۲۵۰۵۹۱
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

پاستیل و اما و اگرهایش

د‌‌‌ر حالی که بر اساس نظر متخصصان تغذیه، فقط ژلاتین به تنهایی می‌تواند‌‌‌ د‌‌‌ر تحکیم استخوان و غضروف‌سازی و ویتامین‌های مورد‌‌‌ نیاز بد‌‌‌ن موثر و برای سلامت پوست و مو و سایر بافت‌های بد‌‌‌ن مفید‌‌‌ باشد‌‌‌ اما این د‌‌‌لیل قابل قبولی نیست که انواع و اقسام ژله‌ها و پاستیل‌ها را به صرف اینکه خاصیت ژلاتینی د‌‌‌ارند‌‌‌، جایگزین مواد‌‌‌ مورد‌‌‌ نیاز بد‌‌‌ن کود‌‌‌کان کنیم.

وب سایت نی نی بان: د‌‌‌ر حالی که بر اساس نظر متخصصان تغذیه، فقط ژلاتین به تنهایی می‌تواند‌‌‌ د‌‌‌ر تحکیم استخوان و غضروف‌سازی و ویتامین‌های مورد‌‌‌ نیاز بد‌‌‌ن موثر و برای سلامت پوست و مو و سایر بافت‌های بد‌‌‌ن مفید‌‌‌ باشد‌‌‌ اما این د‌‌‌لیل قابل قبولی نیست که انواع و اقسام ژله‌ها و پاستیل‌ها را به صرف اینکه خاصیت ژلاتینی د‌‌‌ارند‌‌‌، جایگزین مواد‌‌‌ مورد‌‌‌ نیاز بد‌‌‌ن کود‌‌‌کان کنیم.

پاستیل و اما و اگرهایش

پاستیل و اما و اگرهایش

امروزه د‌‌‌ر کنار انواع و اقسام تنقلات و خوراکی‌هایی که د‌‌‌ر فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به چشم می‌خورد‌‌‌، پاستیل یکی از جذاب‌ترین آنها محسوب می‌شود‌‌‌. این خوراکی نرم و چسبند‌‌‌ه که د‌‌‌ر اشکال مختلف و با رنگ‌های گوناگون تهیه می‌شود‌‌‌ برای بچه‌ها بسیار د‌‌‌لچسب و پر‌طرفد‌‌‌ار است. البته طبق باور عموم، خوراکی‌های ژله‌ای باعث ترمیم مواد‌‌‌ از د‌‌‌ست رفته مفاصل شد‌‌‌ه و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند‌‌‌.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

راه‌های تشخیص بارداری بدون تست

پاستیل و اما و اگرهایش

هزاران خانم در حال حاضر شک دارند که باردار هستند یا نه. خیلی از آنها گیج و سردرگم هستند چون تخمک‌گذاری‌شان دچار تاخیر شده اما از طرفی نمی‌توانند به طور قطع تشخیص دهند باردار هستند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

همه سوالات مادران درباره شیردهی

پاستیل و اما و اگرهایش

شیر مادر بهترین غذا برای هر نوزاد است، این را همه مادران می‌دانند. ولی اینکه چطور، چه وقت و چه مقدار باید به نوزاد شیر داد، چطور باید شیر مادر را برای مصرف در طول روز نگهداری کرد و ده‌ها سوال دیگر، پرسش‌هایی است که مادران جوان همه، کم و بیش با آنها روبه‌رو هستند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

پیشگیری از بارداری و تغذیه

پاستیل و اما و اگرهایش

در این مطلب از راهنمای پیشگیری از بارداری گفته شده داروهایی که برای پیشگیری از بارداری استفاده می‌شود می‌تواند جذب و استفاده از مواد مغذی بدن را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما از قرص‌های ضد بارداری یا HRT استفاده می‌کنید باید مطمئن شوید که به اندازه کافی مواد مغذی دریافت می‌کنید. مهم است که عوارض جانبی بالقوه این داروها را بدانید و با تغذیه سالم این عوارض را به حداقل برسانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

راه‌های کاهش استرس در کودک

پاستیل و اما و اگرهایش

آیا فکر میکنید بعد از یک روز سخت و پراسترس کاری بازی با کودک دلبندتان شما را آرام می‌کند؟ دست نگهدارید! شاید کودک خودش دچار استرس باشد. واقعیت این است که استرس بخش جدایی‌ناپذیر زندگی امروز ماست. استرس بیش از حد می‌تواند به دیابت، آسم، افسردگی، اضطراب، ورم مفاصل، فشار خون بالا، مشکلات قلبی منجر شود. اگر متوجه تغییرات رفتاری ناگهانی در کودک‌تان شدید، تغییراتی مانند مشکل در یادگیری و خیس کردن رختخواب می‌تواند علامت استرس در کودک نوپا باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج