۲۵۰۲
۷ نظر
۵۰۳۴
۷ نظر
۵۰۳۴
پ

هم زيبا، هم راحت

۹ ماه متفاوت بپوشيد

شما قرار است احساس متفاوت مادر بودن را تجربه كنيد. پس بايد خودتان را براي همه تغييرات جسمي كه در انتظارتان است، آماده كنيد.

9 ماه متفاوت بپوشيد

شما قرار است احساس متفاوت مادر بودن را تجربه كنيد. پس بايد خودتان را براي همه تغييرات جسمي كه در انتظارتان است، آماده كنيد. اما يادتان باشد اين تغييرات ظاهري قرار نيست از شما يك آدم جديد بسازد. كمي دقت در انتخاب لباس‌هايي كه بايد در اين 9 ماه بپوشيد به شما اجازه مي‌دهد ظاهرتان را همان‌طور كه دوست ‌داريد حفظ كنيد. البته در اين دوران رعايت نكاتي مثل راحت بودن لباس هم بسيار مهم است. شما بايد لباسي را انتخاب كنيد كه در آن هم زيبا باشيد هم راحت.


9 ماه متفاوت بپوشيد

با انتخاب اين مانتو مي‌توانيد با خيالي آسوده به استقبال تابستان برويد، چون علاوه بر گشاد و آزاد بودن بسيار خنك است. جنس اين مانتو از الياف كاملا طبيعي است. بنابراين نبايد در سبكي و خنكي آن ترديد كنيد. اين مانتو را مي‌توانيد با شلوارهاي كتان و حتي دامن‌هاي مخصوص بارداري ست كنيد و تمام تابستان از پوشيدن آن لذت ببريد.

  • قيمت:۲۵ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

شما در منزل به لباس‌هایی نیاز دارید که قبل از هرچیز راحت باشند، چون معمولا باید زمان طولانی را با آنها سر کنید. این راحتی را می‌توانید در اين بلوز و شلوار پيدا كنيد. علاوه بر اين، اين لباس براي خانم‌هاي باردار يك انتخاب كاملا مناسب است چون نه تنها در تمام دوران بارداري بلكه زمان شيردهي هم مي‌توانند روي آن حساب كنند. آن هم به اين دليل كه پيلي قسمت جلوي اين لباس طوري طراحي شده كه هنگام شير دادن به راحتي باز و بسته مي‌شود.

  • قيمت: ۳۵ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

اين سارافون مناسب مهماني‌هاي رسمي است. حرير بودن اين مدل در عين زيبايي، باعث شده به اندازه كافي سبك و راحت هم باشد. پیلی‌های کوچک روی این سارافون ضمن اینکه گشادی قسمت جلوی لباس را بیشتر می‌کند، احساس راحتی را هم برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر اين، این ویژگی به شما فرصت می‌دهد ماه‌های آخر بارداری روی این سارافون حساب کنید.

  • قيمت: ۴۵ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

اين تونيك مناسب خانم‌هايي است كه ماه‌هاي اول بارداري را مي‌گذرانند. البته كمر پشت آن طوري طراحي شده كه با بزرگ‌تر شدن شكم‌‌تان بتوانيد گشادي لباس را هم تنظيم كنيد. نخي بودن اين تونيك هم امتياز ديگري است كه آن را براي تابستان‌ مناسب‌تر مي‌كند. اين تونيك را هم مي‌توانيد با دامن هماهنگ كنيد هم با شلوارهاي مناسب بارداري، خلاصه اين‌كه دست شما براي انتخاب كاملا باز است.

  • قيمت: ۴۴ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

خانم‌هايي كه طرفدار تيپ‌هاي اسپرت هستند، لازم نيست نگران تغيير ظاهر مورد علاقه‌شان در دوران بارداري باشند، چون انتخاب‌هايي از اين دست به آنها اجازه مي‌دهد در ۹ ماه بارداري هم كاملا اسپرت باشند. به خصوص اين‌كه گشادي اين مانتو و طرح‌هاي قسمت جلوي آن اجازه نمي‌دهد ظاهر شما با ماه‌هاي قبل از بارداري‌تان تفاوت چنداني داشته باشد. كافي است اين اين مانتو را با يك شلوار جين بارداري بپوشيد تا تيپ اسپرت‌تان تكميل شود.

  • قيمت: ۲۵ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

يادتان باشد قرار نيست در دوران بارداري لباس‌هاي مورد علاقه‌تان را فراموش كنيد. حتي اگر اين لباس، دامن جين باشد. با انتخاب يك دامن مناسب بارداري مثل اين مدل، شما هيچ محدوديتي در انتخاب لباس مورد علاقه‌تان نداريد. كمر اين دامن كشباف بوده و به سادگي هم قابل تنظيم است. بنابراين فقط بايد آن را با يك بلوز مناسب ست كنيد.

  • قيمت: ۸۳ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

بازهم پيشنهاد براي خانم‌هاي علاقه‌مند به تيپ اسپرت. اين سارافون-شلوار بارداري يك انتخاب متفاوت براي خانم‌هاي باردار است، چون با يك بلوز مناسب حتي به عنوان مانتو هم مي‌توانند از آن استفاده كنند؛ به خصوص اين‌كه گشادي سارافون با كمر پشتي آن به راحتي قابل تنظيم است. ضمنا شلوار اين سارافون هم يك شلوار مناسب بارداري با كمر كشباف است.

  • قيمت: ۲۸ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

اين شلوار كتان يك انتخاب مناسب براي فصل تابستان است. اگر ماه‌هاي آخر دوران بارداري را مي‌گذرانيد، پيشنهاد مي‌كنيم روي اين شلوار حساب كنيد، چون در عين راحتي به اندازه كافي سبك و خنك هم هست. از طرف ديگر كمر كشباف اين شلوار پهناي لازم براي هماهنگ شدن با سايز شما را هم دارد.

  • قيمت: ۴۸ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

حتي زماني كه باردار هستيد مي‌توانيد در مجالس رسمي متفاوت باشيد. اين پيراهن يك لباس كاملا ساده و در عين حال زيبا براي خانم‌هاي باردار است. بلندی این پیراهن قد شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. بنابراین اضافه وزن‌تان را در خودش پنهان می‌کند. طراحی آن در قسمت جلو لباس هم به گونه‌ای است که برآمدگی شکم شما را بسیار کم‌تر از اندازه واقعی‌اش نشان می‌دهد.

  • قيمت: ۱۱۰ هزار تومان


9 ماه متفاوت بپوشيد

اين اورال-دامن يك انتخاب مناسب براي مادران باردار است، چون در تمام دوران بارداري مي‌توانند روي آن حساب كنند. آن هم به اين دليل كه سايز اين لباس به راحتي قابل كنترل است. با تغییر دکمه‌های روی سرشانه، به راحتی می‌توانید آن را متناسب با سایزتان هماهنگ کنید. ضمن این‌که کمر این اورال قابلیت تنگ یا گشاد شدن به اندازه دلخواه را هم فراهم مي‌كند.

  • قيمت: ۵۶ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zohre

      khob bodan..mage kharidari mishe kard ke gheymat dare?

    • عسل

      خوب اینا رو از کجا می تونیم بخریم؟

    • lملینا

      قشنگ بود

    • معصوم

      مدلاتون خوبن.چجوری میتونیم خرید کنیم. لطفا راهنماییم کنین.ممنون

    • افروز

      سلام چطور میشه خریدکرد

    • بدون نام

      خوب ولی چطوری سفارش بدیم

    • بدون نام

      سلام.میشه لطفا بگید فروش به چه صورت است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج