۲۵۰۹۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس حقوق نوروزی را کامل می‌دهد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تغییر رنگ لباس این تیم احساسی است، گفت: باشگاه حق و حقوق هادی نوروزی را به صورت کامل به خانواده‌اش پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: جعفر کاشانی درباره درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: هادی نوروزی یکی از باشخصیت‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود و رفتار نجیبانه‌ای داشت. مردم هم با حضور در مراسم تدفین و خاکسپاری او نشان دادند که قهرمانان بی حاشیه و نجیب خود را دوست دارند؛ قهرمانانی که برای مردم گوهری بی بدیل هستند.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس حق و حقوق هادی نوروزی را چطور پرداخت خواهد کرد، گفت: در اینکه باشگاه باید تمام حق و حقوق و قرارداد نوروزی را بدهد، بحثی نیست. امیدوارم در شان باشگاه بتوانیم از خانواده نوروزی تجلیل کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بحث تغییر رنگ پیراهن پرسپولیس به خاطر درگذشت نوروزی، تاکید کرد: اینکه رنگ لباس برای همیشه تغییر کند یک بحث احساسی است. نباید با اینگونه مسائل احساسی برخورد کرد. در گذشته هم بودند قهرمانانی که از پرسپولیس جان به جان آفرین تسلیم کردند. حرمت قهرمانان باید حفظ شود ولی باشگاه هم به روند خود ادامه خواهد داد.

کاشانی در پایان درباره اینکه آیا در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه شرکت می‌کند یا خیر،گفت: جلسه احتمالا ساعت ۱۴ برگزار شود. اگر حالم خوش باشد که به جلسه خواهم رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج