۲۴۸۶۸۳
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

غروب نمایشگاه‌های خودروی تهران

رکود در بازار خودرو که موجب کسادی کسب‌وکار نمایشگاه‌های خودرو شده است، نمایشگاه‌داران خودرو را مجاب به تعطیلی یا تغییر شغل کرده است. این موضوع در حالی است که نشانه‌هایی مبنی‌بر تغییر نظر مشتریان نسبت به خرید و فروش در بازار خودرو دیده نمی‌شود.

روزنامه دنیای اقتصاد: رکود در بازار خودرو که موجب کسادی کسب‌وکار نمایشگاه‌های خودرو شده است، نمایشگاه‌داران خودرو را مجاب به تعطیلی یا تغییر شغل کرده است. این موضوع در حالی است که نشانه‌هایی مبنی‌بر تغییر نظر مشتریان نسبت به خرید و فروش در بازار خودرو دیده نمی‌شود.

بنا به گفته نمایشگاه‌داران پایتخت، رکود تقاضا در صنعت خودرو از ابتدای تابستان منجر به کاهش تولید خودروهای داخلی شده، این در حالی است که این رکود در ابعاد دیگر تعطیلی نمایشگاه‌‌های خودرو را به‌دنبال داشته است. بنا به گفته کارشناسان بازار، در صورتی که رکود در بازار خودرو در ماه‌های آتی نیز ادامه دار باشد، نمایشگاه‌داران بیشتری تصمیم به تعطیلی‌ یا تغییر شغل خواهند گرفت.

در همین زمینه یکی از نمایشگاه‌داران خودرو در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با اشاره به اینکه رکود بازار خودرو منجر به تعطیلی ۱۰ تا ۱۲ درصدی نمایشگاه‌ها شده است، می‌گوید: اگر روند فعلی ادامه دار باشد تا پایان سال شاهد تعطیلی ۳۰ تا ۴۰ درصدی نمایشگاه‌های خودرو خواهیم بود. خبر تعطیلی نمایشگاه‌ها در حالی شنیده می‌شود که مشتریان با توجه به لغو تحریم‌ها و همچنین به‌دلیل نارضایتی از قیمت و کیفیت محصولات داخلی تمایلی به خرید از خود نشان نمی‌دهند.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران نیز در گفت‌و‌گو با «دنیای اقتصاد» با تایید خبر تعطیلی یا تغییر شغل برخی از نمایشگاه‌های خودرو به دلیل شرایط رکودی در بازار، می‌گوید: متاسفانه عمیق شدن رکود در بازار به خصوص در ۶ ماه گذشته باعث شده که بسیاری از نمایشگاه‌داران شغل خود را ترک کنند. وی با اشاره به اینکه برخی از این نمایشگاه‌ها شغل خود را به‌صورت موقت تعطیل کرده‌اند تا در صورت رونق گرفتن بازار بار دیگر نمایشگاه خود را بازگشایی کنند، می‌گوید: اما برخی دیگر از شرایط موجود کلافه شده‌اند و به‌صورت دائم نمایشگاه خود را تعطیل کرده‌اند و در حال حاضر در زمینه دیگری مشغول به کار شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      خدا کنه این جماعت ظالم همیشه بیکار باشند چون این چند سال خیلی به مردم جفا کردند

    • andy

      بایدم مردم خودرو داخلی نخرن، پول خون آدمو ازش میگیرن به جاش با کلی منت یه ماشین نچسب بی کیفیت دست مردم میدن، اونم به گرون ترین قیمت ممکن، ازطمع و حسادت ممکن نمیزارن چهارتا ماشین با کیفیت خوب و با قیمت مناسب وارد بشه، خودشونم نه میتونن تغییری تو کیفیت ایجاد کنن و نه حاضرن قیمت رو متعادل کنن، جالب تر اینکه هر روز با خرید قطعات بی کیفیت چینی کیفیت دست ساخت های خودشونو بدترم میکنن. بایدم کسی نخره ازشون

    • بدون نام

      دست مردم فهیم و با فرهنگ ایرانی درد نکنه که با نخریدن این آشغالها که به اسم خودرو عرضه میشن نشون دادن ایرانی لیاقت بهترینهارو داره

    • بدون نام

      اندکی صبر سحر نزدیک است!!!!!

    • مصطفی

      زین پس به جای واژه نامانوس و غریب "خودروساز" بگویید "لگن ساز"
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • فرهاد

      انشالله هرچه زودتر این ظالم ها و خون اشام ها سایه شومشون از ایران محو شود فقط کمی صبر و استواری لازم است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج