود‌تر دیده می‌شود. هر چند همه زنان وجود این خط را تجربه نمی‌کنند ولی در باورهای خرافی اعتقاد بر این است که نوزاد پسر در راه است.

جوش و آکنه. در واقع زنان درمی‌یابند هورمون‌های بارداری جوش‌های آن‌ها را دوباره زنده می‌کند و پوست آن‌ها چرب و مستعد جوش زدن است. اینجاست که باید از راه‌حل‌های دوران دبیرستان استفاده كرد. در واقع باید اطمینان داشته باشید که مقدار زیادی آب می‌نوشید، صورت‌تان را به اندازه کافی می‌شویید و از کارهایی که باعث بروز جوش می‌شود، پرهیز می‌کنید.
خستگی

خستگی در دوران بارداری چیزی است که در بسیاری از زنان تا پایان 3 ماهه آخر مورد انتظار است ولی به طور دقیق‌تر خستگی می‌تواند یک علامت اولیه در بارداری باشد. یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌ها در دوره 3 ماهه اول این است که خستگی در شما چگونه می‌تواند باشد؟ خستگی بارداری صرفا احساس کسل بودن هنگام بیدار شدن از خواب نیست. برخی از زنان احساس می‌کنند در تمام اوقات خواب‌آلود هستند و این چیزی است که زندگی را مختل می‌کند. خبر خوب این‌که فقط در 3 ماهه اول باید فشار این علامت بارداری را تحمل کرد. خستگی بارداری می‌تواند از حدود‌‌ همان وقتی که جواب تست مثبت شد، شروع شود و تا آغاز 3 ماهه دوم برطرف شود در حالی که اکثر قریب به اتفاق زنان باردار دوباره این خستگی را در 3 ماهه آخر احساس خواهند کرد که معمولا به شدت اوایل بارداری نیست. راه‌هایی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید تاحدودی با خستگی و خواب آلودگی مبارزه کنید:

الف- هر وقت توانستید چرت کوتاهی بزنید ولی خیلی طولانی نباشد.

ب- هر شب در زمان مشابهی به رختخواب بروید.

ج- هر روز در زمان مشخصی از خواب بلند شوید.

د- همیشه ورزش کنید، البته نه بعد از شام.

ه- از نوشیدنی‌های کافئین‌دار اجتناب کنید.

و- مواد غذایی و آبرسانی به بدن‌تان را بررسی کنید.

ز- از نظر کم خونی آزمایش شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      - تغییر در داروهای کنترل بارداری. گاهی تغییر در داروهای بارداری باعث تاخیر در عادت ماهانه می‌شود.

    • بدون نام

      خوبه.

      پاسخ ها

      • معصوم

        سلام من 5 روزه ازعادتم گذشت ایامن باردارم 19 سالمه الان یک سال که ازدواج کردم

    • مهدیه

      سلام
      من بیش از یک سال بود که برای بارداری اقدام کرده بودم اما خبری نشد تا اینکه دکترم گفت برو عکس رنگی بگیر از رحم. به خانمهایی که نمیدونن عکس رنگی چیه توصیه میکنم برن عکس بندازن چون تو اون عکس مایعی رو در رحم شما میر یزن که باعث میشه لوله های رحمی باز بشه و من بعد از اون من به فاصله یک ماه باردار شدم در حالی که اصلا باورم نمیشد.
      الانم خیلی خوشحالم انشاالله قسمت همتون بشه نمیدونین چه حس خوبیه!

      پاسخ ها

      • Nelofar anbrstani

        عزیزم هزینهی عکس رنگی چقدر شد و کجا رفتی ممنون میشم جواب بدی

    • سمیرا

      سلام.عکس رنگی همراه با درده من خیلی می ترسم دکترم گفته باید عکس رنگی بگیرم

    • بدون نام

      سلام

    • سمیرا

      سلام اینطور که معلومه بیش از یک ساله کسی اینجا نظرنداد چرررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااهیچ کس بخه سوال هیچ کس جواب نمیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من دوروزه کمردردوشکم درددارم ولی پریود نمیشم آیا امکان دارد من باردار بشم اره یا ن لطفا زود جواب بدین

    • مهدیه

      سلام.من یک هفته است که برای بارداری اقدام کردم استرس دارم میخوام بدونم ایاباردارم

      پاسخ ها

      • s

        سلام عزیزم منم 1هفته ای میشه اقدام کردم خیلی استرس دارم انشالله که خوبه

      • مریم

        عزیزم خیلی عجله داری.من الان 6 ماهه دقیقا در زمان تخمک گذاری اقدام می کنم و خبری نیست.

      • مارال

        منم ده ماه ازدواج کردم باردار نشدم از اول جلو باردار گیری نکردم درد شکم دارم این ما خیلی دوست دارم

      • بدون نام

        سلام من 10ساله كه عروسى كردم وخيلى دلم بجه مى خواهد دكتر هم رفتم بهم گفته هيج موشكلى ندارى أما شوهرم
        برمش خيلى زيف بوده جند ما هست دارو مصرف مى كند اين

    • فاطی

      من یکسال و نیمه برای بارداری اقدام کردم و هرماه هم دارو خوردم یک بار هم iiui منفی داشتم این ماه هم عکس رنگی گرفتم ، امیدوارم منم حامله بشم ، برام دعا کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاءالله به زودي زود مامان ميشي براي منم دعا کن که مامان بشم

      • سارا

        سلام من حدودیک هفته که عقب انداختم ولی

      • Fateme

        انشاالله عزیزم امیدتو از دست نده

      • بدون نام

        انشاله قسمت همه که دوست دارن بشه انشالله حامله بشین دعا کنید منممامان بشم عزیزان

    • زهرا

      منم هشت ماهه اقدام كردم ولي خبري نشده اما هنوز اميد دارم

    • بهار

      سلام من 4 روز پیش لک دیدم فردا هم زمان پریودیمه.به نطرتون باردارم؟یه کم هم درد مشابهه درد پریودی دارم .
      به نظرتون باردارم؟

    • نادیا

      سلام منم خیلی دوست دارم مادر بشم برام دعا کنید

    • صفورا

      سلام
      مامانای مهربون منم تازه عکس رنگی دادم تو همین ماه روز 8پریودی رفتم الان دو هفته میگذره درد تو رحمم احساس میکنم .یعنی میشه مامان بشم من 6ساله که ازدواج کردم

    • سولماز

      سلام میخواستم از مامانای مهربون بپرسم بارداری از هفته چندم معلوم میکنه؟چون بهم گفتن قبل از هفته پنجم نشون نمیده؟من 4 روز که عقب انداختم ولی سرگیجه و بی جونی و حالت افسردگی دارم تا حالت تهوع،ممنون میشم در این زمینه بیشتر مطلعم کنید.

      پاسخ ها

      • پری

        salam solmaz jan manam hamin aleme shoma ro daram.4rozam hast ke peryodam aghab oftade.shoma bardar bodi?

    • ناشناس

      از مطالب مفیدتون واقعا ممنونم . یه ماهه عقب انداختم . تست بارداریم منفی بود . البته این یک ماهو مسافرت بودم با تغییر شدید آب و هوایی و استرس هم داشتم .

    • ai da

      منم خيلي دوست دارم مامان بشم دعا كنيد بشم يه هفته هست اقدام كرديم دعا كن خيييييييييلي دوست دارم مامان بشم

    • ندا

      سلام . من 26 سالمه و تقریبا 8 ماه که ازدواج کردم . الانم 20 روزه از پریو گذشته آزمایش خونمم منفی بوده . خودم خیلی دوست دارم باردار بشم و لی همسرم خیلی راضی نیست . چیکار کنم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه رازی نیست باردار نشو

    • رضا

      سلام همسرم 9دي وقت پريودش ولي ديشب ازش يكمي خون اومده ولي پريود نشده زير شكمش درد داشت ادرارش هم باسوزش بود الان چيكاركنه يعني همسرم بارداره توروخداجواب بدين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه ممکن نیس

      • بدون نام

        ن

      • بدون نام

        مریم خانوم شما بچه میخوایین

    • دينا

      سلام٠من يك دختر ٧ ساله دارم واين چند سال من طبيعي جلوگيري ميكنم ولي الان چند روزه پريودم عقب افتاده و وقتي دستشويي ادرار دارم با درد رحم بدجوري مواجه ميشم و ادرارم هم زرد ،زرد هستش موندم كه من حامله هستم يا عفونت شديد دارم ؟ ممنون ميشم اگه به سوالم جواب بديد.

    • سونیا

      سلام من شکم درد مثل پریود دارم اونم هر گاهی و سمت چپ شکمم کمی بزرگ تر شده سینم موقع دست زدن خیلی درد میکنه و زیر چشم تیره تر شده از علایم حاملگی هست

      پاسخ ها

      • شیوا

        س منم علایم تو دارم برام دعا کنید باردار باشم عاشق بچه هستم خداکنه همه اونایی که بچه دوست دارن ی فرشته کوچولو تو بغلشون باش

    • سونیا

      پس جواب من چی شد اگه میشه زود جواب بدین خیلی استرس دارم

      پاسخ ها

      • نازنین

        بچه ها برای منم دعا کنید منم میخوام بجه دار شم هنوزم استرس دادن دلیلش چیه

    • مریم

      سلام من همه علایم بارداری رو دارم. سیکلم در ماههای گذشته 27 روزه یا 31 روزه بوده الان توی 29 روزم تا کی باید منتظر بمونم بعد آز بدم؟

    • منير

      سلام منم علائم حاملگي رو دارم امروز لکه ديدم ميشه که منم حامله باشم برام دعا کنيد

    • ELHAM

      من شوهرم واریکوسل داره وعمل نکرده الان 2 ماه جلوگیری نکردم وخبری نشده کسی هست با واریکوسل شدید شوهرش حامله شده باشه ؟خیلی خیلی نگرانم خواهشا 1 جوابه منو بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام منم شوهرم واریکوسل داشت عمل کرد خوب شد خدار شکر

      • بدون نام

        عزیز شوهرت بایدعمل کنه.عمل کنه سری حامله میشی

    • بدون نام

      منم مامان بشم

    • فرشته

      منم دوست دارم حامله بشم

      پاسخ ها

      • یگانه

        یگانه هستم منم دوست دارم حامله بشم الان احساس خستگی میکنم زیرچشام سیاه شده نمیدونم حاملم یانه

    • بدون نام

      منم یه هفته ای میشه که هم سینه هام درد میکنه هم حالت تحوع دارم هم احساس خستگی میکنم.یعنی این علایم حامتگی هستش

      پاسخ ها

      • سارینا

        مبارک باشه عزیزم ۹۹درصد شما حامله اید

      • بدون نام

        سلام من ی هفته هست اقدام ب باداری کردم خستگی تاری دید. ایا این علایم حاملگی هست .دارم دوست دارم همش تو رختخواب باشم

    • یاس

      سلام من یک وسال ونیم هستش که ازدواج کردم وجلوگیری طبیعی میکردم الان ۳ماه هستش که اقدام به بارداری کردمه ولی نتیجه ای نگرفتمه منم دوست دارم مامانشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من الان نمیدونم حامله ام یا نه ولی وقتی غذا میخورم احساس میکنم حالم بهم میزنه غذا همچنین سینه هام میزنی میسوزه

    • خاطره

      سلام یاس عزیز ایشالله که بزودی نتیجه میگیری ایشالله همگی باردار بشییییید
      منم سه ساله ازدواج کردم دو سه هفته اس اقدام کردم ولی بیتابم که ببینم باردارم یا نه

    • اسی

      پاسخ به الهام

      واریکوسل یک بیماریه که تقریبا 70 درصد مردا دارن و اگه قرار باشه واریکوسل باعث عدم بارداری بشه نسل بشر خیلی کم میشد.

      ضمن اینکه داداش بنده واریکوسل شدید داشت دکترا گفتن بچه دار نمیشه اگر هم بشه دختر میشه ولی شکر خدا پارسال زنش یه پسر خوشکل زایید.
      تا معلوم بشه هنوز دکترا خیلی چیزا رو نمی دونن.

    • نویده

      سلام من بد از یه هفته تاخیر با درد خیلی شدید پریود شدم ولی متفاوت از ماههای قبل بوده. یعنی با وجود مصرف قرص کلرفین بازم باردار نشدم..........لطفا یکی بهم جواب بده

    • حدیث

      سلام بیشتر علایم که خوندم رودارم خیلی استرس دارم کاش خدا یه نی نی بهم بده کمکم کنید نمیدانم از کجا جوابتون رو بگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توکل به خدا هر چی اون بخواد همون میشه بقیه هرف

      • بدون نام

        خانم شما اگه دوروز عقب بندازی ازعادت قبلیت.ارمایش خون سری نشون میده.ولی ادراریه هفته بد ازقاعدگی نشون میده

    • طلا

      سلام من 2 سال اقدام به بارداری کردم . و 23 سال سن درم و شوهرم مشکل غلظت اسپرم داره و 2 بار iuiشدم ولی جواب نگرفتیم ... و الان 3 ماه پریودیم 4 هر ماه بود و شوهرم دارو مصرف میکنه تا ابن ماه که امروز هفتمه هنوز پری نشدم و رو بازوهام جوش زده خیلی زیاد ولی هیچ علائمی ندارم بنظرتون من باردار شدم؟!

    • سارا قربانى

      سلام بچه ها من سه پسر تو شگم دارم ىعنى منظورم سه قلوى برام دعا کنىد تا به سلامتى به دنىا بىان انشالله روزى خودتون باشه

      پاسخ ها

      • نازنین

        انشااللله که سالم و سلامت و بدون درد به دنیا بیان گلم

    • زهرا

      سلام دوستان عزیز,من تازه بیست ساله شدم,آیا برای بارداری زوده یانه؟خواهشاجواب بدین,م

    • سوده

      منو همسرم الان ۲۴ ساعت متوجه شدیم که خدا بهمون فرزند داده و من خیلی خوشحالم که دارم مامان میشم

    • بدون نام

      سلام، منم 2ماه هست اقدام کردم ولی خبری نیست. تو را خدا برام دعا کنین مامان بشم

    • مریم

      من 3ماه هست که اقدام به بارداری کردم وخبری نیست خیلی استرس دارم 10روز دیگه تاریخ پری هست نمیدونم باردارم یانه دکترم کفته احتمال زیاد این ماه باردار میشم واسم دعا کنید

    • بدون نام

      سلام من بعد از ماه رمضان خيلي حالت تهوع داشتم ولي چون قرص ميخوردم پريوديم سر موقع بود بيبي چك هم گرفتم منفي بود الان شكمم خيلي بزرگ شده ممكنه باردار باشم؟

    • بدون نام

      سلام من 5روز میشه که باردار شدم

    • لیدا

      سلام،منم بیست روزه پری م عقب افتاده،آزمایش خون دادم منفی بود بنظرتون من حامله ام؟؟؟؟

    • بدون نام

      سلام من هم خیلی دوست دارم مادر شم دعا کنید به من مرسی

    • asl

      ایا باردار نباشم هم میشه برای استرس درس خواندن تهوه صبحگاهی داشته باشم برای گاهی اوقات

    • بدون نام

      سلام مندوسال ونیم ازدواج کردم ویک سال اقدام به بارداری وای نشده برام دعا کنید!!!!

    • بدون نام

      سلام

    • مژده بیات

      سلام لطفاجوابمو بدین ممنون میشم

      ایا ازمایش ادراروخون علایمی ازبارداری رونشون میده؟؟

    • نرگس

      سلام من3ساله ازدواج کردم تازه اقدام به بارداری کردیم تورو خدا برام دعاکنیدمنم مامان بشم خیلی تنهام

    • حدیث

      سلام من 3 ساله که ازدواج کردم 1 ساله قصد بارداری دارم ولی نشد تو رو خدا برام دعا کنید خیلی زندگیم یکنواخت شده

    • بدون نام

      سلام.من 8عید پرید بودم تا13.بداز پریدم با نامزدم نزدیکی داشتیم من اصلاً در این رابطه ها چیزی نمیدونم بدون هیچ جلو گیری هنوز عادت نشدم ....خیلی استرس دارم سنم کم است واقعا نمی دونم .تورا خدا هر کی میدونه کمکم کنه ؟ یعنی من بار دارم .الا اطراف شکمم چن روزه ک درد میکنه کم کمردردم دارم یه کم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه ازعادت گذشت.تست بده باازمایش.همبشه اینجورمواقع مواظب باش.شک داشتین قرص استراری بخور

    • بدون نام

      ی تست بارداری خون بده

    • پرستو

      سلام,من پری هام منظمه ۲۸روزه است,۶ساله ازدواج کردم,برای اولین بار اقدام کردم اما دقیقا تو روزای تخمک گذاری,چون خیلی عجولم از دادم یعنی ده روز مونده به پری بعدد که منفی بود الان چند روز دیگه باید منتظر باشم که پری میشم یا نه,سوالم اینه که با همه اینااحتمال داره این ماه باردار شم؟راستش خیلی نی نی می خوام و صبرمم کمه,حوصله دوا و درمونم ندارم,ایشالله همتونم بزودی مامان بشین

    • مهدیه

      سلام من دوهفته س از وقتم گذشته،از راه طبیعی پیشگیری میکردیم و تصمیم نداشتیم به بچه دار شدن.احتمال بارداریم وجود داره؟

    • سانا

      سلام دعا کنید منم زود مامان بشم

    • نفیسه

      سلام من دوساله ونیمه ازدواج کردم الان دوسه ماهه جلوگیری ندارم ولی هنوز حامله نشدم سه روزدیگه وقت دارم تا پریودی ولی چندتا از علائم بارداری مثل خستگی کم اوردن نفس وکمردرد دارم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟؟؟؟

    • سملنه

      س. بچه ها من 12 روزه که پریودیم عقب افتاده بعد از هفت روز تست دادم مثبت نشون داد اما روز 10 منفی به نظرتون من حاملم یا ن جواب بدین توروخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب بروازمایش خون بده مطمئن شی

    • بدون نام

      آیا من باردارم تورا به خدا برام دعا کنین

    • شیما

      منم یه سال ازدواج کردم اول جلو گیر طبیعی میگردم دوهفته ای میشه اقدام به بارداری کردم پایین شکم خیلی درد میکند و تنگی نفس هم یکم دارم خیلی دوست دارم مادر بشم یعنی باردار هستم واسم دعا کنید لطفا

    • فاطمه

      Salam kasi hast

    • سوگل

      سلام من ماه گذشته فکرمی کردم حامله ام چون بیست وهشت روزنشدم رفتم دکترم گفت حامله نیستی الان این ماه هم نه روزنشدم برای دعا کنید بچه دارشوم

    • من مریم

      من امروز باید پریود میشوم ولی نشدم دوس داشتم برم رژیم بچم پسر بشه ولی انگار حامله بی بی چک گرفتم میترسم استفاده کنم برام دعاکنید اگه حامله بودم بچم پسربشه

    • بدون نام

      سلام. من دو سال ازدواج کردم. اقدام به بار داری نکردم. اولین بار اقدام کردیم. 4 روز تاخیر در عادت ماهیانه دارم. درد ناحیه رحم و تکرر ادرار دارم . تست میزنم منفی هست. چیکار کنم؟

    • nasrin

      aliiiiiiiii

    • سمیرا

      منم حالت خستگی ودرد. زیرشکم دردارم مخصوصا وقتی بلند میشم دوماه جلوگیری ندارم زیر نظر دکتربودم دوسال براپسر برام دعاکنین

    • سارا

      سلام عزیزان من سه سال هست قصد بارداری دارم ولی خبری نبود این ماه از پریودم دو روزه گذشته زیر شکمم هم درد میکنه یعنی احتمال داره حامله باشم برام دعا کنید خیلی دوس دارم مامان بشم مرسی

    • سمیه

      با سلام.میخواستم بدونم بعد از نزدیکی چطوری منی داخل واژن را خالی کرده پ طهارت کنم

    • بدون نام

      سلام من هشت روز از کاشت جنینم میگذره ولی هیچ علایم بارداری ندارم.دعاکنید منم مامان بشم.خیییییییییییلی دوس دارم.ده ساله ازدواج کردم ولی هنوز مامان نشدم دعام کنید تورو خدا

    • baraan

      سلام چرا نظر منو ثبت نمیکنین خواهشمندیم ثبت کنین تو کتیبه برترین ها

    • بدون نام

      سلام من هشت ماهه عروسی کردم الان یک هفته اس فهمیدم مامان شدم خیلی خوشحال شدم عاشق بچه ام ...توروخدا دعا کنید نی نی ام سالم باشه از الان جونمم براش میدم ....

    • baraan

      سلام من 1 ماهمه تازه باردار شدم .خیلی خوابم میاد ب ماهی علاقه زیادی دارم و کمرم درد میکنه دستام خشک میشن پاهامم خیلی سرد میشن .یعنی میشه قبل سونو بدونم جنسیتشو؟ ؟؟؟ لطفا ج بدین .ممنون از سایت عالی و بی نظیرتون

    • baraan

      یعنی کسی نیس ج بده چرا اینجا فعال نیس! !!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      سلام .من دوماه هست ازدواج کردم این ماه اقدام کردم برای حاملگی 4 روز دیگه به زمان پری مانده چطوری بفهم حامله هستم یا نه

    • ویدا

      سلام 7 ماه قصد بارداری دارم ولی نشدم نزدیک پریودیمه ولی احساس نمیکنم که میخوام پریود شم سینه ها مم درد میکنه از کجا بفهمم باردارم

    • بدون نام

      انشاالله خدا به همتون نی نی نازوخوشگل بده

    • نسترن

      من سه روزه که از پریودیم گذشته سینه هامم ردر میکنه یعنی ممکنه باردار شده باشم دوسال از ازدواجم میگذره

    • نجمه

      سلام من سیزده روز از پریودیم میگذره امروز تست دادم مثبت بود الان مثانه ام درد داره وعفونت شدید دارم.دوبار سقط هم داشتم لطفا کمک کنیدچکارکن.لطفا ج را به این ایمیل بفرستید خواهشن ایمیل بردارمه

    • سحر

      سلام منم دوهفته است كه اقدام كردم برام دعا كنيد من و همسرم عاشق بچه اينم

    • neda

      با سلام خسته نباشید من چندتا سوال داشتم
      یک ماه اقدام به حاملگی کردم آخرین دوره قاعدگیم برج۹بود یک هفته از شروع قاعدگیم میگذره دو بار تست انجام دادم خط tکمرنگ بود بعد یک هفته فقط 3 روز لخته خونی جزعی داشتم که شبیه به دوره قاعدگیم میخواستم بدونم الان من باردار هستم تا حالا دوره قاعدگیم اصلا عقب نیوفتاده ؟
      لطفا ک جواب منو بدین خیلی خیلی نگرانم

    • زینب

      خوبه

    • زینب

      من ماه قبل ۲۵ ابان پری شدم و سیکلام همش منظم ۲۸ روزه میباشد یعنی باید ۲۲پری میشدم الان دوروزه عقب انداختم درد های زیر شکمی دارم خصوصا سمت چپ یعنی باردارم

    • سونا

      من ۲هفتس به بارداری اقدام کردم چه جوری بفهمم باردارم لطفا جوابموبدین

    • darya

      ازته دلم برا همتون ارزو میکنم نی نی های خوشگل بیارید خودم دارم برا نی نی دومم اقدام میکنم دعا کنید نی نیم سالم باشه

    • بدون نام

      چگونه بفهمم باردارم سک ماهه نزدیکی دارم

    • سارا

      سلام برام دعاکنید بچه ام پسر باشه

    • بدون نام

      سلام

    • نازن

      دعا کنیین حامله شم تروخدا

    • شیما

      من سه سال ازدواجکردم اصلا جلوگیری نداشتم رفتم یزد بهم داروداد به طور طبیعی هم پریود نمیشم الان با داری پریود میشم حدود ده روز دیگه باید امپول منوگان بزنم تو رو خدا واسم دعا کنین باردار بشم خیلی غصه میخورم.انشاا... به حق فاطمه زهرا هر کی بچه میخواد خدا بهش بده به من بده

    • اعظم

      سلام
      خسته نباشید
      من دوره های پریودی تقریبا نامنظمی داشتم بین 22 تا سی روز پریود میشدم.دوماه متوالی قرص سیپروترون کمپاند میخوردم و پریودیهام 22 روزه شده بود.چندماهی میشه که برای بارداری اقدام کردم ولی خب نزدیکی منظمی نداشتیم ولی این ماه هردوروز یکبار نزدیکی داشتیم.روز 22 سیکلم پرید نشدم و سه روز بعدش بی بی گذاشتم منفی شد هفت روز بعدشم ازمایش دادم و بازم منفی شد روز سیم سیکلم یه لکه دیدم و بعد ازاون دیگه هیچی ندیدم. چهارروز بعدش بازم از دادم و منفی شد بتا صفر بود.من خیلی وقت نیست که هم سونو رفتم و گفت رحم هیچ مشکلی نداره و حتی کیست هم نداشتم.و حتی ازمایش هورمون هم دادم که بازهم مشکلی نبود.یعنی ممکنه حامله باشم و ازمایش نشون نده؟ چند روز دیگه بگذره بی بی بذارم تا جواب قطعی بده؟الان با احتساب 30 روزه بودن پریدیم هشت روز گذشته

    • الهام

      من یه هفته پریود عقب افتاده بود بی بی چک استفاده کردم دیر نشون داد ولی مثبت بود ازمایش بیتا منفی الان لک دیدم نمیدونم بچه خیلی دلم میخاد دعا کنید واسم

    • بدون نام

      سلام امیدوارم همه صاحب نی نی بشن حتی خودم

    • عاشق

      من تازه بچم روسقط کردم پنج ماهه بودبچم مشکل ژنتیکی داشت دخترم سه سالشه خداروشکر سالمه ولی پسرم مشکل ژنتیکی روتوسونگرافیش تشخیص دادن گفتن سقط بشه بهتره خانوما به تشخیص دکترها احترام بذارین خواهشن

    • صفیه

      من ۱۵روزجلوگیری رو ول کردم بچه اولم رو بار اول حامله شدم وپسر حالا علائم حاملگی وکمی دارم دوست داشتم بچه دومم دختر باشه الان میشه باتغذیه فرزندم رودختر کنم

    • دلنا

      سلام من بعداز پر بودیم اقدام به بارداری کردم اما الان یک هفته مونده دوباره پریود بشم وپریودیم هم منظمه که کمر درد دارم و هرلحظه احساس میکنم دارم پریود میشم چطوری باید بدانم باردار هستم لطفا سریع جواب بدید.

    • سلام M هستم

      من دو ماه هست كه اقدام مى كنم براى بادارى دقيقا روزهاى تخمك گذارى ولى تست بادارى منفى بود بعد درد شكم زياد نمى دونم چه كار كنم أيا من بادارم

    • زهرا ح

      سلام؛من چهار ساله ازدواج کردم؛پریودهام 28 روزه بود چند روزی هست اقدام به بارداری کردیم ؛ولی فقط یکبار؛یعنی با یکبار میشه حامله بشم؟سه روز قبل از تخمک گذاری بود؛

    • baraan

      سلام بچه ها من الان پنج ماهمه پسر دارم امروز رفته بودم براش لباس بخرم انقد شیطونه هنش تکون میخوره .از خدا ب خاطر این میوه روزی هزار بار شکر میکنم .منم عاشق بچع بودم .انشاا.. همتون مامانی بشین

    • بدون نام

      سلام من ١٣ ساله ازدواج كردم از لقاح و ... هر چیزی که فکرش و بکنید انجام دادم ولی خدا هنوز من و لایق مادر بودن ندونسته الان ۵۰ روزه که از موعدم عقب انداختم ولی هیچ حسی ندارم .. در اصل حتی ذوق آزمایش ندارم از همه ی دوستان خوبم التماس دعا دارم برام دعا کنید تا مادر شده باشم و دلم شاد شه ممنون از همتون

    • شایان

      من یک هفته مونده پریود بشم ولی تمام علائم بارداری دارم ازکجا بایدبفهم باردارم

    • بدون نام

      برای منم دعا کنید که بار دارشم لصفا 5 ساله که ازدواج کردم

    • Nazila

      سلام

    • الهام

      من چند ماهه اقدام به بارداری کردم هر ماه ناانید میشم دلم نی نی می خواد برام دعا کنین.

    • الهام

      من چند ماهه اقدام به بارداری کردم هر ماه ناانید میشم دلم نی نی می خواد برام دعا کنین.

    • m

      سلام من اوایل این ماه زمان تخمک گذاریم اقدام داشتم .سره ماه یعنی28ام وقت پریودمه نشدم فرداش بی بی زدم منفی بود الان چهارروز گذشته برم آزمایش خون نشون میده؟

    • سارا

      سلام من 6 روزه از پریودیم گذشته یعنی از آخر پریودی قبلیم تا الان 33 روز میگذره هیچ علائمی هم ندارم به نظرتون بار دارم؟

    • سپیده

      من الان 8روز از زمان پریودم میگذره هنوز پریود نشدم بی بی چک هم زدم منفی بود توروخدا دعاکنید پریود شم من ی ماه عروسی کردم فعلا بچه نمیخام

    • سحر

      من 23 سالمه و سه ساله ک ازدواج کردم.تازگیا فهمیدم ک باردارم.اما نمیدونم چرا اصلا حس خوبی ندارم.همش حس میکنم خیلی زود بود...الان سه دوزه ک فهمیدم از استرس و ناراحتی نمیتونم غذا بخورم.توروخدا کمکم کنید.چکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو خداروشکر کن

    • sara

      سلام خانما من 2سال قصد بارداری دارم باردار نشدم تو رو خدا برام دعا کنین خیلی زود مامان بشم

    • بهاره

      سلام برام دعاکنیدباردارباشم بیشتراین علایم دارم

    • نرگس

      من عقدم ازکجابدونم حاملم ۶روزه پریودیم عقب افتاده چیکارکنم راهنماییم کنین میترسم سنم کمه

    • سارا

      سلام من بانامزدم رابطه جنسی داشتم ممکنه بارداربشم؟؟؟

    • مهشید

      سلام خانم ها منم 6ماهه اقدام کردم به بارداری وهر ماه یه هفته 10از زمان پریودیم دیرتر پریود میشم وعقب میندازم توروخدا دعاکنید برام تامنم باردارشم.توروبه همین ماه رمصون برام دعاکنید

    • hana

      سلام یه سوال دارم من بعد از پریودی ترشح زیاد داشتم که الان کمتر شده رنگ سینه هام هم تیره تر شده ایا باردارم ممکنه لطف کنید راهنماییم کنید

    • گل پسرمامان

      برای منم دعاکنیدهشت ماه اقدام به بارداری کردم اماخبری نیست دعاکنید

    • عسل بانو

      سلام من چنددفعست اقدام ب بارداری کردم اماباردارنشدم پریودمیشدم حالامن عفونت دارم ؟مشکلم چیه خیلی دوست دارم بارداربشم یک سالونیمه ازدواج کردم23سالمه حالا منوراهنمایی کنین باتشکر

    • عاطفه

      سلام من پریودی خیلی خیلی منظمی دارم علاوه برروز ساعت دقیقی پریود سیکل قاعدگیمم30 روزه است دقیقه.سه ماهه اقدام به بارداری کردم نشده ،دیروز تاریخ پریودیم بوده نشدم آیاامکان داره باردار باشم درضمن ماه های 31روزه سال سیکل چجوری محاسبه میشه من 5هرماه دقیق پریود میشم توی خرداد که31روزه است چجوری محاسبه میشه تاریخ پریودیم توروخدا جواب بدبد

    • سعیده

      سلام من الان نزدیک یه سال اقدام به بارداری کردم اینماه روزایی که احتمال تخمک گذاری بوده اقدام داشتم حالا امروز روز 20پریودم نمیدونم چرا لکه های صورتی میبینم البته خیلی کم ،نمکنه از روزه باشه یعنی بدنم ضعف کرده باشه و صعیف شده باشم یا دارم مریود میشم ولی سابقه نداره من 10روز جلو بندازم

    • عسل بانو

      سلام چراجواب نمیدیدکسی نیست؟سعیده خانوم احتمال تخمک گذاری یعنی چی میشه برام توضیع بدی ممنون میشم عزیزم؟؟؟

    • پانیذ

      سلام دوستان ، من تنبلی تخمدان دارم سه دوره هست متفورمین و فولیک اسید و ویتامین ای میخورم و دو دورست کلومیفن و لتروزول داده دکتر بعلاوه امپولhcg ، چند درصد امکان داره باردار بشم این ماه؟
      خیلی دوست دارم زود مامان بشم

    • پانیذ

      در ضمن امپول اچ ام جی هم در روز هفت و نهم سیکل تزریق کردم، یعنی میشه این ماه بارداربشم

    • منصوره

      سلام دوستان تورو خدا برا منم دعا کنین.دو روز دیگه ب موعد پری مونده از ده روز پیش تخمدونام شدید درد میکرداما الان ن بهتره بنظرتون حامله م

    • asal

      سلام.من برای اولین بار با همسرم رابطه از جلو داشتم.و 3 بار ارضا شدن تخلیه شد در رحمم.از قرص ال دی استفاده کردم.بشدت خارش داشتم یک هفنه.بعد خارشم خوب سد.اما الان پریودم 2 3 روزه عقب افتاده ولی دوبار لک شدم خونش سیاه بود.زعفرون وم کرده خوردم گفتم ک اگر باردار شده باشم ارین راه سفط شه.به نظذتون من باردار شدم؟

    • پروین

      سلام تو رو خدا جوابمو بدین دارم از استرس میمیرم
      من دیروز بیبی چک استفاده کردم مثبت بود اما امروز صبح دوباره استفاده کردم منفی بود نمیدونم کدوم درسته خیلی دوست دارم مامان بشم

    • آمنه

      سلام خسته نباشید ما تحت نظر دکتر هستیم همسرم اسپرمش کمه وداره دارومیخوره دکتر داد ودکتربه من هم برای من آزمایش نوشت وهم عکس داخل رحم امکان داره که من این ماه باردار باشم تورا خدا جواب بدین خیلی دوست داریم بچه بیاریم

    • بدون نام

      سلام من الان دوازده روز از ماهانه م میگذره بیبی چک هم جوابش منفی بود البته هیچ اقدامی برای بارداری هم نکردیم همش جلو گیری طبیعی ب نظرتون باردارم

    • مریم

      سلام من سه روز قبل از تخمک گذاری اقدام به بارداری کردم یعنی ممکنه باردار باشم..انشالله هممون مامان بشیم

    • بدون نام

      سلام شاید شما باردارید سر من همین بلا اومده بد چهار هفته بیبی چک جواب داد

    • فرانک

      دو بار نزدیکی داشتم الان سینه هام به شدت درد میکنه و تکرر ادرار دارم یعنی حامله ام؟

    • بدون نام

      سلام دوستان من 31شهریور پریود شدم 6مهر پاک شدم ولی چندروزه حالت تحوع دارم تست انجام دادم منفی بود به نظرشما من باردارم

    • نرگس

      من شش ماهه ازدواج کردم ازهمون ماه اول اقدام کردم برا بارداری اما فعلا نیستم با اینکه دکترم خوب و سرشناسه. برا منم دعاکنید

    • معصومه

      سلام خانما من یک سالو نیمه ازدواج کردم همسرم اسپرمش ضعیف این ماه اقدام کردم برای بارداری دعاکنید منم مامان بشم

    • نرگس

      سلام ب همه
      معصومه خانم انشالله ک شما و همه خانمایی ک حسرت بچه دارشدن دارن هرچه زودتر مامان بشن. برا منم دعاکنید.امروز وقت پریدمه احساس میکنم نمیخام بشم چون فک میکنم باردارم.اگه پریدنشدم کی بیبی چک بگیرم ک دقیق نشون بده.

    • نرگس

      راستی وقتی من رفتم دکتر گفت ک باید چهار روز قبل وبعد از تخمک گذاری باید حتما یک روز درمیون نزدیکی داشته باشید.البته ماداریم.اماشاید بپرسید تخمک گذاری چه موقع اس؟اگه سیکل قاعدگی منظمی دارید ،تعداد روزای یک دوره تقسیم بر دو یعنی دقیقا روز وسط یک سیکل میشه روز تخمک گذاری ک معمولا دوره ها۲۸روز یکباره و روز تخمک گذاری میشه روز۱۴ حالا اگه میخواهید هرماه اقدام کنید از روز دهم پریودی یعنی سه روز بعد پاکشدن یک روز در میون نزدیکی داشته باشید. درضمن نعیین جنسیت قبل لقاح باید صورت بگیره. اگه دختر دوست دارید بهتره نیم ساعت قبل لقاح خانم محل واژن رو اسیدی کنه میشه با سرکه یا ژل بانوان اسیدی کرد.روز تخمک گذاری نزدیکی نکنید.ودیگر اینکه خانم نباید ارضا بشه.همه اینا کنار هم و باتوجه به اسپرم آقا،اگه خدا صلاح بدونه بچه دختر تشکیل میشه. اما بچه پسر باید محیط واژن حالت بازی داشته باشه ک میشه با جوش شیرین شست وشو داد. هرچه به تخمک گذاری نزدیک باشه نزدیکی تواون روز بهتره. آقا میتونه بیضه هاش رو نیم ساعت قبل نزدیکی باکیسه یخ خنک کنه. و لحظه نزدیکی خانم حتما باید ارضا بشه. اینا بهترین راههای تعیین جنسیت بچه قبل بارداری ک من خوندم.اگه همه اینکارارو انجام دادی اگه خدا بخواد فرشته ای که مدنظر خودتون هست رو بهتون میده.

    • نرگس

      سلام ب همه من ۱۶آبان آزمایش دادم نتیجه مثبت بود اما نوبت دکترم چندروز دیگه هست کسی میدونه چی استفاده کنم تا بچه سالم و زیبا و چهره بور داشته باشه؟یا تو این مدت چه دارویی استفاده کنم ؟داروهای قبل بارداریم تمومششد وبلافاصله باردارم چیکارکنم یا چیکار نکنم که سالم دنیا بیاد؟

    • طاهره

      سلام میشه لطفا جواب منو زود بدید اخه استرس وعجله دارم،من رابطه ی محافظت نشده داشتم ولی مطمین نیستم، بعد از اون پریودم عجیب بود ومثل همیشه نبود پنج روز زود تراز تاریخش بود وخون هم کمتر بود( البته چون همون موقع مریض هم شدم، سرماخوردگی، احتمال میدم بخاطر اونم باشه) وهفت روزم بود اما الان یه مدت که احساس سوزش درشکمم میکنم که هیچ وقت نداشتم فقط یه نقطه هم نیس نقاطش عوض میشه انگار که مثلا آبجوش ریخته باشه اشیا سنگین هم که بلند میکنم بدتر میشه حالا سوالم این که این میتونه شروع حاملگی باشه؟؟؟لطفا کامل توضیح بدین که اگه نیس پس احتمالا چیه،ممنون

    • نرگس

      سلام طاهره خانم این علامتی ک شما گفتید احتمالا ماه بعدی اگه جلوگیری نداشته باشید باردار بشید زیاده.اما این ماه باردارنیستید. اگه دوس دارید ک بچه دار شید جلوگیری نکنید.من خیلیارو دیدم ک ی ماه قبل بارداری پریدشون زودتر از موعد اتفاق میفته و البته متفاوت. اما اگه بچه دلتون نمیخاد میتونی مقدار زیادی زعفران دم کرده یا دارچین دم کرده یا پنیرک دم کرده میل کنی و اطمینان داشته باشی باردار نمیشی.انشاالله صلاح خدا با خواسته هرکس یکی باشه.برامنم دعاکنید بچه سالم دنیا بیارم الان ۸هفته اس باردارم. حس عجیبیه ک تو وجود من یکی داره زندگی آغاز میکنه.هرچند خانواده همسرم همه پسر دوس دارن اما برام هرچی خدابده عزیزه فقط آرزو میکنم سالم وصصالح و زیبا باشه

    • بدون نام

      سلام من معصومم من باردار شدم الان 6 هفتمه خیلی حس خوبیه ولی سخته امیدوارم اونایی که دلشون میخواد باردار بشن زودتراین حسو تجربه کنن

    • الی

      سلام ببخشید من تازه نامزدی شدم و کم رو هستم رابطه داشتم اما ن از پشت ن از جلو فقط ریخت روی جلوم و سریع با دستمال پاک کردم خطری هست؟سه روز بعد پریودیم بود

    • مهدیه

      سلام منم برابارداری اقدام کردم ولی نتیجه نگرفتم اللن هشت روزه ازپریودم عقب افتاده امروز لک های صورتی رنگی دیدم بعد پررنگ ترشد نمیدونم پریودم یا که خونریزی گرفتم کمکم کنید

    • ملیح

      منم۱۰ماهه اقدام کردم اما نتیجه نگرفتم

    • زهرا

      سلام خانوما کسی هست راهنماییم کنه.دارم میمیرم از استرس.من 10ماهه رژیم دختردارم.3ماهه کلومیفن خوردم.این ماه سونورفتم ودوفولیکول بالغ داشتم که دکترگفت دوقلو میشه.5روزمونده پریود بشم.حالت تهوع سرگیجه خواب آلودگی هم دارم.بنظرتون حامله ام کی برم آزمایش.من دوتاپسر خوشگلم دارم.

    • زهرا

      خانومای گل یعنی کسی نیست جواب منو بده.اولین باره درخواست داشتم شانسم کسی نیست راهنماییم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جونم عزیزم بگو.من جواب میدم

    • رويا

      سلام زهرا جون انشاالله كه حامله اي بيبي چم الان ديگه بايد جواب بده منم حال مشابه شمارو دارم لطفا بعد از مطمئن شدن خبر بديد ممنون ميشم.

    • نسیم

      منم

    • بدون نام

      من دو هفته تا پریود م وقت دارم از کجا بفهمم حامله هستم

    • نیکا

      سلام من برای بارداری اقدام خاصی نکردم اماچندروزه روبدنم جوش زده حالت تهوع دارم تکررادراردارم دل دردای شدیدم میگیرم ایامن باردارم

    • نیکا

      ممنون میشم زودترجواب بدین

    • Neda

      سلام من 11بهمن ماه پریود شدم یه روز عقب انداخته بودم. و روز 16 بهمن پاک شدم و با همسرم رابطه داشتم و اب منی رو داخل ریخت و من بعد 5 مین رفتم شستم روز 27 بهمن حالت تهوع گرفتم و بالا اوردم و فرداش هم حالت تهوع داشتم و دلم یه جورایی درد میکرد و کسل و کوفته هستم. به نظرتون من باردارم ؟ اصلا احتمال بارداری هست؟؟؟

    • Neda

      چرا کسی جواب منو نمیده . توروخدا یکی جواب بده .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما حامله اید عزیزم

    • Neda

      یعنی کسی نیس جواب منوو بده. خانوما. خواهش میکنم

    • فاطمه

      سلام کسی جواب نمیده

    • Neda

      بچه ها من باردار بودم اگه کسی هم مشابه من بود احتمال داره باردار باشید

    • الناز

      سلام به همه.
      من پنج سال و نیمه ازدواج کردم رفتم دکتر عکس رنگی و نمونه برداری از رحم انجام دادن دکتر میگه تخمدان هام ضعیفه برام دعا کنید توروخدا باردار شم به خدادیگه دارم افسردگی میگرم خیلییییی برام مهمه که باردارشم...
      انشاالله که هممون حاجت روا شیم..

    • مریم

      من چهارده روز عقب انداختم تستم دادم مثبت بود ولی حالت تهوع ندارم اصلا هیچ علامتی که بگم حامله هستم ندارم به نطرتون میتونم حامله باشم

    • سما

      من 8ماهه اقدام ب بارداری کردم همش دوسه روز عقب انداختم ولی پریودشدم .این بارهم امتحان کردم الان ده روزمونده ب پریودم .تواین هشت ماه همه علایم حاملگی رو داشتم ولی نشدم.ادرارام زرد شکمم گنده شده توروخدا دعام کنیند حامله شم خیلی تنهام.چیکارکنم هزارتا دکتررفتم گفت هیچیت نیست پس من چیکارکنم

    • سارا

      سلام من پریودم نامنظم هست چکار کنم بفهمم باردارم در ضمن من دوبار سقط داشتم به علت تشکیل نشدن قلب جنین هیچ علامتی هم از بارداری رو نداشتم چکار کنم نظر بدید تو رو خدا

    • نرگس

      سلام بچه ها خوبین من سنم کمه ولی شوهرم خیلی بچه دوست داره خودمم همینطور ازمایش پاپاسمیر گرفتم عفونت نداشتم ومن الان چند ماهی میشه اقدام کردم تو ماه اولی که اقدام کردم عقب انداختم ولی هرچی تست میگرفتم منفی بودو بعد به دکتر مراجعه کردم و ازمایش خون دادم بازم منفی بود ولی بعداز ۲۰ روز که عقب انداختن پریود شدم و اینم بگم که ۲۲ من پریود میشم اللن که دوباره اقدام کردیم هنوز پریود نشدمو وعقب انداختم ۵ روزه ولی امروز که تست گرفتم منفی بود یعنی به نظرتون من باردارم واینم بگم که دکتر بهم گفت سونو از تخمدان هام بگیرم شاید تنبل شدن چیکار کنم خواهشا بهم جواب بدین توروخدا

    • نرگس

      توروخدا جواب بدین خیلی واجبه

    • نرگس

      توروخدا جواب بدین خیلی واجبه

    • عسل

      من الان ازمایش خون دادم دعا کنین بار دار باشم

    • بدون نام

      سلام من یه پسردوساله دارم الان یک هفتس پریودم عقب انداختم دارم دیونه میشم میترسم بیبی چک بزارم احساس میکنم باردارم اصلا بچه نمیخواستم دیگه اینقدرگریه میکنم برام دعاکنید باردارنباشم وضعیت مالی خوبی ام نداریم همش منتظرم پریودبشم فکرحاملگی دوباره ودردسراش داره دیونم میکنه

    • المیرا

      من سه ساله ازدواج کردم ولی اصلا قرص جلوگیری نخوردم جلوگیری طبیعی داشتم الان دقیقا دوازده روز است که اقدام ب بارداری کردم از فردای آن روز کمر درد و درد باسن شدیدی دارم بطوریکه ک نشستن برام سخته.چهارروز پیش تست گرفتم منفی بود سه روز از پریودم گذشه البته همیشه پریودم نامنظمه. چند ساعت پیش یک لکه دیدم بعداز اون هم خونی خارج نشد. ممکنه حامله باشم؟؟؟؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید

    • محبت بزرگی

      با سلام واحترام
      ممممممنون از همه ی دوستان ولی اگه جواب ها قابل روئت باشه ممممنون میشیم چون گاهی با خوندن مطالب از استرس های دوستان ممکن کم بشه.مممممنون

    • هاوین

      سلام من یه بچهتقریبا14 ماهشه 14 روز ازپریودیم گذشته برام دعا کنید حامله نباشم

    • المیرا

      چرا هیشکی جواب المیرا رو نمیده...:'(:'(:'(

    • Raha

      منم دوس دارم ک مادرشم .چهارسالع ازدواج کردم دوساله ک میخوام مادرشم ولی هرماه ناامیدمیشم دیگ خسته شدم ایشالله این ماه بشم بحق پنج تن

    • فاطمه

      سلام.من سه سال ونیمه ازدواج کردم تقریبا تا پنج ماه پیش جلوگیری با کاندوم داشتیم.تازه هم چکاپ شدیم که شوهرمم سالمه خودمم سالمم.ولی الان پنج ماهه که اقدام کردیم ولی نتیجه ای هم نگرفتیم همیشه هم بازه ی تخمک گذاری رو در نظر گرفتیم.پریودای من همیشه منظم بود ولی الان دوماهه دوسه روز زودتر پریود میشم.نمیدونم به خاطر استرسه یا چی!البته زیادم استرس ندارما.امروز دقیقا سه روز مونده به پریود بعدیم.زیر شکمم درد میکنه ولی چون ماه های قبلم اینجوری شده بودم نمیتونم کاملا امیدوار باشم.خیلی دوست دارم باردار شم برام دعا کنین.ویه سوال دیگه که اگه ممکنه یکی که واقعا تخصص داره جوابمو بده.سه سال اول ازدواجمون خیلیا میگفتن حالا که جلوگیری میکنین بعدا بچه دار نمیشین ولی من بهشون اهمیت نمیدادم.نمیدونم ربطی داره آیا یا نه؟

    • نرگس

      سلام لطفا اگه کسی تخصص داره جواب بده
      من چند ماهی اقدام به بارداری کردم ولی صحیح نبود یعنی روز تخمک گذاری کاری نکرده بودیم اما این ماه از بعد پریودیم همش دخول داشتیم ورکز تخمک گذاری هم دخول داشتیم الان چند روزیه زیر دلم درد میکنه روز تخمک گذاری من ۱۴ بوده به نظرشما بیبی چک استفاده کنم بانه خیلی مهمه جواب بدین سنم کمه و سر درنمیارم

    • ارکیده

      سلام.عزیز ازوقت پریودت گذشته؟

    • نرگس

      نه ولی زیر دل و کمرم خیلی درد میکنه

    • هدیه

      سلام ببخشید من 8 ماه ازدواج کردم الان نزدیک ب دو هفته میشه که اقدام ب بارداری کردم چن روز پیش بی بی چک زدم t ی خط کمرنگ افتاد بد از 5 دقیقه پر رنگ شد بنظرتون باردارم زیر شکمم درد میکنه و دل دردم دارم ممنون میشم جواب بدین

    • بدون نام

      یدونه دیگه بی بی چک استفاده کن ولی بشتر بارداری

    • نرگس

      سلام بچه ها من باردار بودم الان هفت هفتمه ایشالله اونایی هم که منتظرن به ارزوشون برسن

    • رومی

      سلام ببخشید من ۱۸سالمه ادد ماهانگیم منظم نیست ولی الان ۱ماه پریود نشدم ادرارم زیاد تهوع ندارم سینمم تغیر نکرده یکم دل دارد دارم ب نظرتون باردارم؟

    • نازنين

      سلام دوستان من 17 سالمه 3 سال ازدواج كردم و جلوگيري طبيعي بوده الان يك هفته هست كه از وقت پريودم گذشته سينهام درد داره سر گيجه ام دارم و حالت تحو بنظرتون من حامله ام ؟

    • الهه

      سلام،من نه ماهه ازدواج كردم ماه پيش اقدام كردم به بارداري متاسفانه باردارنشدم،اين ماه هم اقدام كردم الان سرگيجه دارم و بيحالم اشتهامم زياد شده هرچي هم ميخورم حس ميكنم سر معدم مونده،به نظرتون من باردارم؟توروخدا يكي راهنمايي كنه،خيلي اميدوارم اما ميترسم اين ماهم نشه

    • الهه

      كسي نيست!!!!!!!!

    • ازی

      سلام.من ۵ ساله ازدواج کردم و ۲ساله که اقدام کردم ولی حامله نشدم.خیلی هم دکتر رفتم میگن سالمی. به خدا خسته شدم.بدجور افسرده ام. برام دعا کنینن

    • بدون نام

      منم یک سال ونیمه که اقدام میکنم.یه بار هم سقط یک ماهه داشتم دعا کنین منم نی نی دار بشم

    • بدون نام

      سلام.من نزدیکه دوساله ازدواج کردم.سه ماهه که اقدام کردم ولی این ماه 5 روز از وقتم گذشته وخیلی تکرر ادرار وحالت تهوع دارم.یعنی باردارم؟کمکم کنید؟؟؟

    • الهه

      سلام عزيزم حتما برو آزمايش بتا بده
      انشالله كه باردارى
      نتيجه آزمايش رو به ماهم بگو

    • مهتاب

      سلام. من تازه نامزد کردم و برای اولین بار با نامزدم رابطه از پشت داشتم بار اول دو روز قبل از پریود شدنم بود و بار دوم روز اول پریودیم بود یعنی بافاصله تقریبا سه روز از روز اول. ایا درنزدیکی از پشت در صورتی که اب منی داخل ریخته شود امکان بارداری با توجه به نزدیک بودن زمان پریودی و نزدیکی در زمان پریودی وجود دارد ؟ البته بعد از بار دوم از قرص اچ دی در دو نوبت ۱۲ساعته استفاده کردم اما بار اول خیر نگرانم که بخاطر بار اول بارداری صورت بگیره لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم

    • نسترن55

      سلام 5سال ازدواج کردم الان ده روزپریودیم عقب افتاده به نظرتون حاملم توروخدادعام کنیدمنوشوهرم خیلی بچه دوست داریم

    • مهتاب

      سلام من 11 روز از روز تخمک گذاریم میگذره کمر درد شدید دارم با سوزش معده امکانش هست که باردار باشم

    • فرخنده

      من دو ماه و امروز ۳ روز است پریود نشدم و قبلن نزد داکتر رفتم منفی بود بار دار نبودم چی دلیل داری

    • زهرا

      سلام من از وقتی ازدواج کردم ینی چهارماه میشه هرماه ده روز پریودیم عقب میفتاد ینی از ۳۵ به ۴۰ به ۴۸ ماه اخرم الان ۵۲ روزه نشدم رفتم ازمایش خون دادم تاببینم خدا چی میخاد تهوع و سرگیجه و کسالت وخستگی هم دارم

    • بدون نام

      سلام من دو ساله ازدواج کردم..و پریود نامنظمی دارم .و الان ۱۷ روزه عقب زدم و کمر درد شدید دارم ..ایا ب نظر شما من حامله ام..جلوگیری هم ندارم؟؟؟؟

    • خانوووومی

      سلام من نزدیک سه هفته اس برای بارداری اقدام کردم همه علایم بارداری دارم به جزحالت تهوع ایامن حامله هستم برام دعاکنید اخه خیلی تنهام

    • ویدا

      بهترین راه اول خونه بعد هم سونو

    • کوثر

      سلام من ۱۷ سالمه بچه خیلی دوست دارم ۴ماه عروسی کردم برام دعاکنین مامان بشم

    • ریحانه

      سلام خوبین من خیلی کمردرددارم احساس خستگیم میکنم خیلی احتمال داره باردارباشم لطفاجوابموبدین

    • ماری

      سلام من پنج روزه پریودیم به تاخیر افتاده احساس خستگیدارم حالت تهوعم ندارم به نظرتون باردارم پریودیم منظم بود

    • آی سودا

      باسلام منم 4ماهه آی یودی برداشتم البته 7سال داشتم.هرچه اقدام می کنم.نمیشه.نگرانم؟؟؟؟؟؟؟

    • کاوه

      سلام همسر من دو هفته از زمان پریود رد میشه تست هم داده منفی ب نظر شما حامله است

    • سیمین

      سلام من ۲ماهه ازدواج کردم رفتم دکتر گفت بچه ات ۶هفته ای هس ولی بعد از چن روزخودب خود سقط شد دکترمیگه باید ۳ماه صبرکنی بعد دوباره اقدام ب بارداری کنی.خودمم نمیتونم صبرکنم بچه رو خیلی دوس دارم.ب نظرتون چیکارکنم.

    • فاطمه

      از کجا بفهم حامله هستم سینه هام درد میکنه و ازش ترشح بیرون میشه یک طرف شکمم درد میکنه ایا من حامله هستم

    • سعیده

      سلام من دو ساله ازدواج کردم پریودم تقریبا ۳۰روزه ست الان ده روزه پریودم عقب افتاده.پریود نشدم بی بی چک هم چند بار زدم منفی بود.بشدت دل درد دارم وکمر درد.احتمالش هست باردار باشم؟؟

    • مبی

      سلام من ۱۰روزه امپول اچ سی جی زدم خاستم بدونم کی اثرش از بدنم میره و کی میتونم از بی بی چک استفاده کنم که کاذب نباشه

    • شبی

      سلام من وهمسرم16و17 فروردین اقدام به بارداری کردیم باوجود خیلی ازعلایم بارداری روز موعد پریود پری شدم ولی خیلی فرق داشت باپریودای قبلی دوروز پری شدم ولی روز سوم لکه های واضح قهوه ای تونوارم دیدم که اصن اثری از پریوذی نبود خیلی ناراحت شدم ودوباره بعداز12اردیبهشت به صورت یک درمیان تا19اردیبهشت اقدام کردیم حالاهم حالت تهوع صبح ها ودرددرسینه وگاها یک طرف شکم دارم ونوک سینه هام حالت شکری داره به نظرتون باردارم. خیلی دوست دارم بارداربشم 23سالمه و3ساله که ازدواج کردم درضمن دوره قاعدگی ام 27روزست

    • شبی

      لطفاجواب بدین خیلی ببخشید بوی خاص واژن وترشح ام دارم

    • شبی

      میشه .راهنمایی کنین چرا کسی. نیس

    • بدون نام

      سلام من برج ۹ پارسال سقط کردم از۱۹فروردین اقدام کردم پریودیم منظم نیس هرماه ۳روز تاخیری دارم این ماه ۸روز عقب انداختم گه گاهی سردرد دارم الانم روز ه ام به نظ تون امکان داره باردار باشم
      روزه بگیرم یانه

    • سمیرا

      سلام امیدوارم خدابه همتون یه فرزند سالمه صالح عطاکنه منم۳ماهه اقدام کردم ولی بااین حال خیلی ازمادرشدن میترسم مسئولیت خیییییلی بزرگیه انشالله خدانگاهه ویژه ای ب همه ی اونایی داشته باشه ک مدتهای زیادیه آرزوشودارن دوستان برای منم دعاکنیدلطفا

    • راحله

      سلام بر همه من یک هفته ی دیگه وقت پریودمه الان دو ماه که نزدیکی داشتم ولی خبری نشد خیلی زیر شکمم درد دارم نمی دونم درد پرید هستش یا نه ایا من باردارم؟؟؟؟؟؟

    • فریبا

      سلام من۲۰سالمه پارسال ۴بهمن بچه یک ونیم ماهه ام خودب خودسقط شد دکتربهم گفت باید۶ماه صبرکنی بعددوباره اقدام کنی.من هم الان چهارماه ونیم هس ی هفته پیش اقدام کردم الان پهلوی سمت راستم گاهی دردمیکنه احساس میکنم شکمم توش یجوری هس؟آیابنظرتون من باردارم یان؟

    • فاطمه

      سلام فریبا خانم منم ۲۱ ساله شش ماه پیش مثل شما بوم سقط شد و تواقدامم سی وپنج روز گذشته از پریودیم نمیدونم با دارم یا منم بهمن ماه سقط کردم

    • فاطمه مهدی نژاد

      من حدودا ۱سال ازدواج کردم والان چندماه جلوگیری نمیکنم وباهرموقع اقدام کردن حامله نشدم دلیلش چیست

    • بدون نام

      سلام خوبین من تنبلی تخمدان دارم چهارساله عروسی کردم باداروحامله شدم پسرم سه سالشه برای بارداری دوباره اقدام کردم باداروحامله شدم ولی سقط شد الان بازم دارواستفاده میکنم نمیدونم حامله میشم یا نه هرچی خدابخادبرای همه دعا میکنم شما هم برام دعاکنید

    • فری

      منم تنبلی تخمدان دارم

    • ندا

      ایا من بار دارم من اقدام کردم ولی پریود شدم ممکنه باردار شوم ترو خدا جواب بدین

    • نسرین

      من تست بیبی چک گرفتم ومثبت بود یعنی الان من حامله هستم

    • صنم

      س من دو هفته پیش سونوگرافی کردم‌که آیا باردارم یا ن چیزی نشون نداد ولی امروز هم سونوکردم دکتر گفت که یک دانه داخل رحم هس این دانه چی هس آیا میدانی خدا جواب بدید

    • A

      با سلام من ۵روز از پریودیم گذشته ترشحو کمر درد دل درد خیلی دارم آیا به نظرتون میخوام پریود بشم یا حامله ام

    • من ز هستم

      با آمپول پرید میشم 25 خرداد پرید شدم امپول باروری زده بودم حامله بشم این 25 میشه دو ماه نه پرید شدم نه حامله علتش چیه

    • ح

      سلام من پنجشنبه رابطه داشتم الان دوسنبه پريود شدم از جلو رابطه نداشتم ولي حس ميكنم اب همسرم ب جلوم اثابت كرده بنطرت باردارم. ابا قرص ضد باردارى بخورم تاثير داره نشم؟؟؟
      ايا چه كنم كه باردار نشم

    • بدن نام

      سلام دگتر ازت خواهش میکنم سوال جواب را بدی . دوازده روز هست که پریود نشدم خودم هم کمر درد دارم آیا ممکن هست باردار باشم یانه

    • بدون نام

      سلام من قرص ال دی میخورم الان ۵ روزه ک هنوز عادت ماهیانه نشدم ادرار مکرر دارم وو هنگام ادرار سوزش دارم ایا این دلیلی برای بارداریمه

    • بدون نام

      سلام

    • بدون نام

      سلام

    • مژده

      سلام منم ۱۵ روز از پریدم گذشته ۳بار تیست کردم منفی میشه کمکم کنید

    • سمیرا

      من الان هفت ماه اقدام به بارداری کردم ،همیشه پری هام یه هفته مینداختم جلو الان امروز درست وقتم هنوز نشدم اصلا صابقه سر موقع شدن رو نداشتم ولی زیر دلم وکمرم درد میکنه حالت تهوع شدید هم دارم به نظرتون من باردارم یانه؟؟؟

    • بدون نام

      سلام من 6ماهه اقدام کردم الان یکی دو روز دیگه نزدیک پریود شدنم هست خیلی دوس دارم باردار باشم علائم هایی از بارداری رو هم دارم ولی نمیدونم باردار هستم یا نه...خیلی برام دعا کنید...انشاا...همتون به زودی باردار بشین...ممنونم

    • مهسا

      سلام عزیزان انشاالله همتون مامان شید ...منم 6ماهه که از خدا بچه خواستم الان سه روز از پریودیم میگذره به نظرم علائم های بارداری را دارم...به نظرتان الان از بیبی چک استفاده کنم نشون میده یا نه؟ تورو خدا جواب بدین خیلی استرس دارم میترسم نا امید شم برام دعا کنید

    • Ayda

      سلام بچه ها من 2،3روزه از تخمک گزاریم گذشته و از فردای پریودیم یک شب درمیان نزدیکی داشتم و الآن بی حالم دل درد کمر درد دارم 2 هفته به پریودیم مونده تو روخدا جواب بدین باردارم؟

    • Ayda

      سلام بچه ها من 2،3روزه از تخمک گزاریم گذشته و از فردای پریودیم یک شب درمیان نزدیکی داشتم و الآن بی حالم دل درد کمر درد دارم 2 هفته به پریودیم مونده تو روخدا جواب بدین باردارم؟

    • Saye

      سلام ایشالا مامان بشین
      من یک روز در میان نزدیکی داشتم...الان ۴ روز مونده به پری...و چند روزی مایع های زرد رنگ از واژن میومد ...و امروز هم مایع زرد رنگ میومد تا اینکه ظهر همراه با زردی...یه مایع مایل به صورتی اومد بیرون
      و دلدرد هم دارم ...ایا مممکنه بارداری باشه؟

    • بانو

      سلام 18 مهر پریود شدم 25با همسرم نزدیکی داشتم ولی نه خیلی زیاد الان 4آبانه و حالت تهوع دارم مداوم سرم درد میکنه و حاله دور سینم کمی تیره شده توروخدا بگید حاملم یا نه من تازه ازدواج کردم دارم از استرس میمیرم

    • Mozhgan

      سلام سه روز عقب انداختم یک سال ک اقدام داشتم

    • سیمین

      سلام ببخشید من 3 ماه پیش رابطه جنسی داشتم از مقعد بعدشم قرص خوردم ولی الان شکمم بزرگ شده ولی پریود هم شدم تا الان و ادرارم هم زیاد شده و هیچ حالت تهویی هم احساس نمیکنم ولی و دوماه اول هم دوبار بی بی چک استفاده کردم منفی بود ولی هنوز میترسم باردار باشم

    • پريسا

      برام دعا كنيد ،اول كه گفتن يايسگي زودرس دارم ، بعدش يهو دوباره پريود شدم
      خدايا به همين لحظه قسمت ميدم، به منم لذت مادر شدن رو بچشون
      تا آخر هفته اگه پريود نشم ميرم آزمايش ميدم
      كمر درد شديد دارم
      فقط خوده خوده خدا بايد بهم نگاه كنهبچه ها برام دعا كنيد، حالم اصلا خوب نيست

    • خدیجه

      سلام من 7روزه از نوبت قاعدگیم گذشته ولی تست ندادم دیروز از سینه هام ی مایع سفیدرنگی اومد بیرون زیر شکمم خیلی درد میکنه پهلو هام ی کم میکنه

    • میکا

      سلام برام دعاکنه تاباردار بشم

    • فاطمه

      سلام من چهارماهه برای بارداری اقدام کردم ولی هنوز خبری نشده خیلی هم بچه دوست دارم بنظرتون راهی هست ک این ماه حتما باردارشم هرماه هم پری هام جلو میفته.همه میگن بدنت داره اماده میشی ولی خب خبری نشده

    • بدون نام

      سلام دوستان من ۲۲ ابان ماه پریود شدم اما ۸ اذر ماه هم دوباره به مدت یک هفته خون ریزی داشتم امروز که ۸ دی هست من پریود نشدم چقدر احتمال داره باردار باشم؟؟

    • بی نام

      سلام کسی میدونه وقت تخم گذاری کیه دوره پریودیم سی روزست

      پاسخ ها

      • مریم

        سلام روزتخمکگذاری 14روزقبل از پریودبعدیتون

    • مهسا

      سلام من 21 روزه عقب انداختم آزمایش بتا هم منفی بود چی کار کنم

    • فریبا

      سلام دوستان عزیز لطفا به سوالم جواب بدین دعا میکنم همه مون مامان بشیم به زودی زود

    • Zahra

      سلام ۵ ماهه جلو گیری ندارم الان رحمم منقبض میشه تیر میکشه کمر درد دارم پاهام یخه یخه ۲۸ تاریخ پریودمه بنظرتون باردارم یا برای پریودمه

    • مژگان

      سلام یه ماه پریود نشدم اگه تو این چن روزم نشم میشه دوماه تواین یه ماهم خیلی استرس داشتم وشوک بزرگی بهم واردشده امکانش هس حامله باشم؟!

    • نجلاا

      سلام دوستان ،من بعد از ۱۰ روز كه پاك شده بودم دوباره پريود شدم قرص هم مصرف نكردم فقط شب قبلش نزديكي داشتم نميدونم پريودم يا خونريزي از واژن دارم چون مقدار خونريزيش با پريوداي عادي فرق ميكنه و كمتره كسي تجربه اي داره؟ الان سه روزه ولی مثل پریودام زیاد نیست

    • بدون نام

      سلام دوستان ،من بعد از ۱۲ روز كه پاك شده بودم دوباره پريود شدم قرص هم مصرف نكردم فقط شب قبلش نزديكي داشتم نميدونم پريودم يا خونريزي از واژن دارم چون مقدار خونريزيش با پريوداي عادي فرق ميكنه و كمتره كسي تجربه اي داره؟ الان سه روزه ولی مثل پریودام زیاد نیست ممکنه باردار باشم تورو خدا جوابم بدین

    • بدون نام

      سلام من حالت تهوع دارم دور سینه هاهم درد دار دار خیلی دوست دارم مادر بشم

    • بدون نام

      یعن

    • میرزایی

      سلام من سه ماهه اقدام کردم کار سنگینم زیاد انجام میدم دوروز بود پریودم عقب افتاده بود ایا حامله بودم خیلی میترسم حامله نشم خواهشا جوابو بدین

    • خدیجه

      سلام من 27. آذرتموم شد بعد از 8 روز بعد بی بی گرفتم منفی بود اما تا الان نشدم. بی بی هم نزدم

    • زینب

      سلام ۲۲روز شکمم باکمر درد میکنه میخوام ببینم باردارم یا نه تست ازمایش خون گفت منفی بنظر شما چی خیلی کنجکاوم زودتر بدونم

    • نسترن

      من همیشه اول ماه پریود میشدم ولی اون ماه ۱۵شدم این ماه هم هنوز نشدم ۴روزه عقب افتاده درد پریودی دارم ولی نمیشم یکم حالت تهوع و درد دل یکم پایین کمر وقتی میشینم و طول میکشه میل ب غزاهم ندارم حالا میخام ببینم حامله هسنم یا نه حواسمم دادم ک حامله نشم توروخدا جواب بدید

    • بدون نام

      میتونیم چند تا علایم رو با هم داشته باشیم واس بارداری؟؟

    • مرضیه

      سلام دوستان منم 24اذرپریود شدم 30اذر پاک شدم دیگ پریود نشدم ازمایش هم دادم منفی بود بی بی چک هم میزنم منفی بنظرتون چیه حامله هستم یا نه کمردرددل درد هم دارم رو شکم اصلا نمیتونم بخابم یه ضربان هم زیرشکمم حس میکنم

    • الناز

      سلام من 7روز بعد از رابطه ی سطحی با نامزدم پری شدم اما می ترسم دقیقا 30 روز بعد از نزدیکی رفتم ازمایش و جواب منفی بود اما بازم قانع نشدم و 46 روز بعد از ازمایش باز جواب منفی اومد و دقیقا باز چند روز بعدش باز پری شدم یعنی بعد از اون رابطه 2 بار پری شدم و 2 بار ازمایش دادم که جواب منفی شده 30 روز 46 روز بعد از نزدیکی -ایا ممکنه بارداری خارج رحمی باشه و بخاطر سطح پایین بتا ازمایشگاه تشخیص نده و یا اینکه این خونریزی ها عادت ماهانه نباشن؟؟خواهشا کمک

    • الناز

      سلام من فقط یکبار نزدیکی داشتم 30 روز بعدش و 46 روز بعدش ازمایش خون دادم جواب منفی شد -ممکنه بعد از 30 روز و 46 روز بعد از نزدیکی ازمایش خون نشون نده و منفی باشه؟؟یا اینکه ممکنه حاملگی خارج رحمی باشه و تیترش به اندازه ای باشه که حتی بارداری مشخص نشه؟

    • الناز

      سلام ممکنه ازمایش خون 30 روز و 46 روز بعد از نزدیکی جواب رو اشتباه بگه ؟؟من فقط ی بار نزدیکی داشتم و 30 روز بعد از نزدیکی و 465 روز بعد از نزدیکی ازمایشگاه جواب منفی داد ممکنه اشتباه بگه ؟؟یا بارداری خارج رحمی باشه و کیت ها تشخیص ندن ؟؟

    • مریم

      میشه برا منم دعا کنین منم حامله شم من خیلی بچه دوست دارم

    • فاطمه

      سلام عزیزان تو رو خدا بهم کمک کنید خونم سیل برده

    • فاطمه

      سلام عزیزان تو رو خدا بهم کمک کنید خونم سیل برده

    • زهرا

      هروقت من بعد 25 روز عادت میشدم الان هنوز نشدم بنظرتون باردارم

    • سبحان

      منم دوست دارم هر چه زودتر يه نی نی سالم و زیبا گیرم بیاد... برام دعا کنید

    • ارزو

      سلام من دوروزه ازعادتیم گذشته ویکسال هست ازدواج کردم و هفت ماهست جلوگیری نمیکنم برام دعا کنین مامان شم چون بچه خیلی دوست دارم

    • ارزو

      سلام من دوروزه ازعادتیم گذشته ویکسال هست ازدواج کردم و هفت ماهست جلوگیری نمیکنم برام دعا کنین مامان شم چون بچه خیلی دوست دارم

    • بدون نام

      سلام ما از اسفند ماه اقدام کردیم پریود نمیشم و باردار هم نیستم نمیدونم چیکارکنم

    • محیا

      سلام من ۱۸سالمه نامزد کردم الان هم پنج روزازپریودم گذشته چیکارکنم کمکم کنید

    • بدون نام

      سلام توروخدامن خیلی ناراحتم من تاریخ ۲۳خرداداقدام کردم نشده پریوشدم خیلی ناراحتم بعدبازم اقدام کردم یک شنبه تاریخ ۹ تیراقدام کردم چجوبدونم که بارداریانه؟؟؟توروخداجواب بده خیلی ناراحتم بخداخیلی بچه دوس دارم

    • بدون نام

      توروخداخواب بدین

    • مریم

      کسی نیس جواب منوبدههه تووخداااااااا

    • ناهید

      سلام من 2روز مونده ب موعد پریودم ب نظرشما اگه بی بی چک بدم معلومه ک باردارهستم یا ن توروخدا جواب بدین

    • سارا

      سلام من ماه اول بارداری چند روز لکه داشتم الان سه روزه پریوت شدم یعنی من حامله هستم ترو خدا جواب بدین

    • پریسا

      سلام منم زیر دلم خیلی درد میکنه حالت تهوع دارم ۱ روز دیگه مونده تا پریود شم یعنی باردارم

    • پریسا

      سلام منم زیر دلم خیلی درد میکنه حالت تهوع دارم ۱ روز دیگه مونده تا پریود شم یعنی باردارم

      پاسخ ها

      • ارزوی مادر شدن

        عزیزم بذار یک روز بعداز اینکه پریود نشدی تست بیبی چک بده

    • عاطف

      خوب

    • Nhl

      سلام من ۱۸ سالمه و همسرم ۲۵ سالشه دو روز مانده به پایان پریودم مایع همسرم وارد شد و روزی که کاملا تمام شدم باز هم مایع همسرم وارد شد تست بارداری ندادم ولی کمردرد و سینه درد شدیدی دارم در ضمن حس خاصی درونم میگه باردارم لطفا کمکم کنید

    • کارن

      بچه ها من خیلی حالم بده اقدام به بارداری کردم فردا وقت پریودیمه الان خیلی زیر دلم درد داره تند تندم میرم دستشویی نمیدونم چرا این شکلی شدم..تکرر ادرار دارم خیلی...تا حالا موقعه ی پریودم اصلا اینجوری نبودم.لرزم دارم همشم دوسدارمم بخابم..امکان داره حامله باشم؟

    • بدون نام

      ماه قبل قرص اورژانسی خوردم این ماه درد پریودیم خیلی زودترشروع شد اما پریودیم دیرترشد و لکه بینی دارم میترسم باردارباشم اگ بفهمم چطوربایدسقط کنم؟سقط باقرص دردداره؟

      پاسخ ها

      • سارینا

        سلام خسته نباشید 15 شهریور رابطه جنسی مقعدی داشتم
        بعد از خارج شدن ... حس میکنم بازم شک دارم ک یکم منی وارد رحمم شده باشه پرده بکارتمم دارم نامزدم سه روز بعد برام بی بی چک خرید منفی بود بعد پنج روز بعد از رابطه 20شهریور پریود شدم الان توماهه مهریم 20گذشته من هنوز پریود نشدم خیلیم استرس دارم یعنی امکان بارداری هس ؟؟ اخه هیچ درده پریودم ندارم فقط یکم جوش زدم ممنون میشم جواب منو بدین❤

    • هانا

      سلام من ۲۰ سالمه ، پنج روز مونده به پریودم ولی حالت تهوع دارم و دهنم تلخه و تاری دید دارم و هفته ی پیش زیر شکمم درد میکرد آیا من باردارم به نظرتون

      پاسخ ها

      • سهیلا

        بله به احتمال زیاد بارداری شما عزیزم

    • هانا

      مرسی که جواب دادین عزیزم

    • A

      من یک هفته از پریودیم گذشته دیروز تست بارداری زدم مثبت بود و یکم حالت تهوع دارم بعضی وقتا واحساس میکنم ک میخام پریودبشم ولی خبری نیس آیامن باردارم؟؟؟

    • نسرین

      من 10 ماه ازدواج کردم از اول ازدواجم اقدام به بارداری کردم 1ابان پریود شود بعد چند روز خون ریزی خفیف داشتم یعنی21ابان خون ریزی کردمالان 25 اذر است هنوز پریود نشدم ایامن حامله هستم درد خفیف در گردن سینه شگم دارم

    • نسرین

      من 10 ماه ازدواج کردم از اول ازدواجم اقدام به بارداری کردم 1ابان پریود شود بعد چند روز خون ریزی خفیف داشتم یعنی21ابان خون ریزی کردمالان 25 اذر است هنوز پریود نشدم ایامن حامله هستم درد خفیف در گردن سینه شگم دارم

    • نسرین

      من 10 ماه ازدواج کردم از اول ازدواجم اقدام به بارداری کردم 1ابان پریود شود بعد چند روز خون ریزی خفیف داشتم یعنی21ابان خون ریزی کردمالان 25 اذر است هنوز پریود نشدم ایامن حامله هستم درد خفیف در گردن سینه شگم دارم

    • نسرین

      من 10 ماه ازدواج کردم از اول ازدواجم اقدام به بارداری کردم 1ابان پریود شود بعد چند روز خون ریزی خفیف داشتم یعنی21ابان خون ریزی کردمالان 25 اذر است هنوز پریود نشدم ایامن حامله هستم درد خفیف در گردن سینه شگم دارم

    • نسرین

      من 10 ماه ازدواج کردم از اول ازدواجم اقدام به بارداری کردم 1ابان پریود شود بعد چند روز خون ریزی خفیف داشتم یعنی21ابان خون ریزی کردمالان 25 اذر است هنوز پریود نشدم ایامن حامله هستم درد خفیف در گردن سینه شگم دارم

    • نسرین

      من 10 ماه ازدواج کردم از اول ازدواجم اقدام به بارداری کردم 1ابان پریود شود بعد چند روز خون ریزی خفیف داشتم یعنی21ابان خون ریزی کردمالان 25 اذر است هنوز پریود نشدم ایامن حامله هستم درد خفیف در گردن سینه شگم دارم

    • نسرین

      من 10 ماه ازدواج کردم از اول ازدواجم اقدام به بارداری کردم 1ابان پریود شود بعد چند روز خون ریزی خفیف داشتم یعنی21ابان خون ریزی کردمالان 25 اذر است هنوز پریود نشدم ایامن حامله هستم درد خفیف در گردن سینه شگم دارم

    • الماس

      لطفا ب سوالم جواب بدین حالت تهوع دارم زیر شکمم دردمیکنه از پریودیم هم گذشت تست دادم منفی دراومد ایا باردارم؟

    • نازی

      سلام من یک سال و یک ماه هست ک عروسی کردم .پریدم نامنظم الان 17روز ازم گذشته هیچ حسی هم ندارم آزمایش خون دادم منفی بوده بی بی چک هم منفی بود. خیلی دوست دارم مادر بشم برام دعا کنید

    • نرگس

      سلام من دوماهه پریود نشدم بی بی چک زدم چند بار منفیه...بنطرتون حامله ام؟

    • بختی

      سلام پریودم نا منظمه هر سه چهار ماه پریود میشم ۴۰روز میشه ازدواج کردم ولی سوزش ادرار داشتم ی هفته قبل و سینه ما. درد میکنه دلیلش چیه؟ هرک میدونه بگه لطفا

    • نیلوفر

      سلام ببخشید من دوهفته هس افزایش ادرار دارم ونوک سینه ام درد میکنه انگار مثل سنگ شده حال تهوع دارم ولی بالا نمیارم قبلا وقتی نزدیک عادت مامانم میشدم شکم درد داشتم ولی فردا موقع عادتمه درد ندارم به نطرتون من حامله ام

    • مهتاب

      سلام من احساس میکنم باردارم زیر دلم درد میکنه کمر درد و خستگی به نظرتون باردارم

    • مریم

      سلام من زیر شکمم خیلی درد میکنه و سینه هام بزرگ و درد ناک ۱۰ روز از پریودیم گذشته احتمال بارداری هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج