۲۴۹۹۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزایش حملات هوایی ارتش روسیه در سوریه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ نوبت مواضع تروریست‌ها را در سوریه مورد حمله قرار داده‌اند.

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ نوبت مواضع تروریست‌ها را در سوریه مورد حمله قرار داده‌اند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ نوبت مواضع تروریست‌ها را در سوریه مورد حمله قرار داده‌اند.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه تأکید کرد که در حملات امروز، مقرهای فرماندهی داعش مورد حمله قرار گرفته‌اند و نه زیرساخت‌های سوریه.

منابعی که «شبکه سوریه مباشر» از مخالفان سوریه، از آنان به نام منابع میدانی یاد کرد ظهر امروز از آغاز حملات خبر داده و گفته بودند که «هواپیماهایی که شهر تلبیسه را (در شمال ریف شمالی حمص) هدف قرار دادند، مانند جنگنده‌هایی نیست که آسمان این شهر معمولا شاهد آنان بود». این منابع افزودند: این هواپیماها جدید است و مانند هواپیماهای رژیم [سوریه] نیست چرا که صدای جنگنده‌ها قبل از اینکه بمباران کنند به گوش نرسیده است.

خبر اولین حمله روسیه، ساعاتی پس از آن منتشر شد که پارلمان روسیه (دیروز چهارشنبه) با درخواست رئیس جمهوری این کشور برای مجوز استفاده از نیروی نظامی در خارج از مرزها موافقت کرد.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گزارش داد که «والنتینا ماتوینکو» رئیس پارلمان روسیه اعلام کرد که مجلس اعلا به درخواست ولادیمیر پوتین مجوز اعزام نیرو به خارج از کشور را بررسی می‌کند. ساعتی بعد «سرگئی ایوانوف» رئیس دفتر کرملین از رأی‌گیری درباره این مسئله خبر داد و گفت که نمایندگان به اتفاق آرا با درخواست دولت موافقت کردند.

به گفته ایوانوف،‌ هماهنگی عملیات علیه داعش، از طریق اتاق مشترکی که با مشارکت روسیه، ایران، سوریه و عراق در بغداد تشکیل شده، صورت خواهد گرفت.

وی همچنین تائید کرد که دمشق رسما از مسکو خواسته است به این کشور در نبرد با داعش کمک «نظامی و اطلاعاتی» کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج