۲۴۷۰۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیل جدایی پوگبا از منچستریونایتد

سرمربی اسکاتلندی پیشین من‌یونایتد دلیل اصلی جدایی هافبک فرانسوی یوونتوس را از شیاطین سرخ عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرالکس فرگوسن، اسطوره باشگاه منچستریونایتد ادعا کرد که دخالت مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا یکی از دلایل پشت پرده انتقال این بازیکن فرانسوی به یوونتوس شده است.

در حالی که بسیاری فرگوسن را مسبب رفتن پوگبا از من‌یونایتد در سال ۲۰۱۲ می‌دانند، او ادعا کرده که جدایی این بازیکن ملی‌پوش - بازیکنی که اولین بازی‌اش را برای یوونتوس در چنین روزی انجام داد - تلاش‌های مینو رایولا برای بردن وی به تورین بوده است.

پوگبا سال ۲۰۱۲ در حالی که فقط ۱۹ سال سن داشت در ازای تنها ۸۰۰ هزار پوند به یوونتوس پیوست و خیلی سریع به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد و به آن برای کسب سه عنوان قهرمانی متوالی در سری A و یک قهرمانی در کوپا ایتالیا کمک کرد. او همچنین سال گذشته در برزیل به عنوان برترین بازیکن جوان جام جهانی ۲۰۱۴ لقب گرفت. فرگوسن پیش از پیوستن پوگبا به یوونتوس از این بازیکن به خاطر نشان ندادن احترام کافی به وی انتقاد می‌کرد، اما او حالا می‌گوید که مداخله رایولا مسبب پیوستن این بازی ۲۲ ساله به بانوی پیر بوده است.

وی در این خصوص در کتاب جدیدش نوشته است: یکی دو مدیربرنامه فوتبال هستند که من دوست‌شان ندارم و مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا یکی از آنهاست. از زمانی که با رایولا آشنا شدم به او بی‌اعتماد بودم. زمانی که زلاتان ابراهیموویچ در آژاکس بازی می‌کرد، رایولا مدیربرنامه‌هایش شد و در نهایت او مدیر برنامه‌های پوگبا نیز شد، آن هم در حالی که این بازیکن تنها ۱۸ ساله بود.

فرگوسن در ادامه نوشته است: ما با پوگبا قراردادی سه سال داشتیم و امکان تمدید آن برای یک سال دیگر وجود داشت و ما قصد داشتم که آن را تمدید کنیم، اما ناگهان سر و کله رایولا پیدا شد و اولین ملاقات ما با او یک فاجعه بود. من و او مثل کارد و پنیر بودیم. از آن زمان به بعد اوضاع ما درهم برهم شد، چون رایولا توانست خودش را به پوگبا و خانواده او وصل کند و این بازیکن هم با یوونتوس قرارداد بست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج