۲۵۰۹۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ونگر: من هم بازنشسته خواهم شد

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن تأکید کرد فقط زمانی دست از هدایت قرمزپوشان شهر لندن می‌کشد که خودش احساس کند زمان انجام این کار فرا رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر می‌گوید خودش زمان جدایی‌اش از آرسنال را انتخاب می‌کند و به سبکی شبیه سبک بازنشسته شدن سرالکس فرگوسن، ناگهانی و به شیوه‌ای غیرمنتظره فوتبال را کنار می‌گذارد.

ونگر که هفته پیش نوزدهمین سال مربیگری‌اش در آرسنال را تجربه کرد، در آستانه مصاف حساس امشب (یکشنبه) تیمش برابر منچستریونایتد، اظهار داشت: نگران نباشید، من هم بازنشسته خواهم شد. من هنوز تصمیمی برای بازنشسته شدنم نگرفته‌ام، اما بازنشستگی‌ام می‌تواند ناگهانی و غیرمنتظره‌تر از شیوه‌ای باشد که لوئیز فن‌خال (سرمربی منچستریونایتد) بازنشسته خواهد شد. (فن‌خال اخیراً اعلام کرده است که در پایان قرارداد فعلی‌اش در سال ۲۰۱۷ بازنشسته خواهد شد.)

ونگر ادامه داد: من همیشه از شنیدن این خبر که «سال دیگر بازنشسته خواهم شد»، ترسیده‌ام. من فکر می‌کنم که سایر مربیان می‌توانند در سایر تیم‌ها به کارشان ادامه دهند. من اما درباره خودم از یک چیز مطمئنم و آن این است که وقتی بازنشسته شوم، واقعاً بازنشسته می‌شوم. مطمئناً فن‌خال هم از آن شخصیت‌هایی است که به این موضوع احترام خواهد گذاشت، اما من در مورد بازنشستگی‌ام نسبت به او غریزی‌‌تر عمل می‌‌کنم.

تیم فوتبال آرسنال امشب (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران میزبان منچستریونایتد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج