۲۴۹۸۹۹
۳۴۶ نظر
۵۲۲۳
۳۴۶ نظر
۵۲۲۳
پ

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

برترین ها: هادی نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و کاپیتان این تیم نیز بود، بامداد امروز پنجشنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت. بنا بر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس وی ساعت ۴ بامداد امروز در خواب دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان هم نتوانست مانع از مرگ این بازیکن جوان شود.

این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۴ بود قبل از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد عضو تیم پرسپولیس قائمشهر بود و یک سال نیز در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد اما مجددا به پرسپولیس برگشت و بعد از محمد نوری بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بست.

ضایعه درگذشت این بازیکن جوان را به خانواده وی و باشگاه و هواداران پرسپولیس تسلیت می گوییم.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش برانکو به فوت کاپیتان پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ که دقایقی پیش از خبر درگذشت هادی نوروزی مطلع شده است، گفت: «این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. ما یک ورزشکار جوان، ممتاز، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم. برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد.»

سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان باز هم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش میناوند به درگذشت هادی نوروزی

درگذشت هادی نوروزی خانواده فوتبال را در شوک فرو برده است. مهرداد میناوند نخستین کسی است که در صفحه اجتماعی خود به این ضایعه واکنش نشان داده است.

میناوند نوشت: «خدایا بدتر از این نمیشه صبح زود زنگ بزنن بگن کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس از دنیا رفت. به خانوادش صبر بده. به علت ایست قلبى.»

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش نورمحمدی به درگذشت نوروزی

رضا نورمحمدی که از صبح امروز در بیمارستان آتیه حضور پیدا کرده بود پس از اعلام خبر درگذشت هادی نوروزی، در حالی که به شدت اشک می ریخت مقابل بیمارستان نشسته بود.

وی اظهار داشت: «هیچ حرفی برای گفتن ندارم. متاسفم که یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم. هادی یک دوست واقعی و به تمام معنا بود.»

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

پیکر نوروزی به سردخانه منتقل شد

در حالیکه با ورود چند بازیکن قدیمی مثل جواد کاظمیان و علی انصاریان لحظه به لحظه به ازدحام لابی بیمارستان آتیه اضافه می شود ، پیکر کاپیتان پرسپولیس به سردخانه منتقل شد .

هنوز مشخص نیست که خانواده وی چه تصمیمی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری وی دارند اما ممکن است همین امروز ، این کار انجام شود . در این زمینه باید منتظر اطلاعه های رسمی بود .

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

عابدزاده درگذشت هادی نوروزی را باور نمی‌کند

احمدرضا عابدزاده درباره درگذشت ناگهانی هادی نوروزی اظهار داشت: «من باور نمی کنم این اتفاق افتاده باشد. این خبر دروغ است. به من بگویید که هادی زنده است.»

وی افزود: «من هیچ حرفی ندارم تا زمانی که خودم راهی بیمارستان شوم و ببینم چه اتفاقی افتاده است. ۱۴ سال پیش عید غدیر آن اتفاق برایم افتاد و خدا کمک کرد که با دعای مردم برگردم. من حرفی نمی زنم تا متوجه واقعیت شوم.»

ازدحام جمعیت و اشکهای برانکو

برانکو ایوانکوویچ دقایقی پیش به بیمارستان آتیه آمد و در میان ازدحام جمعیت خود را به داخل کشید تا با خانواده نوروزی همدردی کند .

بغض برانکو به محض دیدن بازیکنان پرسپولیس شکست .

پیام تسلیت پرویز مظلومی و کادرفنی استقلال

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال درگذشت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت. سرمربی آبی پوشان تهران در این باره گفت از شنیدن این خبر شوکه شدم و امیدوارم خدا به خانواده نوروزی صبر بدهد، ما و باشگاه استقلال در این غم بزرگ شریک هستیم.

کاظمیان: خدا به خانواده اش صبر بدهد

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس که به همراه علی انصاریان خود را به بیمارستان آتیه رسانده است، برای خانواده نوروزی آرزوی صبر کرد.

کاظمیان گفت: فقط می توانم به همه پرسپولیسی ها تسلیت بگویم. همه گیج و منگ هستیم و باور نمی کنیم این اتفاق برای هادی رخ داده باشد. واقعا سخت است ...

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

باقری: نمی توانیم باور کنیم

کریم باقری مربی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند.

او که سال ها همبازی و مربی هادی نوروزی بوده است، در این باره گفت: بدترین خبری که ممکن بود به گوش من برسد، همین بود. ما همه بهت زده و متاثر هستیم. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. ما شریک غم آنها هستیم تا شاید ذره ای از این درد بزرگ کم بشود. باز هم از خدا برایشان صبر می خواهم.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

حنیف عمران زاده هم در صفحه اجتماعی خود به درگذشت ناگهانی هادی نوروزی واکنش نشان داد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

جزئیات درگذشت هادی نوروزی

کاپیتان مرحوم پرسپولیس بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود. به گفته همراهان مرحوم هادی نوروزی، او ساعت ۵ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

بر اساس شنیده ها از کادر اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه تلاش برای احیای قلب نوروزی ناکام بوده و مرحوم در فاصله زمانی قبل از حضور در بیمارستان فوت شد.

گزارش های پزشکی حکایت از این دارد که به دنبال توقف جریان پمپاژ خون بلافاصله جریان گردش ششی متوقف و بیمار به حالت کما می رود لذا تیم پزشکی علیرغم توان و دانش بالا نتوانست نوروزی که متاسفانه فوت شده به بیمارستان رسید را احیا کرده به زندگی برگرداند.

* توضیحات پزشک پرسپولیس

میثم علیپور در این باره گفت: «ساعت ۵ صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.»

وی ادامه داد: «بعد از حضور اورژانس با کادر تخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.»

پزشک پرسپولیس افزود: «آنها با این حال ۴ آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز ۵۰ دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما ...»

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت هادی نوروزی

به نقل از وب سایت کمیته ملی المپیک، در پی درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، کمیته ملی المپیک درگذشت این ورزشکار با اخلاق را تسلیت گفت.

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

درگذشت فوتبالیست با اخلاق و مردمی تیم ملی فوتبال پرسپولیس چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. کمیته ملی المپیک این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال، فدراسیون فوتبال ، باشگاه پرسپولیس و تمامی هواداران این باشگاه بزرگ صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی.

باشگاه تراکتورسازی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت ۴ صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متأسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

در این راستا باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاراست.

علی دایی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور ،پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند.در غم بازماندگان شریکم.

خوردبین: پیکر نوروزی به بابل منتقل می‌شود

محمد خوردبین در خصوص علت درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی دیروز سر تمرین سرحال بود و با هم صحبت می‌کردیم. او به‌خاطر اینکه پایش درد می‌کرد، به‌همراه بازیکنان تمرین نکرد. شب هم وقتی میهمان‌هایش رفتند، هادی خوابیده و پس از دو ساعت خانمش متوجه شده که نفس نمی‌کشد. بعد از اینکه به بیمارستان منتقلش می‌کنند، خبر می‌دهند که تمام کرده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: نظر پزشک هم ایست قلبی بود. نوروزی سابقه بیماری این‌چنینی نداشت و واقعاً همه ما شوکه شدیم. به خانواده هادی، باشگاه پرسپولیس و تمامی پرسپولیسی‌ها این ضایعه را تسلیت می‌گویم.

وی در پایان خبر داد: خانواده هادی خواستار این شده‌اند که او را در زادگاهش، بابل دفن کنند. در حال تلاش هستیم تا پیکر هادی را پس از طی فرایند پزشکی قانونی به شهرستان بابل انتقال دهیم.

واکنش نکونام به درگذشت کاپیتان پرسپولیس

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

رحمتی درگذشت نوروزی را تسلیت گفت

مهدی رحمتی در پی درگذشت هادی نوروزی پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که در زیر مشاهده می‌کنید:

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

مرحوم هادی نوروزی کنار فرزندانش

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

اشک های اومانا و عابدزاده در بیمارستان

احمدرضا عابدزاده که از درگذشت هادی نوروزی مطلع شده بود، خیلی سریع با حضور در بیمارستان آتیه در پزشکی قانونی حضور یافت. وی در آغوش باقری اشک ریخت.

* پژمان جمشیدی و مهرداد اولادی هم از دیگر افرادی بودند که در بیمارستان حضور یافتند.

* حبیب کاشانی در تماس با محمود خوردبین به وی گفت که مقدمات تهیه آمبولانس برای انتقال پیکر نوروزی به بابل جهت برگزاری مراسم تشییع را انجام داده است.

* برادر هادی نوروزی که از اتفاق رخ داده شوکه بود، در اورژانس آتیه فریاد می زد. گویا او شب گذشته را در خانه هادی مهمان بوده است.

* مایکل اومانیا که صبح امروز در بیمارستان آتیه حضور یافته بود به شدت گریست.

* ورودی اورژانس بیمارستان آتیه به شدت شلوغ است و نیروهای حراست در حال پراکنده کردن افراد هستند.

* برانکو ایوانکوویچ بلافاصله پس از اطلاع از درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس طی تماسی با دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس درباره علت فوت هادی نوروزی از وی سوال کرد. دکتر حقیقت نیز اطلاعات خود در این رابطه را که از پزشکان بیمارستان آتیه گرفته بود در اختیار سرمربی پرسپولیس گذاشت.

* برانکو همچنین دقایقی با دکتر کاوه ستوده؛ پزشک استقلال که از مدیران بیمارستان آتیه است گفتگو کرد.

* برانکو برای لحظاتی در بیمارستان آتیه و در جمع بازیکنان و مسئولان باشگاه پرسپولیس گریست.

* بازیکنان پرسپولیس با ترک محوطه بیمارستان به باشگاه رفتند. در حال حاضر فضای غیرقابل توصیفی در طبقه اول باشگاه پرسپولیس حاکم است و بازیکنان با بهت به عزاداری و گریه مشغولند.

* پیکر نوروزی به سردخانه پزشک قانونی منتقل شده است. جمع زیادی از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در بیمارستان آتیه حضور دارند.

* همسر هادی نوروزی و نزدیکانش با مشایعت تنی چند از بزرگترهای پرسپولیس مثل رضا نورمحمدی با خودروی او به بیرون منتقل شدند و بیمارستان را ترک کردند.

* فضای اطراف بیمارستان آتیه شلوغ و ملتهب است و مسئولان از مردم خواسته اند، به دلیل شرایط خاص درمانی از ازدحام و سروصدا خودداری کنند. این در حالی است که از چهر های مهم جامعه فوتبال افراد بسیاری قصد دارند خود را به بیمارستان برسانند.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش فرهاد مجیدی به درگذشت نوروزی

فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

کفشگری: خدا به خانواده اش صبر بدهد

مهرداد کفشگری هافبک دفاعی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند. کفشگری که با بهت و سکوت به اتفاقات اطراف می نگریست، در این باره گفت: هیچ کس نمی تواند این خبر را باور کند. این خبر تکان دهنده ای است و قلب همه ما شکسته است. ما همه نگران خانواده هادی نوروزی هستیم و اینکه آنها چطوری با این غم کنار می آیند. همه ما سیاهپوش او خواهیم بود و برای شادی روحش بازی خواهیم کرد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

وزارت ورزش درگذشت نوروزی را تسلیت گفت

وزارت ورزش و جوانان در پیامی درگذشت ناگهانی ورزشکار بااخلاق کشورمان "هادی نوروزی" را به خانواده بزرگ فوتبال به ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تسلیت گفت.

پیام تسلیت آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی در گذشت ناگهانی هادی نوروزی شوک بزرگ برای فوتبال ایران می داند. تیموریان که با وجود خواندن اخبار هنوز فوت نوروزی را باور ندارد باز هم در این مورد سوال می کند.

تیموریان در مورد نوروزی می گوید: او بازیکن با اخلاق و فوتبالیست خوبی بود و من از دست دادن او را به خانواده آش و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.

پروین: هادی پسر شایسته‌ای بود

علی پروین درباره درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا از شنیدن خبر درگذشت نوروزی شوکه شدم و باورم نمی‌شود که این بازیکن دیگر در بین ما نیست.

وی ادامه داد: نوروزی بچه بسیار خوبی بود و واقعا کسی از او بدی ندید. هنوز هم نمی‌توانم این مسئله را باور کنم و فقط از خداوند برای نوروزی طلب مغفرت می‌کنم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد چرا که یک پسر شایسته را از دست دادند.

حقیقی: باورم نمی‌شود هادی دیگر نیست

علیرضا حقیقی حالی که از خبر درگذشت هادی نوروزی بهت زده بود و اشک می‌ریخت، اظهار داشت: درگذشت هادی باورم نمی‌شود. نمی توانم باور کنم که چنین اتفاقی برای هادی افتاده باشد.

وی که اکنون همراه تیم روبین کازان در اردوی پیش از بازی لیگ اروپا در شهر بوردو فرانسه است، افزود: هادی پسر سالمی بود و این خبر ابتدای صبح من را هم شوکه کرد. آرزو می‌کنم روح کاپیتان پرسپولیس شاد باشد و خداوند به خانواده‌اش آرامش دهد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درگذشت نوروزی را به خانواده این مرحوم، خانواده پرسپولیس، جامعه فوتبال کشور و... تسلیت گفت.

پیام تسلیت تیم فوتبال امید در پی درگذشت نوروزی

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید به شدت از خبر درگذشت هادی نوروزی ناراحت و غمگین هستند و فضای حزن آلودی بر تیم حاکم شده است.

اعضای تیم فوتبال امید با صدور پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ با خانواده مرحوم نوروزی ابراز همدردی کردند که متن این پیام به شرح زیر است:

مرد با اخلاق فوتبال ایران و کاپیتان محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، خبر پرواز ابدی تو به هیچ وجه باور کردنی نبود و کاروان تیم فوتبال امید را در حزن و اندوهی بزرگ فرو برد.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم مرحوم نوروزی، جامعه فوتبال و باشگاه پرسپولیس از درگاه خداوند متعال برای هادی عزیز که دیگر در بین ما نیست طلب آمرزش و برای خانواده محترم او صبر جمیل مسئلت داریم.

یک دقیقه سکوت در اردوی تیم ملی

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی که صبح روز چهارشنبه خود را آماده حضور در تمرین ریکاوری می‌کردند با شنیدن خبر درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس در بهت بزرگی فرو رفتند.

غم از دست دادن این همبازی، بازیکنان تیم ملی را به شدت ناراحت کرد و در چهره تک تک آنها این ناراحتی مشخص بود.

بعد از صرف صبحانه، کارلوس کی‌روش از بازیکنان خواست ۱۰ دقیقه زودتر در سالن حاضر شوند. پس از حضور بازیکنان در سالن، سرمربی تیم ملی از بازیکنان خواست ابتدا یک دقیقه به احترام هادی نوروزی سکوت و برای آرامش او دعا کنند. پس از این سکوت سنگین که با ناراحتی بازیکنان و اعضای کار فنی همراه بود، کی‌روش سخنانی گفت.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

رویانیان: نوروزی منش‌های پهلوانی زیادی داشت

محمد رویانیان ضمن تأسف شدید از درگذشت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. هادی نوروزی یک جوان خوش‌اخلاق با منش‌های پهلوانانه بود و ما خاطرات بسیار زیادی با هم داشتیم.

وی ادامه داد: از زمانی که این خبر را شنیدم بسیار شوکه شدم چرا که هادی یک جوان ورزشکار و سالم بود که همواره با تعصب برای پرسپولیس بازی می‌کرد.

او اخلاق‌های پهلوانی زیادی داشت و واقعا درگذشت او یک فقدان بزرگ برای جامعه ورزش خواهد بود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من و هادی همشهری بودیم و واقعا این اتفاق یک شوک بزرگ به ورزش بود. از طرف خودم به همه همشهریانم، مردم ایران و به خصوص خانواده مرحوم نوروزی تسلیت می‌گویم.

واکنش نیکبخت واحدی به فوت هادی نوروزی

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


نوری: مرگ هادی را هیچکس باور نمی‌کند

محمد نوری در خصوص درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌: از صبح امروز که از خواب بیدار شدم و این خبر را شنیدم واقعا از لحاظ روحی در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برم. هیچکس باورش نمی‌شود که دیگر هادی در میان ما نیست.

وی ادامه داد: من سال‌ها با هادی در پرسپولیس همبازی بودم و چیزی جز معرفت و اخلاق خوب از او چیزی ندیدم نه اینکه چون دیگر در میان ما نیست این حرف را بزنم بلکه همه از رابطه خوب من و هادی نوروزی خبر داشتند.

نوری تصریح کرد: خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. هر چند که فکر نمی‌کنم کسی بتواند درگذشت نوروزی را باور کند.

پیام تسلیت هاشمیان درپی درگذشت هادی نوروزی

وحید هاشمیان پیام تسلیتی درپی درگذشت کاپیتان پرسپولیس منتشر کرد.

وی نوشت: بسیار شوک زده هستم و باور ندارم مدتى با هم همبازى بودیم. انسان سالم و خوبى بود و دوستى خوبى داشتیم . الان یاد فرزندش مى‌افتم که همیشه با خودش به تمرین مى‌آورد. خداوند به خانوادش صبر بدهد و روحش شاد باشد.

پیام تسلیت باشگاه نفت تهران در پی درگذشت نوروزی

به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، باشگاه نفت تهران درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر درگذشت هادی عزیز مجموعه باشگاه نفت را در بهت و حیرت فرو برد. مهاجم دوست داشتنی پیشین نفتی‌ها چیزی جزء خاطرات خوب از خود در این باشگاه به یادگار نگذاشته بود.

مدیران، کارکنان، کادرفنی و بازیکنان نفت تهران ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان هادی نوروزی، این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش، فوتبال کشور و باشگاه پرسپولیس تسلیت می‌گوید و از خداوند منان طلب آمرزش آن زنده یاد و طلب صبر برای بازماندگان آن مرحوم را دارد.

کلانی: پرسپولیس پسر خوبش را از دست داد

حسین کلانی در خصوص درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: پرسپولیس پسر خوبش را از داست داد. من باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی افتاده و هنوز در شوک هستم.

وی ادامه داد: حرفی برای گفتن ندارم. ساعت 9:45 صبح بود که این خبر را شنیدم و واقعا نمی‌توانم این موضوع را درک کنم و فقط مانده‌ام که چطور این ضایعه دردناک را تحمل کنیم.

کلانی پس از گفتن این جمله نتوانست جلوی خود را بگیرد و با چشمانی گریان محل باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

واکنش سردار آزمون به درگذشت هادی نوروزی

سردار آزمون بازیکن جوان و آینده دار تیم ملی فوتبال کشورمان با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

مهدوی‌کیا: رفتنت باور کردنی نیست، پسرِ خوبِ پرسپولیس

مهدی مهدوی‌کیا در پیامی درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت. در پیام مهدوی‌کیا آمده است:

«باورکردنى نیست، درگذشت پسر خوب پرسپولیس، کاپیتان محجوب و دوست‌داشتنى، پدر مهربان........ روحت شاد هادى عزیز. تسلیت به خانواده عزیز نوروزى و جامعه ورزش.»

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

حضور اهالی فوتبال در منزل مرحوم نوروزی

احمدرضا عابدزاده، محمد رویانیان، فرشاد پیوس، جواد نکونام، بهنام ابوالقاسم‌پور، حمیدرضا علی‌عسگری، امیرحسین صادقی، وحید طالب‌لو، رحمان رضایی، سپهر حیدری و ... از جمله اهالی فوتبال بودند که با حضور در منزل مرحوم هادی نوروزی یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی داشتند.

گریه‌های نارحت‌کننده سپهر حیدری و حمیدرضا علی‌عسگری دو همبازی سابق مرحوم هادی نوروزی همه را تحت تأثیر قرار داد.

همچنین کلیه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هم با حضور در منزل این مرحوم یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

موضوع ناراحت کننده آنجایی بود که فرزند پسر مرحوم نوروزی را به خانه پدری‌اش آوردند و به او گفته بودند که پای پدرش شکسته است. زمانی که پسر مرحوم نوروزی به خانه آمد، همه حاضرین تحت تأثیر قرار گرفته و به شدت گریه کردند.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

خداحافظی مهدی طارمی با مرحوم نوروزی

در پی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس، مهدی طارمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام....داداش چه زود رفتي بهشت قرار نبود بچه ها رو تنها بذاري بهشتي شدنت مبارك ولي خيلي زود بود خدا به زن و بچت و خانوادت صبر بده داداش هادي..... هنوز باور نميكنم تسليت.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش متفاوت عالیشاه به درگذشت نوروزی

امید عالیشاه هافبک تیم پرسپولیس از درگذشت ناگهانی هادی نوروزی خیلی ناراحت است.

عالیشاه در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «در حيرتم از مرام اين مردم پست اين طايفه زنده كش مرده پرست، تا هست به ذلت بكشندش به جفا، چون مرد به حسرت ببرندش سر دست!!!! اينو واسه اون دسته هوادارنماهايي نوشتم كه انقدر به هادي عزيز فشار اوردن كه اين اتفاق باورنكردني بيفته، فقط از خدا عاجزانه مي‌خوام به خانوادش صبر بده، تسليت.»

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش گابریل به درگذشت هادی نوروزی

فرناندو گابریل بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار این تصویر نوشت: از شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی بسیار غمگین شدم.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش علی کریمی به درگذشت هادی نوروزی

در پی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس، علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

هواى دلم مثل هواى امروز خطه مان ابرى است...
خداحافظ رفيق...
به خانواده هادى عزيز و جامعه ورزش تسليت ميگم
روحت شاد

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت
عکس: تجمع پرسپولیسی ها مقابل بیمارستان

شمار زیادی از اهالی فوتبال و طرفداران پرسپولیس مقابل بیمارستان آتیه تجمع کردند.

شمار زیادی از هواداران پرسپولیس و هادی نوروزی مقابل بیمارستان آتیه تجمع کرده‌اند که عکس‌های آن را در زیر مشاهده می‌کنید.


هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


درخواست همسر هادی نوروزی از مسئولان

همسر هادی نوروزی درخواست کرد پیراهن همسرش برای همیشه بازنشسته شود.

امروز هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس در عین ناباوری و در سن ۳۰ سالگی به دیار باقی شتافت.

پس از این اتفاق، همسر داغدیده هادی نوروزی از مسیولان پرسپولیس درخواست کرد تا پیراهن شماره ی ۲۴ را برای همیشه بایگانی کنند و این پیراهن در باشگاه پرسپولیس بازنشسته شود.

باید دید مسیولان باشگاه پرسپولیس به این درخواست چه جوابی خواهند داد، درخواستی که غیر منطقی نیست.

عکس:‌ بازیکنان پرسپولیس در منزل هادی نوروزی

بازیکنان سابق و فعلی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه بازیکنان سابق تیم ملی در منزل هادی نوروزی حاضر شدند و به خانواده او تسلیت گفتند.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

علت مرگ هادی نوروزی از زبان پزشکان

چند ساعت بعد از فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس خبرهای تازه‌ای درباره علت مرگ او در رسانه ها منتشر می شود. پزشکان و متخصصان قلب حمله قلبی حین خواب را علت فوت این بازیکن ۳۰ ساله می دانند. همسر هادی نوروزی در این باره می‌گوید: نیمه شب حوالی ساعت ۴ بود که متوجه دشواری تنفس هادی نوروزی شد. هادی سخت نفس می کشید سریع با اورژانس تماس گرفتم و هادی را به بیمارستان رساندیم.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس نیز درباره مرگ ناگهانی نوروزی اضافه می کند: این اتفاق عجیبی است حدود ساعت ۵ بود که همسر مرحوم هادی نوروزی با من تماس گرفت و موضوع را مطرح کرد.

به گفته علیپور پزشک تیم پرسپولیس هادی نوروزی در هیچ یک از تست های پزشکی تا امروز علائمی از عوارض قلبی و مشکل قلبی نداشته که این اتفاق برایش بیافتد.

منشا اصلی بیماری قلبی مادرزادی است

این اظهار نظرهای در حالی است که دکتر آتوسامصطفوی متخصص قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد ایست قلبی در ورزشکاران جوان، به خصوص هادی نوروزی به خبرنگار الو دکتر می گوید: اصولا بیشتر سکته های قلبی که در ورزشکاران رخ می دهد، منشا اصلی بیماری قلبی مادرزادی است؛ ممکن است ماهیچه قلب کلفت باشد و این می تواند یکی از دلایل بروز سکته قلبی در جوانان باشد.

خون رسانی مختل می شود

دکتر مصطفوی ادامه می‌دهد: علت دیگری که باعث ایست قلبی می شود جدا نشدن عروق کرونر از قسمت طبیعی است؛ به بیان دیگر مسیر این عروق از آئورت تا شریان ریوی است. ورزشکار وقتی ورزش های ناگهانی انجام می دهد، بین این دو قسمت آئورت تا شریان ریوی فشار وارد می شود، به طوری که انگار این رگ ها قیچی می شوند. در این مواقع خون رسانی مختل می شود و شخص ایست قلبی می کند. موارد ذکر شده شایع ترین علت های ایست قلبی در ورزشکاران و جوانان هستند.

ایست قلبی در جوانانی که سابقه مشکلات قلبی دارند، امری شایع است

عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این مطلب که برخی از اختلالات در کانال های یونی( مثل سندرم های مختلف در کانال های یونی شان ایراد داشته باشد) می توانند باعث بروز این اتفاق یعنی ایست قلب بشوند، به الو دکتر می گوید: البته گاهی اوقات اختلال یونی در نوار قلب نشان داده می شود و گاهی اوقات نشان داده نمی شود. در مورد آقای هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس باید این علائم بررسی شود که آیا سابقه مشکلات قلبی در خانواده شان وجود داشته است یا نه؟ گاهی اوقات دچار درد سینه می شدند ؟ چشمانشان سیاهی می رفته و دچار سرگیجه در بعضی مواقع می شده اند یا نه؟ پاسخ به این سوالات تاحدودی می تواند در شرح حال کمک کند. البته در مورد تشخیص علت مرگ آقای هادی نوروزی باید اتوکسی انجام شود تا علت اصلی ایست قلبی مشخص شود. بااین حال ایست قلبی در جوانانی که سابقه مشکلات قلبی دارند، امری شایع است.

بیشترین علت ایست قلبی، ضخامت دیواره عضله قلب در ورزشکاران است

دکتر هدایت داریوش، متخصص قلب و عروق نیز با اشاره به درگذشت ناگهانی هادی نوروزی درباره علت سکته های قلبی در جوانان به خبرنگار الو دکتر می گوید: بیشترین علت ایست قلبی، ضخامت دیواره عضله قلب در ورزشکاران است. البته علت های دیگری مثل بیماری های نهفته عروق قلب می توانند باعث ایست قلبی بشوند. در مورد هادی نوروزی هنوز علت اصلی مشخص نشده است. اما ضخیم شدن دیواره قلب اصلی ترین علت است که می تواند یا مادرزادی باشد، یا براثر ورزش و تمرینات این دیواره ضخیم شده باشد که البته با انجام اکو مشخص می شود که این مشکل مادرزادی است یا ناشی از عوامل دیگر مثل تمرینات ورزشی است. گاهی اوقات استرس زمینه ساز ایست قلبی است، البته علت نیست، بلکه زمینه را برای ایست قلبی آماده سازی می کند.

عکس: همسر داغدار مرحوم هادی نوروزی

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس پنج شنبه صبح بر اثر سکته قلبی درگذشت.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

پیام تیم ملی در پی درگذشت هادی نوروزی

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی پس از درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم پرسپولیس پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت جانسوز هادی عزیز ما را در بهت بزرگی فرو برده است. این خبر به قدری جانگداز و دردناک بود که نمی‌دانیم چه مدت باید بگذرد تا آن را باور کنیم و با این فقدان کنار بیاییم. برای ما که روزهای شیرینی را کنارش گذرانده‌ایم، دشوار است که خاطرات او را از یاد ببریم. هادی عزیزی که برای ما جز خاطره خوب چیز دیگری به یادگار نگذاشته است.

از خداوند بزرگ هم صبر فراوان برای خانواده و به ویژه همسر و پسر نازنینش مسئلت داریم.

فردوسی پور در منزل هادی نوروزی

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

پیام سوزناک مهاجم پرسپولیس

علی علیپور در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «سلام. اصلا هنوزم باورم نمي‌شه كه كاپيتان تنهامون گذاشت و رفت. فكرشم كه مي‌كنم مي‌گم امكان نداره. بخودم مي‌گم ديوانه شدم اصلا نمي‌تونم به خودم بقبولانم كه كاپيتان هادي رفت. خيلي بِهَم ريخته و داغونم. هميشه ياد و خاطرت در قلبمان مي‌ماند هادي جان روحت شاد و يادت گرامي.»

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش نیلسون به درگذشت دوست صمیمی اش

خبر فوت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس حالا به گوش دروازه بان سابق این تیم که هم اکنون در پرتغال بازی می کند هم رسیده.

نیلسون در این باره می گوید: هادی یکی از صمیمی ترین دوستان من در پرسپولیس بود. او بسیار با شخصیت بود و فقط به پرسپولیس فکر می کرد. نمی دانم چه بگویم ولی فقط امیدوارم بتوانم کمی از ناراحتی خانواده او را کاهش بدهم. واقعا این خبر باور کردنی نیست و من از صمیم قلب متاسفم.

گریه شدید بازیکن جنجالی پرسپولیس

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت هادی نوروزی را اتفاقی باور نکردنی توصیف کرد و گفت: یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر می‌گذارم.

پیام صادقیان در حالی که به شدت گریه می‌کرد در خصوص درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس گفت: من ساعت ۱۴ متوجه این اتفاق دردناک شدم و امروز یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی‌ام است. اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را باور کنم. فقط می‌خواهم به نوروزی یک جمله بگویم: کاپیتان! تو همیشه در قلب مایی.

پیام تسلیت استیلی و باشگاه ملوان

سرمربی سابق پرسپولیس و حال حاضر ملوان، درگذشت کاپیتان سرخپوش را تسلیت گفت.

حمید استیلی که در دوره ای هدایت پرسپولیس را برعهده داشت در شوک درگذشت شاگرد سابقش به سر می برد.

به همین منظور این مربی و پیشکسوت پرسپولیس و حسینی نسب و دیگر اعضای کادرفنی ملوان این واقعه دردناک را به خانواده بزرگ فوتبال، هواداران پرسپولیس و نیز خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و برای آنها آرزوی صبر کرد.

وی عنوان کرد: برای خانواده نوروزی از خداوند طلب صبر کرده و این اتفاق دردناک را به همه پرسپولیس ها و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

عکس: اشک های برادر هادی نوروزی

هادی نوروزی امروز بر اثر سکته درگذشت.

این عکس از برادر هادی نوروزی و برادر خانم کاپیتان سابق پرسپولیس است.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

تسلیت تاج در پی درگذشت هادی نوروزی

نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با صدور پیامی در گذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس را تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»ضایعه تلخ درگذشت هادی نوروزی را به خانواده محترم نوروزی، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات را خواستار و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

تسلیت متفاوت همشهری نوروزی +عکس

هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت ۴ صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متاسفانه جان خود را از دست داد.

مرتضی پورعلی گنجی همشهری هادی نوروزی با انتشار دستخطی در اینستاگرام درگذشت همشهری اش را به طور متفاوتی تسلیت گفت.


هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

سوشا مکانی: خدایا کاش مرا برده بودی

سوشا مکانی دروازبان پرسپولیس با چند ساعت تاخیر درگذشت هادی نوروزی را به زبان خودش در صفحه اینستاگرام تسلیت گفت.

سوشا مکانی در این متن نوشت؛خدایا داداش ما را بردی پیش خودت تو که بی معرفت نبودی.تو همیشه دست ما را در سخت ترین شرایط گرفتی.مگه ما چه گناهی کرده بودیم که اینطور باید هادی از ما جدا بشه. کاش به جای داداش هادی من را برده بودی آخه او یک بچه هفت ماهه داشت.

پسر هادی نوروزی متوجه درگذشت پدر شد

پسر کاپیتان فقید پرسپولیس متوجه درگذشت پدر خود شد.

در حالیکه از صبح امروز بستگان و دوستان هادی نوروزی تلاش زیادی داشتند تا موقتا موضوع مربوط به درگذشت کاپیتان پرسپولیس را از وی مخفی کنند اما سرانجام عصر امروز وی متوجه این اتفاق شد.

پسر هادی نوروزی پس از اطلاع از این ضایعه همراه با معلم و هم شاگردایان خود منزل را ترک کرد.

ظهر امروز بستگان هادی به وی گفته بودند که محسن بنگر پدرش را مصدوم کرده است.او هم این مساله را پذیرفت و در حالیکه با محسن بنگر راهی خارج از منزل بود گفت:وقتی بابام خوب شد می آییم جفت پایم را قلم می کنیم.

عکس: اشک های دردآور حمیدرضا علی عسکر

حمیدرضا علی عسکر بازیکن سابق پرسپولیس با حضور در منزل نوروزی با خانواده ی وی همدردی کرد.

علی عسگر به محض ورود به خانه ی هم تیمی سابقش در پرسپولیس، گریه ی بلندی سر داد تا جایی که طالب لو و پژمان جمشیدی برای آرام کردن وی به بیرون از خانه رفتند.

علی عسگر به محض ورود کنار محسن مسلمان رفت و در آغوش همبازی سابقش گریه کرد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

مسلمان: کاپیتان چشم هایم دیگر سو ندارند

هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد:دلم برای کاپیتان تنگ می شود.

محسن مسلمان در پی درگذشت هادی نوروزی در پیامی عنوان کرد:کاپیتان چشمام دیگه سو نداره دوست دارم دلم برات تنگ میشه. خداحافظی کاپیتان با استادیوم ازادی فردا ساعت ٨:٣٠ منتظر همه مردم هستیم روحش شاد.

بازخوانی یک مصاحبه تلخ با هادی نوروزی

مرحوم هادي نوروزي کاپیتان پرسپولیس در طول دوره حضورش در این تیم، چند بار با اعتراض های هواداران مواجه شد.

اوج این اعتراض ها سال گذشته بود كه تعدادی از هواداران به او اعتراض كردند. اتفاقا امید عالیشاه بازیكن ملی پوش پرسپولیسی ها هم در نوشته صفحه اینستاگرام خود به این موضوع اشاره كرده است. او نوشته: «در حيرتم از مرام اين مردم پست، اين طايفه زنده كش مرده پرست. تا هست به ذلت بكشندش به جفا ،،،، چون مرد به حسرت ببرندش سر دست! اينو واسه اون دسته هوادارنماهايي نوشتم كه آنقدر به هادي عزيز فشار اوردن كه اين اتفاق باورنكردني بيفته، فقط از خدا عاجزانه مي خواهم به خانوادش صبر بده ، تسليت.»

به بهانه همین موضوع، یكی از گفت و گو های قدیمی هادی نوروزی كه مربوط به ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۳ است را مجددا منتشر می كنیم. در این مصاحبه نوروزی گفته: خودم آخر فصل از پرسپولیس می‌روم، كاش من هم بلد بودم به سكوها خط بدهم.» هادی از تعداد معدودی هوادار نما گلایه داشت؛ همان هایی که وقتی سکوها از هواداران خالی می شود، فرصت جولان دادن و باج خواهی پیدا می کنند.

***

ماجرای توهین چند هوادار پرسپولیس به هادی نوروزی در روز بازی با نفت تهران و در روزی که او کاپیتان تیم بود، این بازیکن را حسابی شاکی کرده بود. این گفت و گو را بخوانید تا بدانید بودن تان به عنوان هوادار در کنار تیم، چقدر اثربخش است و چه مجالی را از فرصت طلبان سودجو می گیرد.

هادي! فكر مي‌كردي اين بازي را از دست بدهيد؟

شما بگوييد يك درصد! به خدا اصلاً به اين مسائل فكر نمي‌كرديم. ما رفته بوديم سه امتياز را بگيريم ولي متأسفانه گل‌هايي خورديم كه... باور نمي‌كنيد بابت اين باخت تا صبح خوابم نبرد. خيلي گل‌هاي بدي مي‌خوريم.

دليل اين اتفاقات چيست؟

نمي‌دانم، واقعاً نمي‌دانم چرا اين‌طور مي‌شود. كاش يك نفر بود كه به ما مي‌گفت قضيه چيست. نيلسون و سوشا واقعاً گلرهاي خوبي هستند و نمي‌توانيم از شرايط فني آنها ايراد بگيريم، مسائل روحي و رواني هم منتفي است چون هم دربي را برديم هم در جام‌حذفي صعود كرديم.

اين‌طور مواقع مي‌گويند غافلگير شديم!

غافلگيري يك‌بار، دو بار، نه در هر بازي. شما بازي‌هاي ما را آناليز كنيد، يك‌بار نشد گل اول را بزنيم و بازي را ببريم. هميشه گل كه زديم، يك گل بد دريافت كرديم. اينكه فوتبال نيست. البته انصافاً نفت تيم خوبي بود و در زمين چمن افتضاح تختي خيلي خوب بازي مي‌كرد اما به عقيده من، پرسپوليس به لحاظ فني بهتر بود. همين تيم نفت چون جوان است، همه تيم‌ها را به دنبال خودش مي‌دواند ولي ببينيد ما چه بلايي بر سرشان آورده بوديم كه آنها دنبال پرسپوليس مي‌دويدند.

چه كسي مقصر اين اتفاقات است؟

يك نفر و دو نفر مقصر نيست. ما گل‌هاي خنده‌دار دريافت مي‌كنيم، اصلاً آدم وسط زمين آتش مي‌گيرد. من نمي‌توانم به صورت انفرادي، يك نفر را مقصر بدانم، همه‌مان تقصير داشتيم. به خدا قسم اين باخت به اندازه شكست خوردن در دربي به روحيه ما لطمه زد، دقيقه ۲+۹۰ روي آن توپ ساده كدام تيم گل مي‌خورد؟! اگر اين قدر ساده گل نمي‌خورديم، حالا با اختلاف زياد صدرجدول بوديم.

برخي مي‌گفتند از روي سكوها، تعدادي از هواداران پرسپوليس به تو توهين كرده‌اند. اين موضوع صحت دارد؟

به خدا قسم چيزي نشنيدم. به من توهين كردند؟ عليه من شعار دادند؟ چرا؟ من ديگر بايد چه كار كنم كه نكردم؟ مگر پاس گل مرا نديدند؟ من نمي‌فهمم اين مسائل از كجا آب مي‌خورد، نمي‌دانم موضوع چيست.

ما حتي اين را نوشتيم كه عده‌اي عليه تو شعار داده‌اند.

آنها چه مي‌خواهند؟ مربيان از من رضايت دارند، آمارم هم مشخص است اما به آن تعداد هوادار شاكي بگوييد اگر با من مشكل دارند، مطمئن باشند به زودي از پرسپوليس جدا خواهم شد.

جدي؟ چطور؟

من به اين فكر مي‌كنم كه ‌اي كاش من هم خط دادن به سكوها را بلد بودم. كاش مهره مار داشتم. اين همه براي پرسپوليس زحمت‌ كشيدم، آخرش هم مي‌گوييد چند نفر عليه من شعار داده‌اند. چه كار كنم؟ بهتر نيست از اين تيم جدا شوم؟ شايد قيافه و مدل بازي من براي برخي هواداران تكراري شده باشد. بياييد پاي مرا ببينيد، انگار تاكتيك نفتي‌ها اين بود كه با استوك‌هاي‌شان روي پاي من يادگاري بنويسند! با اين حال، مي‌گويند هادي بد بوده يا عليه من شعار مي‌دهند.

به نظر مي‌رسد كمي احساساتي شده‌اي!

من هنوز گيج هستم. ۴ روز يك‌بار براي‌مان بازي گذاشته‌اند و من در تمام بازي‌ها به ميدان رفته‌ام. اين‌ها را كسي نمي‌بيند ولي یک عده عليه من شعار مي‌دهند. اين را باور داشته باشيد كه سال آخر حضور هادي نوروزي در پرسپوليس است. اگر حميد درخشان بگويد، همين امروز از پرسپوليس جدا مي‌شوم تا خيال آن هواداران راحت شود. خسته شده‌ام از اين همه بي‌مهري.

عکس: تسلیت برانکو در پی درگذشت نوروزی

سرمربی پرسپولیس درگذشت ناگهانی هادی نوروزی را در اینستاگرام خود همراه با پیامی بازتاب داد.

در پی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فکر می کنم هیچ حرفی برای گفتن ندارم. هادی برای همیشه در قلب ما می ماند.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

عکس: خداحافظی خانم مجری با نوروزی

المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس بامداد امروز به علت سکته قلبی ، در سی سالگی درگذشت..... خدایا عجب هفته غمباری شده چقدر جوان داریم از دست میدیم.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

عکس: هادی نوروزی به همراه پسر و همسر

هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت ۴ صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متاسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش اولین مربی هادی نوروزی به مرگ او

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گذشت ناگهانی هادی نوروزی را تسلیت گفت.

افشین قطبی با ارسال پیامی درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس را تسلیت گفت. او در این پیام خود آورد:

«فوت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان جوان پرسپولیس را به پرسپولیسی‌ها،‌ اهالی فوتبال، علاقمندان فوتبال، جامعه ورزش و مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وقتی خبر فوت این بازیکن را شنیدم، بسیار شوک‌زده و متاثر شدم. نوروزی فوتبالیست خوبی برای تیم پرسپولیس و فوتبال ایران بود. امیدوارم همه پرسپولیسی‌ها من را در غم درگذشت هادی شریک بدانند.»

هادی نوروزی در زمان مربیگری افشین قطبی به عضویت پرسپولیس تهران درآمده بود.

گل محمدی: امروز تلخ ترین روز زندگیم بود

یحیی گل محمدی که مدتی مربی نوروزی در پرسپولیس بود به سختی در مورد از دست دادن نوروزی صحبت می کند.

گل محمدی می گوید: در گذشت هادی نوروزی را به خانواده اش تسلیت می گویم و از خدا برای آنها صبر مسالت دارم.

او ادامه می دهد: هادی خیلی بازیکن سخت کوشی بود، همیشه سرش در کار خودش بود و به کسی کاری نداشت. او یکی از بار اخلاق ترین بازیکن ها بود. او یک فوتبالیست خوب و یک مرد خانواده بود

وی افزود: فکر نمی کنم جامعه فوتبال به این زودی ها فقدان هادی نوروزی را فراموش کند.

زمان اعلام علت فوت کاپیتان پرسپولیس

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: علت فوت هادی نوروزی تا حدود سه هفته آینده مشخص می شود.

دکتر مسعود قادی پاشا در مصاحبه ای افزود‌: از جسد مرحوم نوروزی نمونه برداری شده است و حداقل سه هفته زمان می برد نتیجه آزمایش و علت فوت مشخص شود .

هادی نوروزی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در سن ۳۰ سالگی بامداد امروز درگذشت.

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت ۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تشییع و سپس در شهر بابل و زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

سپاهان: همه رنگ ها را مشکی کردی پسر

مسوولان باشگاه سپاهان با انتشار پیامی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفتند.

باشگاه سپاهان و کانون هواداری این تیم خود را در غم هواداران پرسپولیس و جامعه فوتبال سهمیم دانستند و درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفتند.

فتح الله زاده: استقلال نوروزی را دوست داشت

مدیر عامل سابق استقلال، درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت.

علی فتح الله زاده اظهار داشت: هادی نوروزی یکی از فوتبالیست های خوب و خوش اخلاق فوتبال ایران بود و وقتی این خبر را شنیدم بسیار متاثر شدم. با درگذشت مرحوم نوروزی فوتبال ایران عزادار شد و از صمیم قلب مصیبت وارده را به اهالی فوتبال، خانواده نوروزی، باشگاه پرسپولیس تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای این عزیز علو درجات و برای خانواده اش صبر و شکیبایی آرزومندم.نوروزی بازیکنی بود که علاوه بر پرسپولیسی ها،استقلالی هم او را دوست داشتند.

تسلیت قلعه نویی در پی درگذشت نوروزی

سرمربی سابق استقلال بابت درگذشت کاپیتان پرسپولیس تسلیت گفت.

امیر قلعه نویی در پیامی که منتشر کرده آورده است:ضایعه درگذشت ناباورانه ی آقای هادی نوروزی عزیز را خدمت همه ی فوتبال دوستان و جامعه ورزشی کشور و خانواده ی محترمشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاریم.

قلعه نویی به منزل مرحوم هادی نوروزی رفت

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال و مدیرعامل باشگاه سایپا عصر امروز به منزل کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس رفته و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

در ادامه حضور اهالی فوتبال در منزل مرحوم هادی نوروزی برای همدردی با خانواده وی به دلیل درگذشت ناگهانی این بازیکن عصر امروز سرمربی سابق تیم استقلال هم به منزل کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس رفت.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال عصر امروز با حضور در منزل مرحوم نوروزی با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

همچنین بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا کریم باقری و مصطفی قنبرپور مربیان تیم فوتبال پرسپولیس،‌ علیرضا محمد، سپهر حیدری و ... همبازیان سابق مرحوم نوروزی به همراه عده‌آی از بازیکنان پرسپولیس به منزل کاپیتان فقید پرسپولیس رفتند.

مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی فردا در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم
      متعصب و بی حاشیه
      هادی عزیز واقعا دوست داشتم
      یادت تا ابد همراهم میمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ ناگهانی ناشی از سکته قلبی رو نباید زود دفن کرد. یهو دیدی زنده شد . مگه بارها نشنیدیم .

      • بدون نام

        :( راست میگه لطفا زود خاکش نکنید!
        کاپیتانمو خاک نکنید :'(

      • بدون نام

        خدایش بیامرزد

      • هادی

        سلام من یه استقلالی ام. خبر درگذشت هادی دوست داشتنی با غیرت رو به تمامی هواداران پرسپولیس تسلیت می گم. کلی برات گریه کردم هادی جان. دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی ...

      • بدون نام

        اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
        خدابیامرزتش.ان شاالله مهمون سفره اهل بیت باشه

    • بدون نام

      ای وای

      پاسخ ها

      • شیما

        انا لله و انا الیه راجعون ...گردش گیتی همه را خواهد برد ...یه روز هم نوبت ماست خدا کنه به خوبی از ما یاد بشه ..آمین

    • حمید

      اصلا باور کردنی نیست

    • دنیا

      باورم نمیشه

    • ایمانiman

      خدا رحمتش کنه روحش شاد.بازیکن بی حاشیه و با ادبی بود .واقعا خدا خوبها رو گلچین میکنه .خدا به خانوادش صبر بده .واقعا باورش سخته تسلیت تسلیت

    • امید

      اخه چرا؟ سنی نداشت بنده خدا.روجش شاد.

    • بدون نام

      بله الان تو بيمارستان ما تو سردخانه است متاسفانه بيمارستان آتيه

    • بدون نام

      روحش شاد

    • مرتضی

      آخه چرا اینهمه خبر بد...خدا رحمتش کنه..

    • رويا

      آخي چرا طفلكي......نه اينكه جايگاه پرسپوليس خيلي جالب بود حالا با اين اتفاق ناگوار بايد منتظر سقوط به دسته پائيين باشيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز نميدوني جاي شوخي کجاست....واقعا ببين با کيا شديم 75 ميليون....

      • حامد

        مسخره جا شوخی حالیت نیست عقب مونده ... نادان .

      • بدون نام

        ادب هم چیز خوبیه

      • بدون نام

        نمیفهمی دیگه. چیکارش میشه کرد.

      • aidin

        من خودم یه استقلالی ام اما به هیچ وجه به خودم اجازه نمیدم بیام و این موقع شوخی کنم و کری بخونم. واقعا هنوز تو شُکم اصلا برام قابل باور نیست این جوان اونم تو این سن تازه ورزشکار هم بوده باشه و یهو از بین ما بره!!!!!!! روح شاد.

      • مونا

        رویا خانم! خبر این نبوده که عروسک یه دختربچه گم شده، خبر مربوط به فوت یه انسان هست. لطفا یه کم عاقل باش.

      • مهدی

        خاک بر سرت که مکانو زمان حالیت نمیشه.الان وقت این حرفاست.متاسفم برات

      • m&e

        خدا شفات بده!

      • علی

        رویا خیلی بی جا کردی همچین جمله ای به زبون اوردی.... خجالت بکش.... واقعاً که قباهت داره....

      • حمید

        واقعاخاک توسرت که نمیفهمی چی بگی .نمیگم خدابه سرت بیاره اخه خیلی سخته من نه پرسپولیسیم نه استقلالی ولی حیف ازان استقلالی که توطرف دارشی

      • مهران

        خجالت بکش این جا جای تعصب رویال بی شعور

      • mehdi

        احمق باش و تمام دنیا از آنِ تو ، این به نفعِ همه است، و هیچكس نگران نخواهد شد و كسی تو را جدی نخواهد گرفت این تنها فرصت برای توست ... زندگی كن تو آزادی تا یك احمق باشی ...

      • حسام

        من خودم استقلالی ام ولی هیچ موقع شوخی نمی کنم با مرده و تیم حریف خیلی بی شعوری

      • ولی

        واقعا اینجاست که می فهمیم که یک انسان چقدر می تواند پست واحمق باشد

      • 123

        دوستان خواهشا فکر نکنید این رویا خانم یوقت استقلالی هستش.

      • ایران

        خدای نکرده سر عزیزای خودت هم این اتفاق بیوفته خوشحال میشی اینجوری باهات برخورد بشه یکمی انسانیت داشته باش

      • پریا

        خجالت هم خوب چیزیه چند نفر به یه نفر!!!!!!!!

      • شیوا

        رویا جون اخه این حرف جاش اینجابود.خدا به زنش صبر بده بیچاره چیکار میکنه.بیچاره بچه هاش.واقعا ناراحت کنندس.روحش شاد.

      • عسل

        جواب این افراد فقط یک کلمه متاسفم برات

      • raha

        رویا متاسفم برات ...

      • 123

        بخواب بابا

    • احسان دال

      خدایش رحمت کند...
      واقعا شوکه کننده بود

    • دنیا

      خدا بیامرزتش

    • علی

      خدا رحمتش کنه.بازیکن با اخلاقی بود.

    • علي

      يعني چي ؟ ميشه مگه

    • بدون نام

      واااااااااااااااای ...

    • استقلالی

      چقد غم انگیز خیلی شوکه شدم هنوزم باور نمیکنم...خدایا تواین چند وقت چقد خبرای بد میشنویم...چقد سخته داغ جوان..خدارحمتش کنه وبه خونواده اش صبر بده هرچند میدونم که واسه خونوادش خیلی خیلی سخته

    • احمد

      ببعنوان یک استقلالی باندازه پرسپولیسیادلم بدرداومداشکهام جاری شده خبرش غیرقابل باوره خدارحمتش کنه تسلیت به همه

    • بدون نام

      خدا رحمتتش کنه
      بی حاشیه ترین بازیکن بود
      هنوز تتو شوکم

    • نوید

      ضمن عرض تسلیت درگذشت آقای هادی نوروزی به تمام دوستداران و عاشقان تیم محبوب پرسپولیس به نوبه خودم براشون طلب آمرزش میکنم...
      عجب رسمیه رسم زمونه قصه برگ و باد خزونه ...
      میرن آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا میمونه...

    • رضا

      خدا رحمت کنه .دنیا همینه

    • رضا

      واقعا متاثر شدم . خدا رحمتش كنه

    • خیلی عجیبه

      چرا چند وقته جوانها سکته میزنن این چندمیش بود
      خدا بیامرزتش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماها چرا هی جو میدین؟! من سی و پنج سالمه و تا یادمه جوونها سکته می کردند و مردم می گفتند چرا جدیدا جوونها می میرند!!

    • amir

      روحش شاد
      خدارحمتش کند
      اشک درچشمان ما حلقه زد
      دوست داشتنی بود

    • maya

      خدارحمتش کنه وبه خانواده اش صبربده.

    • محسن

      ازطرف سولدوزیهای پرسپولیسی این ضایعه بزرگ را به تیم طرفدارن و خانواده داغدار تسلیت عرض میکنیم.محسن

    • امیرعلی

      خدارحمتش کنه انشاالله به خانوادش صبر دهدو خیلی متاسفم برای تمام بازیکنان پرسپولیس

    • امیرعلی

      خدارحمتش کنه انشاالله به خانوادش صبر دهدو خیلی متاسفم برای تمام بازیکنان پرسپولیس

    • بدون نام

      من استقلالي ام ولي
      يااااا امام زمان
      چي شد يهو؟
      تو شوك ام
      نميدونم چي بگم
      باورم نميشه
      خدايا خودت كمك كن. خدا بيامرزتش

    • بدون نام

      روحش شاد.

    • بدون نام

      روحش شاد.

    • آرمین

      هادی جان روحت شاد, خیلی ناراحت شدم, خدا به خانوادش صبر بده. خدایا به داد جوونای ما برس سکته شده بلای بی درمون.

    • حسن پور از روستای دارالمیزان استان فارس

      انا لله و انا الیه راجعون
      درگذشت اسوه اخلاق ورزش زنده یاد هادی نوروزی را به تیم پرسپولیس و خانواده داغدار ایشان و جامعه ورزشی ایران تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم علو درجات و برای سایر بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم
      بله دوستان قدر داشته ها را بدانیم عمر کوتاه و امید زیاد است مرگ انسان که رسید کاری به جوانی و پیری ندارد .

      پاسخ ها

      • امیر

        پلاکارد نوشتی ؟

      • آرش

        خسته نباشید برادر!!!!!!

    • قاسم

      خدارحمتش کنه .
      داغ جوان سخته.
      خدابه خانواده اش صبر دهد

    • saba

      خداياااا چرا داره اينجوري مي‌شه؟ سكته و سرطان داره با جووناي كشورمون چه مي‌كنه ...! روح هادي و علي طباطبايي و همه رفتگان شاد و قرين رحمت ... :(

    • امین آقاجری

      خدا رحمتش کنه بازیکن با اخلاق و بدون حاشیه ای بود . خدا به خانوادش صبر بده

    • احسان

      خدا بيامرزه
      خيلي ناراحت شدم

    • بدون نام

      باور نمی کنم

    • کامران

      انا لله و انا الی راجعون خداوند بیامرزدش

    • زونیام

      بقا مختص ذات اوست.هادی عزیز در جوار او که همیشگیست خوش بیارام.روحت شاد و یادت مانا.

    • محمد

      من ی استقلالی ام باشنیدن این خبر شوکه شدم خدا ب خونوادش صبر بده

    • بدون نام

      باورم نمیشه .خدا رحمتش کنه.

    • محمد

      من هم یک استقلای متعصب هستم،ولی بغض راه گلوم رو بسته.حیف بود جوون به این خوش اخلاقی. خدا رحمتش کنه.به همه هواداران پرسولیس تسلیت میگم.روحش شاد

    • عباد

      واقعا شوک شدم چیزی برای گفتن ندارم .
      خدا رحمتش کنه و به خونوادش صبر بده.

    • حسن از بوشهر

      خدا رحمتش کنه او همیشه در قلب ماست

    • رامین

      خدا بیامرزتش غیر قابل باور .
      نمیشود از این حدیث پیامبر گذشت
      از پیامبر نقل شده است. هر گاه زنا زیاد شود مرگ نا گهانی هم زیاد می شود.
      روحت شاد هادی نوروزی .

      پاسخ ها

      • مونا

        من فدای حضرت رسول (ص) بشم، ولی آقا رامین هر حدیثی در مکان و زمان مناسب خودش باید عنوان بشه،
        اینجا...

      • شیما

        چه ربطی داشت ؟

    • سروش

      واقعا حیف شد خیلی خوش اخلاق بود به خانوادش تسلیت میگم ایشالا غم آخرتون باشه

    • سید علی

      خدایش بیامرزد

    • شهرام استقلالی

      دلم بدرداومد.روحش شاد.

    • hadi

      وای وای اخ چرااا

    • ن م

      به عنوان یه استقلالی هنوز تو شوک این خبرم.به خونوادش و همه پرسپولیسیا و کل جامعه فوتبال تسلیت میگم.روحش شاد. :'( خیلی حیف شد .. :(((( چقدر این روزا خبر ناراحت کننده میشنویم.. آآآخداااااا حواست به جوونامون هست؟؟! :((

      پاسخ ها

      • مهدی

        شما لازم نیست به خدا یادآوری کنی که حواسش باشه.

      • ن م

        شما لازم نکرده نظر بدی!

      • بدون نام

        شما نظر بده با این مردم خود درگیر کاریت نباشه

      • بدون نام

        این ما هستیم ک حواسمون ب خدا نیست خدا همیشه حواسش ب ماست
        همه میمیرن ولی ان شاالله عاقبت بخیر بمیریم.خدابیامرزدش خیلی ناراحت شدم

    • ایرانی

      باورم نمیشه چطور ممکنه!!!
      خدا به خانوادش صبر بده عجب پاییز دلگیری شد.

    • محمد از اسلامشهر

      باور کردنی نیست ... تسلیت به خانواده صبور نوروزی و جامعه ورزش ایران

    • هوادار

      واقعا خیلی شوکه شدم خدا رحمتش کنه وبه خانوادش صبر بده اصلا باور کردنی نیس

    • مسعود

      من به عنوان یک استقلالی متعصب از شنیدن خبر فوت نابهنگام هادی متاثر شدم حیف بود جوان خوش اخلاق ، بی حاشیه ومتعصبی بود روحش شاد ویادش گرامی
      برای خانواده او وطرفداران عزیز باشگاه پرسپولیس هم از خداوند جلیل اجر وصبر طلب می نمایم

    • عارف

      با این که استقلالی هستم ولی دلم براش سوخت خدا رحمتش کنه

    • mohammad

      روحش ساد ویادش گرامی

    • سعید

      خدا رحمتش کنه بازیکن خیلی با ادبی بود. معرفت کشتی گیر بودن هنوز در ذات پاکش بود

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه. جوان بسیار متینی بود

    • مروانی

      روحش شاد یادش گرامی.
      امیدوارم درس عبرت بشه برای 75 میلیون نفر، که آدم بشیم هی نپریم روی سر همدیگه سر چیز بی ارزش

    • محمد

      باورکردنی نیست . آنهم در شرایطی که این بازیکن فقید پس از یک مصدومیت نسبی ، آماده دیدارهای بعدی می شد . او به حق یک پرسپولیس تمام عیار بود . من او را یک بازیکن با ارزش می دانم که حقش در تیم ملی خورده شده بود اما او هیچگاه مدعی این موضوع نبود . بازی تاثیر گذارش در هر مسابقه خودنمایی می کند . جز تاسف چه می توان گفت . یاد او همیشه در قلب جامعه ورزش - مخصوصا" طرفداران پرسپولیس- زنده است .

    • ممد

      واقعا اصلا باورم نمیشه :-\ شوکه شدم
      خدا رحمتش کنه خیلی دلم واسش تنگ میشه
      خدافظ هادی جان:-(

    • امیر

      خدا رحمتش کندیکی از بهترین بازیکن پرسپولیس بود.

    • محمود

      مرگ‏ ‏هادی‏ ‏نوروزی‏ ‏مازندران‏ ‏مخصوصا‏ ‏بابل‏ ‏را‏ ‏ویران‏ ‏کرد

    • حدیث

      وای غیر قابل باور هست،
      هنوز تو شوک هستم

    • مهرداد

      زندگی از مرگ پرسید : چرا انسانها عاشق من هستند اما از تو متنفرند ؟
      مرگ پاسخ داد: برای اینکه تو یک دروغ زیبایی و من حقیقتی تلخ ....إ
      خداوندا به روح هادی عزیز آرامش و به بازماندگانش صبر و تحمل جمیل عنایت فرما ؛‌الهی آمین .

    • Hadi

      اناالله وانا الیه راجعون

    • فرهاد مجیدی

      خدا بیامرزدش یا این که استقلالی ام ولی خیلی ناراحت شدم

    • فرهاد مجیدی

      خدا بیامرزدش یا این که استقلالی ام ولی خیلی ناراحت شدم

      پاسخ ها

      • sima

        چه ربطی به استقلال و پرسپولیسی بودن داره آخه!!! انسان که هستی!
        واقعا شوک بزرگیه!!!!!!!!!

    • اسحاق

      روحش شاد . خدا به خانوادش صبر بده خیلی سخته..

    • بدون نام

      هادی خدا رحمتت کنه عزیز باتعصب

    • aidin

      یا خداااااا باورم نمیشه!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      هادی جان خدا رحمتت کنه به خدا خیلی ناراحت شدم شوک بزرگی بود

    • بدون نام

      توهمیشه تودل هواداران پرسپولیس میمونی خدارحمتش کنه

    • مازیار حسن زاده

      منم یه استقلالی ام،درگزشت کاپیتان بااخلاق پرسپولیس روبه خانواده وهواداران عزیزتسلیت میگم،روحش شاد

    • امراه

      توهمیشه تودل هواداران پرسپولیس میمونی خدارحمتش کنه

    • اسحاق

      روحش شاد . خدا به خانوادش صبر بده خیلی سخته
      ** اللهم صل علی محمد و آل محمد **

    • نیکا

      با اینکه استقلالیم ولی خبرش واقعا شکه کننده بود روحش شاد

    • حبيب

      همش شده ايست قلبي برا جوان ها،بخدا جوان ها خيلي مشكلات وفكر دارند،مسولين به فكر قشر جوان باشيد.

    • موسی جلیلیان

      انا لله وانا الیه راجعون. گرد باد غم وزیدن گرفت و گلی از بوستان جامعه ورزش را در کام مرگ کشاند . و سوز و گداز بزرگ مرد اخلاق میدان ورزش و مهاجم تمام عیار خط حمله به قلب حریفان وطنش بردل دوستدارانش گذاشت . روحش شاد و طلب صبر به خانواده اش از خداوند یکتا میکنم

    • علی

      فقط شوک............دیگه هیچی نمیشه گفت.... هیچی

    • علیرضا

      وقتی صبح خبر فارسی رو میخوندم به این خبر رسیدم شوکه شدم و باورم نمیشد ولی هدی رفته بود این بازیکن با اخلاق و خوب پرسپولیس خدا رحمتش کنه به بازماندگانش صبر بده.

    • علیرضا

      انا لله و انا الیه راجعون

    • saeide

      تا عکس خاک سپاریشو نبینم ، اصلا باورم نمیشه اصلا .
      خدا رحمتش کنه .

    • هادي

      خدا بيامرزدش،بازيكن با اخلاق و خوبي بود،روحش شاد

      پاسخ ها

      • اسماعیل

        خدا رحمتش کند

    • تراب

      واقعا از ته دل ناراحت شدم

    • milad

      پرسپولیسی های عزیز ما هواداران استقلال را در غم از دست دادن ناگهانی!!!!!! بازیکن خوب و با اخلاقتان شریک بدانید. "هادی جان روحت شاد" امیداورم خدا به خانواده اش "صبر" بدهد.

    • ایمان

      خدا بیامرزش ،بیچاره زنش

    • حمید

      خیلی ناراحتم خیلی.......

    • علیرضا

      انا لله و انا الیه راجعون

    • حسین آذری

      اصلا باورم نمیشه. خدارحمتش کنه. بازیکن خیلی خوبی بود.

    • منصور پناهی

      خدا رحمتش کنه. به خانواده مرحوم نوروزی تسلیت عرض می کنم. همیشه در قلب هواداران پرسپولیس باقی خواهد ماند.

    • اسماغیل

      من استقلالیم ولی از ته قلبم هادی نوروزی دوست داشتم خدا روحش را شاد کند

    • محمد صبوري

      اصلا باورم نميشه وقتي گفتن كاپيتان تيممون ذهنم رفت واسه پيشكسفتامون بوده اصلا فك نميكردم هادي باشه

      پاسخ ها

      • علیرضا

        پیشکسوت

    • خاطره

      خدایا...یه سوال فقط....چرا؟

    • تقی

      تسلیت به جامه ورزش. بدرود کاپیتان با اخلاق ودوست داشتنی همیشه در قلب ما خواهی بود روحت شاد.

    • یونس

      جوونها فرت و فرت دارن سکته میکنن میمیرن. اون از بازیگر قلب یخی اینم از هادی نورورزی

    • کارن

      واقعا خبر شوکه کننده ای بود بسیار متاثر شدیم با تمام وجود به خانواده اش تسلیت میگم خدا صبرشون بده داغ جوان خیلی سخته.

    • محمدرضاالماسي پرسپوليسي

      دلم براش تنگ شده...روحش شاد

    • زاهد

      نمیدونم چرا همیشه بهترین ها با دل مردم اینطور میکنن . هادی عزیز برام در ردیف تختی ها خواهی بود.

    • محمد

      من با اینکه استقلالی هستم وقتی خبر فوتش رو شنیدم اشک تو چشام جمع شد. خرا رحمتش کنه.

    • مرتضی

      واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم. بازیکن بااخلاق و بی حاشیه ای بود. روحش شاد

    • بدون نام

      سلام استقلالیم اما خیلی ناراحتم باز شکه بزرگی به جامعه ورزش زده شد

    • Ali

      این ماه نمیدونم چرا اینجوری شده همش خبرای بد و ناگوار...
      خدا به خانوادش صبر بده

    • بدون نام

      نکنه قرصی یا چیز دیگه ای خورده باشه!

    • محمد

      خیلی آروووووووووووووم بود خدا رحمتش کنه

    • عباس

      باسلام .
      باعرض تسلیت خدمت خانواده محترم نوروزی
      راستش بارفتن هادی نوروزی جامعه ورزش و باشگاه پرسپولیس یک بازکن با اخلاق و متعصب رو از دست داد

    • zeynab

      توالد در دنیای دیگرت مبارک...
      مرگ یک ارامش ابدیست...دنیای دیگری هم برای اواز خواندن است....
      خدایا هادی را بیامرز آمین...

    • امیر

      به جرات میتونم بگم با شنیدن خبر فوت هادی عزیز قلبم بدرد اومد ,روحت شاد کاپیتان
      تو همیشه تو دل مایی

    • علی

      خدا به دوتا فرزند و خانوم و خانواده اش صبر بده...... طفلی بچه هاش خیلی زود پرکشیدن باباشونو دیدن....

    • رضا

      خدا رحمتش کنه. سکته در سنین جوانی در بین مردم رواج یافته. دوهفته پیش هم علی طباطبایی بازیگر 32 ساله سکته کرد.
      واقعا جای بررسی داره. شش ماه پیش هم رفیق خودم سکته کرد و از دنیا رفت. داستان چیه خدا میدونه. غذاها بد شدن؟ آلودگی هواست؟ آخه این که بازیکن فوتبال بود. بدن اماده و ورزشی. سکته چرا. اونم تو خواب.

    • رسول

      ای .واااااااااااای

    • محمد

      با تمام وجود ناراحت از دست رفتن این بازیکن خوب ولی حاشیه شدم،چندروز نیست که بهترین گل هفته رو زد و دل ما پرسپولیسی هارو شاد کرد، روحش شاد .به خانواده داغدار وبه کل خانواده پرسپولیسی ها و همه ایرونیا تسلیت عرض میکنم،

    • غلامرضا شکری

      من این غم را به تمام پرسپولیسها تسلیت میگویم روحت شاد گل 30متری فصل

    • قرمز

      خداوند روح بزرگ هادی نوروزی را قرین رحمت کند.
      هادی، فنی، بدون حاشیه.

    • بی نام

      سلام واقعاخبرشوکه کننده بودتسلیت میگم به خانواده داغ دارش

    • ارومیه

      خدا رحمت کنه

    • میلاد

      روحش شاد

    • رضا

      تسلیت میگم به بازماندگان محترمشون امیدوارم خداوند صبر عطا کند

    • همتی

      به عنوان یه استقلالی واقعأ شوکه شدم
      خدابیامرزش

    • عرفان

      غیر ممکن هست. هنوز باورم نمیشه کاپیتانمون رفت امکان نداره......

    • tooska

      منیه استقلالیم ولی وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه... ولی آخه چرا این روزاينهمه خبر بد میشنویم

    • افشین

      خیلی سخته دارم دیونه میشم خدا رحمتش کنه

    • امير پلنگ

      هميشه در قلب مايي
      24

    • رسول

      خیلی خیلی بد
      باورنکردنی
      هادی از بین ما رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • علی بهرامی

      انسانهاتاهستن کسی نمیبینشون وباش بدن وقتی میمیره همه افسوس میخوره.من ازطرف خودم وهمه استقلالیای محترم وشریف تسلیت میگم

    • بدون نام

      ای واااااااییییی امسال چه پاییزه نحسی داریم ازاول پاییزهمینجوری داریم مرگ ومیر میشنویم یکی ازعزیزان ماهم پارسال توپاییز مرد بی خود نمیگن فصل مرگ ومیر پاییز لعنتی دست ازسرما بردار حالم ازت بهم میخوره بدترین روزای زندگیمووغمناکترینشون رو توپاییز تجربه میکنم......

    • حسین از دهشک

      خدا رحمتش کنه واقعا بازیکن بااخلاقی بود خدا ب خانوادش صبر بده

    • روح اله عباسی

      باسلام من یه استقلالی هستم باورش برام سخته که یه بازیکن با اخلاق تیم پیروزی از بین ما رفته
      خدا به خانواده اش صبر بده
      روح شاد

    • سجاد

      هادی رفت.
      رفتنی که برگشتی ندارد. در نبود او پرسپولیس ده نفره شد.
      روحش شاد

    • reza

      خدا رحمت کند .حیف شد بی حاشیه .

    • مهدی استقلالی

      حیف شد خیلی بازیکن خوبی بود.من بعنوان یه استقلالی این مصیبت بزرگو به خانواده اش وطرفداران فوتبال علی الخصوص پرسپولیسای عزیز تسلیت میگم.روحت شاد کاپیتان

    • محسن

      بخدا دارم دیوونه میشم،،،اصلا باورم نمیشه...خدا رحمتش کنه و ب خانواده محترمش صبر بده...

    • مهدی

      واقعا باور کردنی نیست خدا رحمتش کنه فقط جز اشک ریختن کار دیگه ای ازمون برنمیاد

    • مهدی

      واقعا هیچی بخدا

    • یاسین

      انا لله و انا الیه الراجعون...

    • عرشیا

      واقعا شوکه شدم و چند دقیقه به عکسش زل زدم نمیدونم چی باید بگم گاهی اوقات کلمات باری نمیکنن
      اینو بدون هادی جان جات همیشه در قلب تمامی اهالی فوتبال هست و هیچ وقت فراموشت نمیکنیم

    • ارش

      خدا به خانواده اش صبر بده..خدا بیامرزه هادی رو..روحش شاد باشه...

    • مهدی

      باور کردنی نیست . واقعا عذاب آوره . یادمه اوایل حضورش تو پرسپولیس گفته بود میخوام شماره 24 پرسپولیسو جاودانه کنم ... . هادی شماره 24 پرسپولیس جاودانه شد . حتی برای ما استقلالیا . روحت شاد و یادت ماندگار

    • سجاد

      هادی رفت.
      رفتنی که برگشتی ندارد. در نبود او پرسپولیس ده نفره شد.
      روحش شاد

    • ارمین

      من ی استقلالیه تیرم . ولی این اتفاق رو ب تموم پرسپولیسا تسلیت میگم. روحش شاد

    • بدون نام

      افتاد
      آن سان که برگ آن اتفاق زرد می افتد
      آفتاد
      آن سان که مرگ آن اتفاق سرد می افتد
      ولی او
      ولی او
      سبز بودو گرم که افتاد

      آخه چرا همه ی خوبا؟؟؟؟

    • حجت

      به نظر من همه این اتفاقها به خاطر فشاری هست که این روزها فوتبال ایران ولیگ برتر داره از اوضاع بد داوریها گرفته تا اوضاع مالی و پولی بازیکنان وقتی در یک محیط همه چی خراب باشه انواع و اقسام فشارها باعث اینجور حوادث ناگوار میشه

    • محسن

      خدارحمتش کنه بخدا هنوزم که دارم عکسش تو انترنت میبینم باورم نمیشه خداصبر خانوادش بده آمین

    • حسین

      خدارحمتش کنه.

    • زهره

      ای وااااااای.... خدا به خونوادش صبر بده..خصوصا بچه های کوچیکش

    • احمدی

      اناله الله واناالیه راجعون روحش شاد مرگ حقه ولی جون مردن خیلی سخته خداصبربده به خونوادش به دوتابچش

    • محمد

      خدار رحمتش کنه .اصلا باورم نمیشه ک هادی از بینمون رفت هادی تیم پرسپولیس بی تو هیچه.
      خدا بیامرزتش

    • حسین

      خدارحمتش کنه

    • محمد

      واقعا خبر شوکه کننده ای بود خدا رحمتش کنه واقعا بازیکن خوبی بود من با اینکه استقلالی هستم ولی از هادی نوروزی خوشم میومد دوست داشتم اگه پرسپولیس به استقلال گل زد فقط هادی بزنه
      از طرف همه استقلالی ها به پرسپولیسی ها تسلیت میگم

    • پردیس یه استقلالی دو آتیشه

      درگذشت کاپیتان محبوب پرسپولیسو به جامعه فوتبال مخصوصا پرپولیسی های عزیز تسلیت میگم

    • بدون نام

      حالا اولین بازی پرسپولیس بعد از تعطیلی لیگ را بدون هادی عزیز تصور کن.واقعاً دلم بد جوری گرفته.چه پنجشنبه شومی بود این پنجشنبه.خدایا به بزرگی و عظمت خودت هادی عزیز و همه رفتگان را بیامرز و به خانواده این عزیز صبر و شکیبایی عنایت بفرما.آمین

    • امید

      مرگ یک جوان ، یک هموطن، استقلالی و پرسپولیسی نمیشناسد لزومی نداره بگیم بعنوان یک استقلالی یا یک پرسپولیسی، همه باهم برادریم. حال بماند حاشیه های فوتبال ! این مصیبت همه رو ناراحت کرد. از عمق جانم به خانواده اش مخصوصا دو دسته گل معصومش تسلیت میگم و انشااله خداوند آنها را در تحمل این درد جانکاه صبر و شکیبایی عطا فرماید!

    • امیر

      با اینکه خودم سپاهانی هستم واقعا ناراحت شدم صبح وقتی که از خواب بیدار شدم دیدم همچین شده اعصابم واقعا خورده امیدوارم روحش شا باشه من از طرف کلیه هواداران سپاهان به جامعه ی ورزش و باشگاه پرسپولیس و خانواده ی آن مر حوم تسلیت عرض می کنم

    • hosssein

      واقعا ورزشکار با اخلاقی بود واقعا از ته قلب ناراحت شدم خدا به خانواده اش و همه ی پرسپولیسی ها صبر بدهد..... روحش شاد.

    • زهره

      منم یه استقلالی ام.الان جای بحث و کری خوندن نیس.واقعاناراحت شدم.چرااینقدر جوونامون ازبین ما میرن

    • علی فضلی

      منم به نحوه خودم این حادثه جان سوز را به خانواده گرامی آقای نوروزی وبه پیشکسوتان جامعه ورزش تسلیت میگوییم

    • فاطمه پرسپولیسی

      خیییییییلی سخته . خیییییییلی

    • رضا

      هنوز تو شوکم حالم از شنیدن خبر خیلی بد شد؛ خدا به خانواده اش صبر بده. روحش شاد باغیرت بی حاشیه.

    • عقاب آسيا

      چرا رفتي چرا ..... من بيقرارم

    • golbahar

      پرسپولیس استقلال چیه این وسط؟یه جوونه سی ساله ورزشکار و پاک و آبرودار و باخانواده از دنیا رفته واقعا غم انگیزه .آه چه فکر نازک غمناکی :( تسلیت

    • کریم

      متاسفم که آقای علیپور پزشک پرسپولیس میفرمایند؛وقتی ساعت۵صبح خامش تماس گرفتندوگفتندکه هادی نفس نمی کشد،به خانمش باآن حالت روحی میگه ؛ بااورژانس تماس بگیرند!!! ببخشید پس شما دراین شرایط چه کاره هستید .خانمشبدبخت; دراین شرایط دست وپاشو گم کرده فقط تونسته باشما تماس بگیرد ،دیگه پیگیریهای بعدی با پزشک محترم تیم است !!

    • امیرحسین

      نمیدونم چی بگم بدجوری بغضم گرفته...خدارحمتش بکنه خدا ب خانوادش صبربده...سکته قلبی حداقل 48ساعت سردخونه باشه خداروچه دیدی شاید برگشت

    • رضااقبالی هم شهری طارمی

      هادی باتعصب
      آخه چرا هادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      پرسپولیس بدون هادی هیچه
      خدا رحمتت کنه کاپیتان خوش اخلاق

    • منصور از شاهین شهر

      مصیبت وارده رو به خانواده نوروزی،جامعه فوتبال و باشگاه پرسپولیس تسلیت میگم روحش شاد و یادش گرامی باد

    • حسین

      حرفی ندارم فقط روحش شاد

    • ارش

      خدا رحمتش کنه شادی روحش صلوات

    • اکبر

      انالله واناالیه راجعون
      تسلیت میگم به خانواده این عزیز ازدست رفته وجامعه ورزشی.غم بسیار بزرگی بودخداوندرحمتش کند.نثارروح این مرحوم واموات خودتون بخوان فاتحه مع الصلوات

    • بدون نام

      چرا اخه چراااااا

    • taghi

      مرگ هادی خیلی سخته ولی نباید از این فاجعه منا گذستو فراموش کرد 460 نفرشده کشتهای منا..هادی جان روحت شاد یادش بهیر چند وقت پیش سوپر گل زد,ب پدیده عادل گفت چ گلی چ گلی زد هادی نوروزی.

    • محمد نصیری

      ای پالم که خفته ای در نهادم یکروز توم میگیری جانم همه در خطریم

    • محمد

      خیلی ناراحت شدم وقتی این خبرو شنیدم...
      از خداوند منان برای هادی عزیز طلب آرامش و برای بازماندگانش آرزوی صبر مسئلت دارم.

    • نوید

      خدایا چیکار میکنی
      پاشایی
      عباسپور
      طباطبایی
      اینم ازین بنده خدا
      خانوادهاشون چه گناهی کردن

    • بدون نام

      خدايا جونامون همه رو بردي!!! ورزشكارا! پهلونا! هنرمندا!!! این سکته چیه به جون جونامون افتاده! اصلا معنیشو نمیدونم جوون ورزشکار چرا باید سکته کنه؟؟؟

    • سمیرا

      خوشبخت باشی.پیوندت با آسمان را تبریک میگویم هادی جان

    • رضا

    • سلیمانی

      خدارحمتش کنه الان که این پیام رومینویسم بغض کردم نمیتونم ادامه بدم فقط میگم پسرخوب تیم پسربااخلاق کاپیتان اسوده بخواب خدارحمتت کنه

    • ahmad karami

      ازتمامی استقلالیها وطرفداران فوتبال فهمیم که باانسانیت طرفدارفوتبالن نه بی عقلی تشکرمیکنم من پرسپولیسیم هادی بخاطر فشار برخی هواداران نماها سکته کرده اون کاپیتان بود وباغیرت خدارحمتش کنه انشالله بامولاش امام هادی محشوربشه ازهمه طرفداران فوتبال که انسانن نه ادم دوپا تشکرمیکنم

    • نوید

      خدایا چیکار میکنی
      پاشایی
      عباسپور
      طباطبایی
      اینم ازین بنده خدا
      خانوادهاشون چه گناهی کردن

    • امیر

      عجب زمونه ای شده اونایی که دوستشون داریم از دنیا میرن
      خدا به بچه هاش صبر بده

      پاسخ ها

      • زهرا

        آره والا و اونایی که دوستشون نداریم حالا حالا ها .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • محمد مهدی

      با اینکه استقلالی هستم ولی خیلی ناراحتم بازیکن بی حاشیه و باادبی بود

    • سینا

      ناممکن ها روزی ممکن میشوند واقعا شوکه شدم اول فک میکردم شایعه اس خداوند رحمتش کنه و برای خانواده لش صبر جمیل ارزو میکنم

    • بهنام

      میگن یه مرد نباید گریه کنی ولی مگه میشه به خاطر مرگ هادی گریه نکرد

    • چهار شگفت انگیز

      پرسپولیسی های داغدار ما استقلالی ها رو در غم خود شریکدبدانید...هادی یکی از باشخصیت ترین کاپیتانهای ایران بود...که هم سطح حجازی ها وایرانپاک ها خواهد ماند

    • عزرائيل

      سلام
      یک انسان یک مزد یک ادم با اخلاق فوت شده
      این وسط ایا لازمه بگید من استقلالی هستما ولی تسلیت!!!
      جالب نیست این رفتارها.

    • رحمان

      هادی جان خیلی ناراحت شدم خدارحمتت کنه

    • وحید

      عشقمی هادی

    • ابی

      واقعاباورکردنی نیست.
      هادی چشمان همه را اشک بارکرد.
      خداحافظ کاپیتان.

    • علی

      خدا رحمتش کنه من همیشه موقع گل زدن ایشون خوش حال میشدم امیدوارم خدا به خانواده ایشون صبر بده

    • مصطفي استقلالي

      يه خوابه يه روياست كه ديگه نباشي چه سخته باورش بري از ما جدا شي كناز خدايي يه لبخند رو لباته دل اين همه عاشق هميشه پا به پا ته حالا تو نيستي دلتنگتم..... به اهالي ورزش و خونواده مرحوم تسليت ميگم و طلب صبر رو از خدا ميخوام براشون

    • مرتضی

      ارتش سرخ سر لشکرشو از دست داد،واااااااااااااای..... خدا به تمام دوستدارانش علی الخصوص خانوادش صبر بده........

    • حمید

      انا لله و انا الیه راجعون

    • طرف دار استقلال

      فوت ناگهانی این مرد دنیای فوتبال را به همه فوتبال دوستان تسلیت عرض می کنم

    • محمد اعمی

      دوباره الآن یه عده بی مزه پیدا می شن، می گن: "فاز اینایی که منفی دادن چیه؟"

    • حمید

      خیلی گریه کردم ،،، باورنکردنیه ، خدا به همه صبر بده

    • حمید

      خیلی گریه کردم ،،، باورنکردنیه ، خدا به همه صبر بده

    • فاطمه

      خدایااااا..چرا اینقدر غم واسه جامعه ی ایران....464تا کم نیس......هادی هم رفت؟؟؟واقعا حالم گرف نمیدونم چی بگم....خدا رحمتش کنه..

    • ععبد

      رفتند وماهم میرویم، چقدرخوبه، انقدرخوب باشیم که برای رفتنمون متاثر باشند، خدارحمتش کند، ومارابیدار کند که باید رفت جوان وپیر نداره ، انالله واناالیه راجعون

    • عاطفه

      واقعا تکان دهنده بود. ادم وقتی همچین خبری میشنوه بیشتر حس میکنه که چقدر دنیا بی ارزش و زودگذره. وقتی مرگ برسه از ادم نمیپرسه چن سالته یا در چه جایگاهی هستی.
      خدا به خانوادش صبر بده مرگ جوون تحملش بسیار سخته. وحشتناکه که پدر و مادر فرزند جوونشون رو به خاک بسپارن

    • فاطمه

      خدا رحمتش کنه
      تسلیت

    • محدثه

      تسلیت .تسلیت به همه ی پرسپولیسی ها

    • حامد

      هادی جان نمیدونم چی بگم تسلیت به خانواده هادی جان و همه فوتبال دوستان خداوند به خانوادت صبر بده روحت شاد هادی عزیز

    • نادر

      خداوندبیامرزدش بازیکن بااخلاق وبا تعصبی بود قلب پرسپولیس بود که ازکار افتاد

    • مریم

      سلام .باور کردنی نیست واقعا .
      تسلیت میگم به همه ایرانی ها .
      برای شادی روحشون ی صلوات بفرستین دوستان .

    • حمید

      خدا رحمتش کنه خداییش خیلی حیف شد

    • mehdi

      اصلا نمیشه باور کرد هادی گل چرا از میان مار رفتی

    • رعدی

      باعرض تسلیت به جامعه ورزش خبر درگذشت غم انگیز آقای نوروزی که باعث اندوه تمام دوستداران فوتبال بخصوص طرفداران پرسپولیس شد را با اندوه فراوان به سوگ مینشینیم

    • بدون نام

      این هم از سرنوشت ما دهه ی شصتی ها . 30 سال که عددی نیست . خدا به خانواده اش صبر بده .

    • عادل

      روحش شاد و یادش گرامی باد.

    • مریم

      ایشالله بهشت خوش بگذره تسلیت

    • امیر

      واقعاغیرقابل تصور من که داره گریم می گیره چون من طرفداراو وپرسپولیسی دوآتیشه هستم

    • بدون نام

      با ادب با شخصیت روحش شاد

    • ali

      خیلی سخته باور کردنش دنیا ارزش نداره . هادی جان خداحافظ ...

    • کریمی

      باورکردنى نیست، درگذشت کاپیتان محجوب و دوست‌داشتنى هادى عزیز. تسلیت به خانواده عزیز نوروزى و جامعه ورزش.»

    • امید

      قدر آئینه بدانید چو هست ، نه در آنوقت که افتادو شکست.

    • سعید

      درسته من پرسپولیس نیستم و استقلالیم ولی از شنیدن این خیر واقعا شکه زده شدم خدا به زنو بچش رحم کنه خیلی جون بود ،خدایا چی شده این از حادثه مکه اینم از این فک کنم قیامته

    • سعید

      درسته من پرسپولیس نیستم و استقلالیم ولی از شنیدن این خیر واقعا شکه زده شدم خدا به زنو بچش رحم کنه خیلی جون بود ،خدایا چی شده این از حادثه مکه اینم از این فک کنم قیامته

    • ملینا

      روحش شاد و یادش گرامی

    • مهدی

      خداحافظ کاپیتان. حق تو از دنیا این بود..ً

    • رضا

      روحش شاد و يادش و يادش گرامي
      واقعا از شنيدن اين واقعه دلم بدرد اومد

    • محسن شمس

      روحش شاد و یادش گرامی

    • پویا

      خیلی حیف شد بخدا...بازیکن بی حاشیه و بااخلاقی بود....خدا رحمتت کنه.....همیشه در قلب مایی........روحت شاد یادت گرامی

    • بدون نام

      خدا صبر بده به خانواده اش

    • مجتبی

      اصلا باورم میشه.......
      خدایا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رضا زارعی

      بهشتیان همه جوانن داداش هادی هم بهشتی شد داداش خداحافظ

    • مجتبی

      اصلا باورم میشه.......
      خدایا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اکبر

      روحش شاد
      من که شوکه شدم فقط واسه شادی روحش دعا میکنم

    • فاطمه

      اصلا باورم نمیشه خدا به خانوادش صبر بده

    • آیدا

      درکش واقعا برام سخته...از موقعی که خبر فوتشو شنیدم سر درد گرفتم

    • کرم

      روحش ویادش گرامی

    • رحیم

      دلم برات تنگ میشه خدا رحمتت کنه هادی جان حالا نمیدونم چطور بازیهای پرسپولیس نگاه کنم .

    • بدون نام

      چقدرتاسف باره خیلی بدشد

    • علی

      خدا بیامرزتش.روحش شاد.

    • hanieh

      واااااااای خدا رحمتش کنه ب خونوادشم صبر بده

    • حسین

      گلچین روزگار ببین چگونه است
      میچیند ان گلی که به دنیا نمونه است
      هادی جان روحت شاد

    • تلنگر

      آوای باد انگار آوای خشکسالیست
      دنیا به این قشنگی یک کوزه سفالیست
      باید که مهربان بود، باید که عشق ورزید
      زیرا که زنده ماندن هر لحظه احتمالیست
      ...
      فوت هادی نوروزی باید تلنگری برای ما باشه که مرگ در کنار ماست و پیر و جوان هم نمیشناسد. شاید لحظه ای دیگر و .... بیایید باهم مهربان باشیم. رفته ها که رفتند باید به زنده ها توجه کرد

    • محسن

      به نظر من مقصر مرگ نوروزی دکتر احمدی نژاده

    • بدون نام

      نمیدونم چی بگم فقط میگم خدایا چرا اونم کی هادی جان خدایا چرا چه جور دلت کوچولوهاشو تنهابزای هادی جان خدارحمتت کنه دوستت دارم خدانگهدارت

    • احمد استقلالی

      خیلی ناراحت شدم گر چه استقلالیم اما هادی نوروزی دوس داشتنیه
      به خانواده نوروزی تسلیت میگم و به جامعه فوتبال تسلیت میگم روحش شاد

    • Eli

      درگذشت یکی ازبهترین انسان روی زمین رو به همه تسلیت میگم:((((

    • Reza

      روحت شاد

    • Behzad

      درسته من استقلالی هستم ولی وقتی فهمیدم با تمام وجودم گریه کردم روحش شاد و یادش گرامی

    • شیوا

      بیچاره زنو بچش چی میکشن.آههههههه

    • سیاوش

      کل نفس ذائق الموت
      بی شک هر نفسی طعم مرگ را خواهد چشید.

    • اکسیژن

      هنوز باورم نمیشه کاپیتانمون رفته!! از همه استقلالی های عزیز که پیام تسلیت دادن و در غم بزرگمون شریک شدن تشکر میکنم..

    • کتایون

      سلام.خداوند روحش رو غریق رحمت کند و به خانواده اش و همکاران ودوستانش صبرعطا فرماید الهی آمین.متاسفم.

    • کتایون

      سلام.خداوند روحش رو غریق رحمت کند و به خانواده اش و همکاران ودوستانش صبرعطا فرماید الهی آمین.متاسفم.

    • کتایون

      سلام.خداوند روحش رو غریق رحمت کند و به خانواده اش و همکاران ودوستانش صبرعطا فرماید الهی آمین.متاسفم.

    • ميلاد

      من با اينکه يه پرسپوليسى ام واقعا ناراحت شدم, هادى جان روحت شاد يادت گرامى, سفر بخير کاپيتان....

    • محسن

      روحش شاد و یادش گرامی
      من فوتبالی نیستم ولس خیلی ناراحت شدم
      خا به به نزدیکانش صبر بده

    • محمد یاروش

      خداحافظ باغیرت بخدا از شنیدن این خبر خیلی شوکه شدم .......به خانواده محترمش تسلیت میگم .

    • بدون نام

      آقا هادی کاپیتان چررررررا پرسپولیسوتنها گذاشتی

    • بدون نام

      همیشه تو قلب همه هوادارا میمونی هادی روحت شاد

    • مهدی

      هادی جان همیشه در قلب ما هستی خداوند به خانوادت صبر بدهد

    • سعید

      روحش شاد

    • مهدا

      انالله واناالیه راجعون
      خداب بارماندگان صبربده؛جایش دربهشت برین ان شاءالله

    • اميرحسين رضايی

      به همه ی پرسپوليسی و خوانوادش تسليت ميگم خيلی ناراحتم روحش شاد.

    • علی جعفرزاده

      خداااااااااااااااااا ب این فرشته ی مرگت بگو ک دست از سر جوونا برداره.هـــادی دلتـــــــــــــنگتم.روحت شاد

    • نوید

      بیچاره بچه هاااااش!!

    • روژان استقلالی

      جوان نازنین در خاک رفتی
      از این دنیای غم غمناک رفتی
      زدی آتش به جان دوست داران
      چو گل پاک آمدی و پاک رفتی

      انا لله و انا الیه راجعون

    • مهدی

      روهش شاد

    • یونس

      ازوقتی این خبرشنیدم خیلی خیلی ناراحتم های خدا نگدارروحش شاد یادش گرامی باد خیلی دوست دارم هادی
      خان خونه خدیدت مبارک

    • بدون نام

      باور کردنی نیست....

    • مسعود

      اشکمو دراوردی خدا رحمتت کنه

    • بدون نام

      روحش شادویادش گرامی تاهمیشه

    • شاپور ساسانی

      هادی جان روحت شاد......

    • مهدی

      باور کردنش سخته خدا رحمتش کنه.روحش شاد

    • میلاد

      خدا حافظ پسر

    • پیمان

      خداوند روح بزرگ این ورزشکار با اخلاق و با حیا رو قرین رحمت بی انتها خودش قرار بده..روحت شاد کاپیتان

    • بدون نام

      خداحافظ رفیق

    • مجید

      اصلا قابل باور نیست خیلی سخته خیلی سخت خداوند غریق رحمت کنه وروحش شاد وبا شهدای کربلا محشور کنه خیلی ناراحتم از دیروز توشوک هادی عزیزم

    • بدون نام

      خدا به خانواده اش صبر بده... من یه استقلالیم دو آتیشم ولی بدجوری دلم گرفته. .. چه زود رفتی هادی عزیز... مرد خوش اخلاق...

    • افراسیابی

      خداوند گلچین روزگاراست وگل پرسپولیس پرپرشد خداصبری عنایت کند

    • lمرتضی

      با این اوصاف داورها از این به بعد در هر بازی 3تا پنالتی برای پرسپولیس میگیرن.

    • اهورا مشهد

      من یه استقلالی ام
      پرسپولیسی های عزیز من از ته دلم بهتون تسلیت میگم و همین طور به جامعه فوتبال و همه ی هموطنان
      هادی نوروزی واقعا یه اسطوره ی اخلاق و تعصب بود

      روحش شاد ....... باز هم تسلیت میگم به همتون

    • مجتبی شریعت پور

      هادی ازیک خانواده بزرگ ۳۰میلیون نفری بود که به عنوان کاپیتان خوش اخلاق وپسرسربه زیرپرتلاش باتعصب زحمتکش دردل این خانواده بوداگرچه قدرش راندانستیم حالا میفهمیم کیوازدست دادیم هادی جان ماراببخش چون قدرت راندانستیم دلاورشهرمن جهرم به یادخاطراتت درعذابن به خانواده بزرگت تسلیت میگویم پسر

    • مهدی رضایی

      خدا بیامرزتت کاپیتان با غیرت

    • محراب

      هنوزم باورم نمیشه که اقای هادی نوروزی فوت کرده
      خدا رحمتش کنه

    • محراب

      هنوزم باورم نمیشه که اقای هادی نوروزی فوت کرده
      خدا رحمتش کنه

    • مجتبی شریعت پور

      هادی ازیک خانواده بزرگ ۳۰میلیون نفری بود که به عنوان کاپیتان خوش اخلاق وپسرسربه زیرپرتلاش باتعصب زحمتکش دردل این خانواده بوداگرچه قدرش راندانستیم حالا میفهمیم کیوازدست دادیم هادی جان ماراببخش چون قدرت راندانستیم دلاورشهرمن جهرم به یادخاطراتت درعذابن به خانواده بزرگت تسلیت میگویم پسر

    • فاطمه

      بهشتی شدنت مبارک
      پسر پرسپولیس

    • یوسف

      من هادی راخیلی دوست داشتم خداون
      د به خانواده اش صبر بده

    • علی

      من که تا الان که هست هنوز باورم نمیشه که هادی رفت

    • عسل

      نمیدانم چی باید گفت فقط خدا صبر بده به خانواده هادی نوروزی

    • مهدی غفاری

      روحش شاد و یادش گرامی.

    • یوسف

      من هادی راخیلی دوست داشتم خداون
      د به خانواده اش صبر بده

    • علی

      مردن به وقت ماه مهر. این ایام چقدر خبرهای بد میشنویم. لطفاً هم تیمی های ایشان به حرمت ایشان تا 40 روز با پیراهن قرمز وارد میادین نشوند.

    • یوسف

      من هادی راخیلی دوست داشتم خداون
      د به خانواده اش صبر بده من از استان کهگیلویه بویراحمد شهرستان باشت من هوادار پرسپولیسم

    • صادق

      من که خیلی ناراحتم باورم نمیشه و گریم گرفته نمیدونم چکار کنم؟ مرگ جون خیلی بده و ناراحت کنندست دیگه چه برسه به هادی که اوسطوره بود. خیلی متاسفم و درگذشت هادی رو به خانواده و پرسپولیسی ها تسلیت عرض میکنم. روحش شاد یادش گرامی

    • رضا

      باور کردن مرگ هادی نوروزی خيلى سخته.خدا رحمتش کنه

    • گلاره

      این2سال پاییز خیلی نهس شده.پارسال مرتضی پاشایی امسال هادی.هنوز غم اولی رو باوز نکردیم که علی طباطبایی رفت حالاکه.....
      خدایا چرا ما الآن زنده ایم؟چرا ما رو هم نمیبری پیش عشقامون.چررررررررررررررررررررااااااااااااا؟؟؟

    • نیماn

      واقعا وقتی خبرفوت هادی نوروزی را دادنداصلا باورم نیمیشدخداوند به خانوادش صبر بده

    • دوستدار

      گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است
      میچیند ان گلی که به عالم نمونه است
      خدارحمتش کند

    • محمد

      خدایش رحمت کند...
      واقعا شوکه کننده بود

    • علی

      روحش شاد و یادش گرامی.

    • امیر احسان یغمایی

      یک چشم به خنده باز و سرمست غرور
      وآن چشم دگر به گریه و دلسوزی
      این یک به ولایت علی(ع)مسرور است
      وآن گشته به خون در غم مرگ هادی نوروزی

    • امیر احسان یغمایی

      یک چشم به خنده باز و سرمست غرور
      وآن چشم دگر به گریه و دلسوزی
      این یک به ولایت علی(ع)مسرور است
      وآن گشته به خون در غم مرگ هادی نوروزی

    • رها

      من اصلا ایشان را نمیشناختم ولی در عجبم که چگونه ایست قلبی باعث مرگ جوانانی چون علی طباطبایی ، بهمن مظفری و ایشان باشد. طی چند وقت اخیر خبرهای ناگواری شنیدم . مرگ هما روستا، مرگ بیت الله عباسپور و مرگ حاجیان در منا. تقدیر چگونه رقم میزند من نمیدانم. به هر حال متاسفم

    • رها

      جالبه هیچ وقت نظرات من درج نمیشود برای والیبال هم کامنت گذاشتم اما دریغ

    • سعید

      خدارحمتش کند .من خودم هوادار پرسپولیس وهادی نوروزی بودم .وقتی این خبر راشنیدم بغض گلو مو گرفت .به خانواده محترمش وبه جامعه ورزش وبه همه پرشپولیسیا تسلیت میگم

    • عمار

      مستاجر دایی منه .باادب و بااخلاق بود دیده بودمش حیف شد.گریه ام گرفت

    • احسان

      خدا بیامرزتش.
      سالی چند خبر بد از درگذشت جوونامون میشنویم.
      چی شده واقعا؟

    • بدون نام

      پرسپولیسی با غیرت قهرمان شوید واین قهرمانی را تقدیم به هادی کنید وروحش را شاد کنید

    • 123

      تااتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.
      میگم مثل اینکه برترینها بدش نمیاد از این اتفاقها بیافته

    • اکبریان

      هادی عزیز، گوشه ایی از قلبم تا همیشه در تسخیر توست.
      هادی عزیز بودند افرادی که ترا نمی دیدند، ترا آزردند، و ...
      نمی دونم شاید خواستی خودتو به اونها ثابت کنی، ولی بددون که بدجور حال ما رو گرفتی، بدجور بی معرفت راه دیگه ایی نبود خودتو ثابت کنی،
      بابا این مردم همینند. همین. ..
      بگذریم
      هادی باور دارم آنقدر معرفت داری که باور کنی لا اقل برخی از ما را باور کنی که که سخت بهم ریخته ایم، سخت حالمان گرفته است. باور می کتی بعد از 4 روز همچنان هر تصویر و هر مطلبی از تو مساوی است با بغض من.
      هادی از اون بالا هوای تیمتو داشته باش، هوای بچه محل هاتو، هوای هواداراتو حتی هوای ما رو
      روحت شاد مرد با غیرت

    • رضا

      خداحافظ کاپیتان
      روحت شاد

    • محسن

      خدا رحمتش کند مرد خوبی بود انشالله پرسپولیس سرور میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج