۲۴۹۸۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: والیبال مظلوم واقع شد

رییس فدراسیون والیبال ایران گفت: این رشته ورزشی به رغم نتایج کسب شده در جام جهانی باز هم موفق ترین رشته تیمی ایران است ولی در این شرایط والیبال مظلوم واقع شد.

خبرگزاری ایسنا:‌ رییس فدراسیون والیبال ایران گفت: این رشته ورزشی به رغم نتایج کسب شده در جام جهانی باز هم موفق ترین رشته تیمی ایران است ولی در این شرایط والیبال مظلوم واقع شد.

محمدرضا داورزنی در نشست شورای لیگ که عصر امروز برگزار شد، افزود: عملکرد هیچ رشته تیمی ایران قابل مقایسه با والیبال نیست.

وی تصریح کرد: والیبال ایران در ده سال اخیر از رتبه ۲۷ جهان به هشتم آمده است و انتقادهای بی سابقه به عملکرد این رشته قابل قبول نیست.

رییس فدراسیون والیبال گفت: طبیعی است که همه دوست دارند تیم ملی در همه مسابقات پیروز شود و حتما صعف هایی وجود دارد اگر نتوانستیم انتظارات بالای مردم را پاسخ دهیم.

داورزنی با اشاره به حضور والیبال ایران در سه دوره جام جهانی گفت: در سه دوره شرکت کردیم که عملکرد ایران رو به رشد بوده است. رتبه های یازدهم، نهم و هشتم نتایج این حضور بوده است و برای دوره بعدی نیز حضور در چهار تیم برتر هدف والیبال ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: نمی توان تنها کادر فنی را برای نتایج به دست آمده مقصر دانست بلکه باید تمامی عوامل دخیل از جمله کادر فنی، بازیکنان، فدراسیون و .. مورد ارزیابی قرار گیرند تا ضعف های احتمالی برطرف شود. کارگروه بررسی عملکرد تیم های ملی نیز به این موضوع خواهد پرداخت و این موضوع را آنالیز خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: شورای لیگ یکی از نشست هایی است که نتایج آن تاثیر زیادی در رشد والیبال کشور و موفقیت و عملکرد تیم های ملی والیبال خواهد داشت؛ زیرا تصمیمات این شورا تاثیر زیادی بر نحوه برگزاری لیگ برتر و مسابقات و بالطبع آماده سازی و رقابت بازیکنان در طول مسابقات خواهد داشت.

داورزنی با یادآوری اینکه باشگاه های اروپایی معمولا مسابقات خود را تا نیمه دوم اردیبهشت پیگیری می کنند، گفت: در اصل باشگاه ها وظیفه آماده سازی بازیکنان ملی پوش را برای حضور در مسابقات رسمی برعهده دارند. برخی کشورها نیز مانند استرالیا که لیگ ندارند، بازیکنان ملی پوش خود را در باشگاه های اروپا آماده نگه می دارند.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اهمیت مسابقات والیبال لیگ های ایران گفت: باید شورای لیگ به گونه ای برنامه ریزی کند که تجربه تلخ سال گذشته تکرار نشود و شاهد لبخند های مردم در پایان سال و نوروز برای لیگ برتر والیبال باشیم.

لیگ برتر والیبال سال ۹۴ با نام «گرامیداشت ۲۰۰ شهید والیبال» از ۲۹ مهرماه آغاز می شود. تاکنون حضور ۱۰ تیم در این رقابت ها قطعی شده است اما احتمال حضور دو تیم دیگر وجود دارد.

در نشست شورای لیگ امروز مدیرعاملان چهار باشگاه پیکان تهران، شهرداری ارومیه، اردکان و بانک سرمایه حضور داشتند. دیگر باشگاه ها نمایندگانی برای حضور در این نشست معرفی کرده بودند.

پس از قرائت صورت جلسه شورای لیگ رییس فدراسیون والیبال از سازمان لیگ خواست که این بند را نیز به آن اضافه کنند: مسئولیت امنیت مسابقات بر عهده میزبان است و باید تمامی شرایط رعایت شود. اگر تیم میزبان به هر دلیل شرایط را مهیا نکند، شامل جرایم خاص خواهد شد. ناظرین سازمان لیگ نیز باید تمام تلاش خود را برای نظارت دقیق در مسابقات به عمل آورند و در صورت وجود فحاشی بلافاصله مسابقه توسط ناظر متوقف و تیم خاطی بازنده اعلام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج