۲۵۰۳۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۴/۰۷/۱۱


فال روزانه 1394/07/11

فال روزانه شنبه 11 مهر 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 11 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی تمام زندگی تان می درخشد و شما از شرایطی که در آن به سر می برید، کاملا راضی و خشنود هستید. اما یادتان باشد که این خوشبختی را مدیون دیگرانید پس این احساس را با آنها هم به اشتراک بگذارید. با بالا بردن اعتماد به نفس و توانایی هایتان می بینید که شرایط به بهترین شکل تغییر خواهد کرد، آنطور که انتظارش را نداشته اید. شما تاثیر زیادی بر اظرافیان تان دارید و این خصوصیت شما زبانزد خاص و عام است، سعی کنید آن را برای پیشرفت خود و حتی دیگران به کار گیرید. در ماه آذر در حالی که عشق آرامش را به زندگی شما می آورد، در محیط کار و دیگر مسائل زندگی نیز موفق خواهید شد.

فال روزانه 1394/07/11

حرف هایی که امروز به زبان می آورید تاثیر زیادی بر اطرافیان تان خواهد گذاشت بنابراین قبل از بیان آنها به دقت فکر کنید و آنها را به خوبی بسنجید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. آزار دادن دیگران کار سختی نیست پس مراقب کلام تان در هر مکالمه تلفنی یا دیدارهای رو در رو باشید. به جای این که با قایق خود در سطح آب بمانید، به عمق آن نیز سری بزنید و با دنیای زیر آب آشنا شوید و لذت های دیگر را نیز تجربه کنید. مردم در چنین روزی با شما مهربان خواهند بود بنابراین اگر خواسته ای از هر یک از آنها دارید، بهترین زمان برای بیان است.

فال روزانه 1394/07/11

اگر کاری دارید که احتیاج به تمرکز بالایی دارد، امروز بهترین زمان برای انجام آن است. قدرت تمرکز شما بیش از پیش شده و علاقه تان به جستجو و کشف چیزهای جدید نیز افزایش یافته است. اگر مدتی است که می خواهید با دوستی تماس بگیرید اما جرات آن را نداشته اید، حال وقتش است گوشی تلفن را بردارید و حرف های خود را صادقانه با او در میان بگذارید. شاید در روابط عاطفی خود فکر کنید که شبیه عروسک خیمه شب بازی شده اید اما دیگر بس است، به شریک زندگی تان قدرت و اراده واقعی خود را نشان دهید. علاقه و مهربانی شما به او نباید منجر به سو استفاده از شما شود.

فال روزانه 1394/07/11

امروز پر از انرژی هستید بنابراین می توانید هر کاری را به دست بگیرید و آن را به بهترین نحو انجام دهید و هر چیزی که سر راهتان قرار بگیرد را به خوبی کنترل کنید اما مراقب باشید زیرا بهترین مدیران هم گاهی اشتباه می کنند. هیچکس رهبران مغرور را دوست ندارد، اگر دیگران زاویه دیدی متفاوت با شما دارند بدین معنی نیست که راه اشتباه را می روند پس قبل از هر کاری خوب فکر کنید. شما قصد دارید قدم در رابطه ای جدی بگذارید اما هر چه به زمان موعود نزدیک تر می شوید استرس شما نیز بیشتر می شود. شاید بهتر است بیشتر در این رابطه با شریک زندگی خود گفتگو کنید.

فال روزانه 1394/07/11

امروز قادرید کارهای متفاوت و زیادی را به موازات هم انجام دهید زیرا انرژی و قدرت شما افزایش یافته است اما مراقب باشید که دیگران را درگیر کارهایتان نکنید، هیچ کس از دستورات شما لذت نمی برد. در اولین روز هفته بهترین زمان است تا به همراه عشق زندگی تان بر کارهای مهم تمرکز کنید. به عنوان مثال می توانید ایده های کاری خود را که مدت هاست در سر دارید، عملی کنید. اگر بتوانید در کارهایتان به یک نقطه اشتراک برسید، در مسیر راه به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد و به هدف هایتان خواهید رسید.

فال روزانه 1394/07/11

بر تصمیماتی که می گیرید کنترل داشته باشید شاید دیگران به شما بگویند که کدام راه بهتر است یا بهترین انتخاب چیست اما در نهایت این شما هستید که مصلحت کار خود را می دانید. از این که مدام منتظر دیگران باشید تا برای زندگی شما تصمیم بگیرند، خودداری کنید و خود به دنبال راه حل باشید. شما پاسخ تمام سوالاتتان را می دانید بهتر است کمی بیشتر و دقیق تر در مورد آنها بیاندیشید. شخصی توجه شما را به خود جلب کرده بود، امروز با دیدن دوباره او متوجه می شوید که احساس شما واقعیت دارد. حال باید به دنبال زمان مناسبی برای بیان آن باشید.

فال روزانه 1394/07/11

در حال انجام کار جدیدی هستید که تجربه فوق العاده ای برایتانبه همراه خواهد داشت. دیگران نیز در این راه به شما یاری خواهند رساند. شما هم سعی کنید تا انرژی و وقت لازم را در اختیار دارید، بیشتر با آنها همکاری کنید. با قدرتی که دارید می توانید رابطه عاطفی خود را محکم تر از قبل سازید. اگر چه این رابطه تا به حال معمولی پیش رفته است اما هر دوی شما از احساسات واقعی خود باخبرید. بهتر است برای پیشرفت این رابطه به یکدیگر شانس های بیشتری بدهید، مطمئن باشید که در آینده ای نه جندان دور شرایط ایده آل شما خواهد شد.

فال روزانه 1394/07/11
قدرت فیزیکی شما افزایش یافته است بنابراین بهتر زمان است تا آنها را به شیوه ای درست به کار گیرید. به عنوان مثال به باشگاههای ورزشی سری بزنید و کمی تحرک داشته باشید. سعی کنید در این روزها بیشتر به اطرافیان تان به عنوان مثال به حرف های دیگران، موسیقی که در فضا پخش می شود یا حتی صدای پرندگان توجه نشان دهید، تنها در این صورت است که معناهای عمیق تری از زندگی دریافت خواهید کرد. افرادی که در زندگی برایتان اهمیت دارند را به خود نزدیک تر کنید و با در آغوش گرفتن آنها نشان دهید که چقدر برایتان ارزشمند هستند.
فال روزانه 1394/07/11

امروز درس های مهم زیادی برای فرا گرفتن دارید بنابراین به دقت به آنها گوش دهید و آنها را برای پیشرفت زندگی خود به کار گیرید. شما فکر می کنید که اطرافیان تان ضعیف هستند و احتیاج به رشد دارند، اما بد نیست کمی به خودتان نگاه کنید، شاید این شمایید که احتیاج به کمی تغییر دارید. دیگران را به سادگی از خودتان دور نکنید زیرا آنها می توانند چیزهای مهمی به شما بیاموزند. اگر مجرد هستید و به شخصی علاقه دارید، درنگ نکنید زیرا او نیز از شخصیت شما خوشش می آید. شما در کنار یکدیگر می توانید در زمینه های مختلفی مانند کاری پیشرفت کنید. حامی خوبی نیز برای یکدیگر خواهید بود.

فال روزانه 1394/07/11

فضای امروز شما کمی ناملایم است بنابراین خودتان را در برخورد با دیگرانی که به نظر مثل همیشه نیستند، آماده کنید. حتما این ضرب المثل را شنیده اید «از هر دست که بدهی از همان دست پس می گیری»، بنابراین اگر از دیگری انتظار انجام کاری را دارید، ببنید آیا شما هم کاری را که او می خواسته، برایش انجام داده اید؟ اخیرا حساس تر از قبل شده اید، کمی برای خودتان وقت بیشتری بگذارید. در رابطه عاطفی خود دچار تردید شده اید و مدام به خود می گویید که این راهی که می روید درست است یا خیر. بهتر است به جای فرار از رابطه ای که در آن حضور دارید، به دنبال راه حلی برای بهبود آن باشید.

فال روزانه 1394/07/11

شما فردی نیستید که مسئولیت خود را به گردن دیگران بیاندازید اما اگر احساس سنگینی می کنید بد نیست کمی از بار خود را بر زمین بیاندازید. شما وظیفه خود را آن گونه که باید انجام داده اید پس نگران هیچ چیزی نباشید. سعی کنید تمرکز خود را بیشتر بر روند پیشرف تان بگذارید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف هایتان بکار گیرید. اگر عشق زندگی تان اشتباهی مرتکب شده، او را ببخشید. شاید لبخند زدن در چنین روزی برایتان سخت باشد اما نا امید نباشید به زودی شرایط مانند قبل آرام خواهد شد.

فال روزانه 1394/07/11

قدرت درونی شما افزایش یافته بنابراین آن را به شیوه ای عاقلانه به کار گیرید. هیچکس افراد بی منطق و بدون فکر را دوست ندارد پس رفتارهای بچه گانه خود را کنار بگذارید و در حد سن خود رفتار کنید. با دیگران ارتباط بیشتری برقرار کنید، تعداد دوستان خود را افزایش و دشمنان تان را کاهش دهید. از انرژی خود برای کمک به دیگران، نه برای جنگیدن با آنها استفاده کنید. اگر در فکر معرفی عشق زندگی تان به خانواده خود هستید، حواستان باشد که تمام رسم و رسوم ها را به جای بیاورید. در خوب بودن فردی که برای زندگی آینده خود انتخاب کرده اید، شکی نیست اما اگر شرایط آنطور که باید نباشد، تمام برنامه هایتان بهم خواهد خورد. پس عاقلانه عمل کنید تا بتوانید پس از همه آن اتفاق ها نفس راحتی بکشید.

فال روزانه 1394/07/11

امروز سعی کنید از ظاهر به دور باشید و لایه های درونی بیشتری از خودتان را کشف کنید. روح خود را به جهان هدیه دهید تا او نیز چیزهای بیشتری به شما نشان دهد. به این فکر کنید که اگر تمرکز خود را برای مدت طولانی تنها بر یک چیز بگذارید، از شناخت چیزهای دیگر غافل می شوید. بنابراین به جای شنا کردن در سطح آب کمی هم به عمق بروید، مطمئنا از آنچه کشف خواهید کرد، راضی خواهید بود. امروز با شریک زندگی تان مکالمه ای جدی خواهید داشت. اگر ایده ای در سر دارید، آن را صادقانه بیان کنید و در هدف تان مصمم باشید. فقط حواستان باشد که این کار را در شرایطی آرام و بدون دغدغه انجام دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج