۲۵۰۹۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طرح ویژه فروش اقساطی محصولات رنو

نماینده رسمی رنو فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده رسمی رنو فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه اعلام کرد: محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوع و در طرح اقساطی، با تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی عرضه می‌شوند.

سفران شش سیلندر که خودروی لوکس رنو است از بیشترین تسهیلات در این طرح بهره‌مند شده و با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۱۲ ماهه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

پس از سفران، رنو داستر یعنی پر فروش‌ترین شاسی بلند اروپایی رنو که توانسته بسیاری از گواهینامه‌های ایمنی بین‌المللی را کسب کند با ۴۸ میلیون تومان تسهیلات عرضه شده و خریداران می‌توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره کنند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می‌شود.

شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو گفت: شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تا ۲۲ مهرماه امسال ادامه دارد و پس از آن تمدید نخواهد شد.

وی همچنین افزود: رنو فلوئنس‌دستی که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایت‌مندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو به‌دست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG۳۵۰، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I۲۰ قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می‌رسد.

فلوئنس خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور ۲۰۰۰ سی سی و گیربکس دستی ۶ سرعته به بازار عرضه می‌شود و در روش اقساطی، این خودرو با بهره‌بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت‌نام است.

مدیر بازاریابی شرکت نگین‌خودرو با بیان اینکه خودروها به صورت ۲۰ و ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است و در این طرح تمامی محصولات نگین‌خودرو با پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شود‌.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج