۲۴۶۱۱۶
۵۱۳۹
۵۱۳۹
پ

پاییزی کردن منزل با تزئین میوه کاج!

در این مطلب قصد داریم تا به شما پیشنهاد کنیم با چند ایده ساده میوه های کاج را تزئین کنید و در گوشه ای از دکوراسیون منزل خود قرار دهید، با این کار می توانید با دیدن آنها در گوشه ای از خانه بیشتر از این زیبایی لذت ببرید.

پاییزی کردن منزل با تزئین میوه کاج!




وب سایت چیدانه: در این روزها که کم کم به فصل پاییز نزدیکتر می شویم، اگر هنگام قدم زدن در کوچه و خیابان ها گاهی سر خم کنید و به باغچه های کوچک و پای درختان کنار پیاده رو نگاهی بیاندازید، گاه گداری میوه های درختان همیشه سبز کاج را می بینید که بر روی زمین افتاده اند. درختان برافراشته و بلند قد کاج به دلیل سازگاری با چندین نوع آب هوا در بسیاری از مناطق ایران یافت می شوند. بهتر است کمی دولا شوید و یکی از آنها را بردارید و نگاهی به آن بیاندازید. فکر نمی کنید فوق العاده زیبا هستند؟!

پاییزی کردن دکوراسیون منزل با تزئین میوه کاج!

پاییزی کردن منزل با تزئین میوه کاج!

میوه درختان کاج ظاهری خاص و منحصر به فرد دارند که به نظر من یکی از زیباترین اجزای طبیعت هستند. چیدانه در این مطلب قصد دارد تا به شما پیشنهاد کند با چند ایده ساده این میوه های زیبا را تزئین کنید و در گوشه ای از دکوراسیون منزل خود قرار دهید. با این کار می توانید با دیدن آنها در گوشه ای از خانه بیشتر از این زیبایی لذت ببرید.
بازسازی مدرن دفتر یک بازرگان در بازار بزرگ تهران

طراحی دفتر کاری برای یک تاجر در بازار قدیمی تهران! تاجری که دوست دارد همگام با بازار روز دنیا قدم بردارد و با ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی کسب و کاری موفق داشته باشد. مسئولیت طراحی داخلی چنین دفتر کاری به سپهر سید کلال و نیما میرزا محمدی و همکارانشان سپرده شد تا فضایی مناسب را برای کار یک تاجر فراهم کنند.

پاییزی کردن منزل با تزئین میوه کاج!

دفتر یک بازرگان نمونه ای متفاوت از آن چه است که تا به حال در بازار قدیم تهران دیده اید. همراه با چیدانه با ایده های طراحی و بازسازی این فضا آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۸ فضای مطالعه و انجام تکالیف در دکوراسیون منزل


کمتر از یک هفته به آغاز مدرسه مانده و پدر و مادر ها در کنار آماده سازی لوازم و خرید های آخر شهریور، نگران مطالعه و درس و مشق فرزندان شان در دوران مدرسه نیز هستند. کودکانی که با بازیگوشی می خواهند از زیر بار تکالیف فرار کنند را چگونه باید علاقه مند و منظم کنیم؟ شاید یکی از بهترین روش ها، طراحی یک مکان جذاب و در عین حال آرام به عنوان فضای مطالعه و تکالیف آن ها باشد.

پاییزی کردن منزل با تزئین میوه کاج!

پس اکنون وقت آن فرا رسیده مکانی مخصوص برای انجام تکالیف کودکان خود در دکوراسیون منزل تان فراهم آورید که آرام و بدون حواس پرتی باشد. در این مطلب چیدانه چند ایده برای این فضای مطالعه ی فرزندان تان به شما پیشنهاد خواهد داد که مشق و تکلیف مدرسه را برای آن ها کمتر طاقت فرسا و خسته کننده و بیشتر لذت بخش می کند. با کمپین بوی ماه مدرسه روزهای باقی مانده تا شروع مدارس را با چیدانه همراه شوید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


پارچه با طرح ایرانی، اصالت در دکوراسیون داخلی

نقش و نگارهای ایرانی جزو زیبا ترین و دلنشین ترین نقش و نگارهایی هستند که وجودشان خانه را اصالت و زیبایی خیره کننده ای می بخشد. استفاده از این نقش و نگارها در خانه به روش های مختلفی می تواند شکل بگیرد.

پاییزی کردن منزل با تزئین میوه کاج!

می توان آن ها به روی پارچه های رو تختی آورد، یا پارچه مبلمان ها را از نوع طرح دار و آن هم طرح ایرانی انتخاب کرد، یا حتی می توان آن ها را به روی کوسن ها آورد و چهره خانه را عوض کرد، چبدانه در این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که آوردن طرح های ایرانی به خانه چقدر راحت و نتیجه آن چقدر ل نشین است، با ما در این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۱۰ مبلمان شهری خلاقانه برای زیبا سازی شهر

پاییزی کردن منزل با تزئین میوه کاج!

مبلمان های شهری یکی از المان هایی هستند که بر زیبایی سیمای شهر و فضایی که ما برای زندگی انتخاب کرده ایم، تاثیر بسیار زیادی دارند، این المان ها همان قدر که جذاب و زیبا هستند، کاربردی هم هستند، و می توانند به بالاتر رفتن سطح کیفی زندگی ما کمک کنند، می خواهیم به بحث در رابطه با مبلمان های شهری بپردازیم با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید تا با هم نمونه های خلاقانه و کاربردی مبلمان های شهری را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج