جاباما
۲۴۸۱۷۲
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

برترین کسب و کارهای ایران و جهان

دنیای تبلیغات آنلاین با on click ads

تبلیغات الکترونیکی، از بسترهای کارآفرینی و درآمد زایی در فضای دیجیتال محسوب می‌شود که پرتال آن کلیک ادز، در واقع یکی از معروف‌ترین سایت‌های ارائه دهنده چنین خدمات آنلاینی به شمار می‌رود.

دنیای تبلیغات آنلاین با on click ads
برترین ها: باشگاه کارآفرینی دیجیتالی پرتال برترین‌ها، امروز به سراغ یکی از سایت‌های تبلیغاتی معروف اینترنت رفته است که رفتار سازمانی آن، بر اساس تبلیغات در اینترنت و ایجاد درآمد دو سویه هم برای تبلیغ کننده و هم برای تبلیغ گیرنده، تبیین شده است. با ما همراه باشید.

دنیای تبلیغات آنلاین با on click ads
(تصویر ایندکس پرتال onclickads)


سایت onclickads.net در ردیف ۵۰ پرتال پر بیننده اینترنت قرار دارد که کار اصلی آن، ارائه ظرفیت‌های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان در صفحات اینترنت و هم چنین، بسترهای درآمد زایی برای مخاطبان تبلیغات اینترنتی می‌باشد. روزانه ۲۰۰ میلیون banner توسط این سایت در اینترنت به نمایش در می‌آید که رقم قابل ملاحظه ای در دنیای تبلیغات آنلاین می‌باشد.

شرکت ادز مدیا یا Propeller Ads Media به عنوان صاحب امتیاز این پرتال شناخته می‌شود که در آدرس propellerads.com در دسترس می‌باشد. در واقع این شرکت، راه حل‌هایی برای تبلیغات گسترده آنلاین در اختیار فروشندگان کالا و خدمات در فضای اینترنت فراهم می‌کند و ایده‌های دیجیتالی خلاقی را طراحی کرده است. این شرکت، در حوزه خدمات تبلیغات آنلاین برای فعالان کارآفرینی دیجیتالی در سراسر جهان، فرصت‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خوبی را فراهم کرده که سبب توسعه خدمات تجاریش در سال‌های اخیر شده است.

دنیای تبلیغات آنلاین با on click ads

یکی از قابلیت‌های خوب این سایت، که در جذب مشتری تأثیر داشته است، استراتژی آن برای سیستم CPI rates هست، CPI مخفف cost per impression می‌باشد. یعنی تبلیغ کننده به ازای هر بار که آگهی در صفحه ناشر دیده می شود هزینه پرداخت می‌کند. بیشترین روش در این زمینه مدل CPM است که به ازای هر ۳۰۰۰ بار پرداخت صورت می‌گیرد. CPM معمولاً برای تبلیغات گرافیکی بیشتر است تا تبلیغات استاتیک یعنی معمولاً به اندازه فایل بستگی دارد.

دنیای تبلیغات آنلاین با on click ads
(صفحه ایندکس پرتال propellerads.com، صاحب پرتال onclickads)

onclickads.net در چند سال اخیر ثبت شده است. برخی از پرتال‌ها، ارزش تخمینی دامنه آن کلیک ادز دات نت را بیش از 232,449,480 دلار تخمین می‌زنند و درآمد تقریبی روزانه آن در حدود $ 82,000 دلار می‌باشد.

دنیای تبلیغات آنلاین با on click ads
(گزارش جدید پرتال freewebsitereport.org از موفقیت کسب و کار onclickads)

انتقاداتی بر این سایت وارد شده است که کلیک دزدی می‌کند و از طریق تبلیغات ناخواسته، مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کند. برای همین، برخی ویدئوها در یوتیوب، درباره مقابله با مشکلات کلیک دزدی و تبلیغات ناخواسته در این عرصه، در اختیار کاربران قرار گرفته است. از طریق بسترهای خدماتی که این سایت ایجاد می‌کند، علاقمندان می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین ایجاد و مدیریت کنند و به حجم وسیعی از مخاطبان اینترنت در حوزه کاری خود، دسترسی داشته باشند.

دریافت اطلاعات از کاربران بازدید کننده و مدیریت اطلاعاتی آن، از جمله خدمات دیگری هست که آن کلیک ادز دات نت به کاربرانش ارائه می‌دهد. کاربر مدار بودن پنل های تبلیغاتی و خدماتی سایت، از جمله دیگر ظرفیت‌هایش محسوب می‌شود که با ثبت نام دراین پرتال، می‌توانید درباره آن اطلاعات کسب کنید. صدها پرتال موفق دراینترنت از سیستم تبلیغاتی آن کلیک ادز استفاده کرده‌اند و کسب و کار خود را در اختیار میلیون‌ها مخاطب اینترنت قرار داده‌اند.

دنیای تبلیغات آنلاین با on click ads
(propeller ad media از موفق‌ترین مجموعه‌های تبلیغاتی اینترنت به شمار می‌رود)

آن کلیک ادز به ما می‌آموزد که در دنیای 3 میلیارد کاربری اینترنت، تبلیغات آنلاین، نقش مهمی در توسعه کسب و کار دارد. پس اگر شما به فکر راه اندازی ظرفیت‌های تبلیغاتی آنلاین برای فعالان کسب و کار هستید، آن کلیک، نمونه خوبی هست که با آشنا شدن بیش تر با ظرفیت‌های آن و بومی سازی خدماتش، می‌توانید خدمات تبلیغاتی و کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتالی را برای کارآفرینان وب، فراهم کنید.

در روزهای زوج، باشگاه کارآفرینی دیجیتالی را در سرویس موفقیت دنبال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج