۲۴۶۶۷۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

شایعات وقتی قوت گرفت که "بروکلین بکهام" ۱۶ ساله در مهمانی پس از مراسم مد نیویورک همراه با "سلنا گومز" ۲۳ ساله در تصاویری صمیمی تر از حد معمول دیده شدند.

توریسم آنلاین: شایعات وقتی قوت گرفت که "بروکلین بکهام" ۱۶ ساله در مهمانی پس از مراسم مد نیویورک همراه با "سلنا گومز" ۲۳ ساله در تصاویری صمیمی تر از حد معمول دیده شدند. پس از انتشار این عکس دونفره در اینستاگرام پسر ارشد "دیوید بکهام" و "ویکتوریا بکهام" کامنت های حاوی تبریک و زوج خطاب قرارگرفتن این دو توسط طرفداران به صفحه شخصی این دو سرازیر شد.

این در حالی است که بروکلین هفته های گذشته با بازیگر فرانسوی ۱۶ ساله "سونیا بن آمر" در خیابانهای پاریس دیده شد.این دو بهار امسال هم در مالدیو دیده شدند.

بروکلین پسر بزرگ خانواده بکهام است که با وجود شهرت و ثروت خانوادگی مدتی در کافی شاپ مشغول به کار شد در حالی که ویکتوریا بکهام (خواننده و طراح لباس مشهور) از کار کردن پسرش در یک کافه بسیار استقبال کرد.

سلنا گومز هم که سال گذشته از خواننده پر حاشیه "جاستین بیبر" جدا شد ، اخیرا با عکسهای جنجالی بر روی جلد آلبوم جدیدش مورد انتقاد قرار گرفت و در پاسخ به منتقدانش گفت:"من هر کاری که دوست داشته باشم ،انجام می دهم!"

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      سوره مبارکه نساءآیه مبارکه56:کسانی که به آیات ماکافرشدندبزودی آنهارادرآتش وارد میکنیم هرگاه (بوسیله آن آتش)پوست تنشان بسوزدسپس پوست (نو وتازه)جایگزین آن میکنیم برای اینکه عذاب وکیفر(الهی)رابچشندخداوندمتعال تواناوحکیم است
      سوره مبارکه حج آیات مبارکه19-22:اینان دوگروهندکه باپروردگارشان به مخاصمه وجدال پرداختندکسانی که کافرشدندبرای آنهالباسهائی ازآتش بریده شده ومایع سوزان برسرشان ریخته میشودآنچنانکه درونشان وهم پوستشان باآن آب میشودووبرای آنهاگرزهایی ازآهن(سوزان)است هرگاه بخواهندازغم واندوههای دوزخ خارج شوند آنهارابازمیگردانند(وبه آنهاگفته میشود)بچشیدعذاب سوزان را
      البته بدنیست اینراهم بدونیدبعضی ازآدمای جاهل که ازجاستین بیبرتعریف میکنندبدانندکه مادرش پاتی مالت در17سالگی ازمردی بنام جک بیبریهودی الاصل (صهیونیسم)بدون اینکه ازدواجی رخ دهدجاستین راباردارمیشود بقول آیه مبارکه قرآن فاین تذهبون پس به کجامیروید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج