جاباما
۲۵۱۰۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باقریان: نویدکیا از فوتبال خداحافظی نکرد

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید محرم نویدکیا از فوتبال خداحافظی نکرده و فقط بیانیه‌ای را به درخواست هواداران صادر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: اصغر باقریان درباره بیانیه روز گذشته محرم نویدکیا اظهار کرد: بیانیه را خواندم اما جمله‌ای مبنی بر خداحافظی از فوتبال ندیدم. مواردی در این بیانیه آمده بود که مخصوص محرم نویدکیاست. او به درخواست هواداران بیانیه‌ای را صادر کرد تا فعلا سکوت کند و از هواداران هم خواست که به کسی توهین نکنند. او فوتبالیست بزرگی است و خودش خوب و بد را تشخیص می‌دهد.

وی اضافه کرد: محرم هر زمان که احساس کند، آمادگی لازم برای همراهی سپاهان را دارد، به کمک تیم می‌آید. ما علاقه‌مان به محرم را هم در رفتار و هم در زبان‌مان نشان داده‌ایم و باز هم به او می‌گویم که سپاهان خانه اوست. به خواسته‌های محرم احترام می‌گذارم؛ چرا که فرد تاثیرگذاری در تاریخ سپاهان است و خودش قدرت تصمیم‌گیری دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا هواداران به درخواست محرم نویدکیا مبنی بر این که به کسی توهین نکرده و از سپاهان حمایت کنند، پاسخ می‌دهند، گفت: محرم جملاتی را بیان کرده که خودش مفهوم آنها را می‌داند و این سخنان تفکرات او را نشان می‌دهد. من در ذهن محرم نیستم و نمی‌دانم او تا چه زمانی می‌خواهد سکوت کند. او فعلا صلاح را بر این می‌داند که سکوت کند و به تصمیم او احترام می‌گذارم.

باقریان تاکید کرد: کماکان محرم می‌تواند به این تیم بازگردد؛ چرا که به حد قابل قبولی از شعور فوتبالی دست یافته است و پختگی لازم را دارد. در فوتبال دنیا بازیکنان با اتمام دوران بازیگری هم خانه‌نشین نمی‌شوند و به باشگاه‌شان در سمت‌های مختلف کمک می‌کنند. او می‌تواند نقش‌های به مراتب حساس‌تری را در باشگاه سپاهان بر عهده بگیرد و حتی به فوتبال ایران کمک کند.

مدیرعامل سپاهان در واکنش به این که آیا از دو ماه گذشته فردی از مدیریت باشگاه با محرم گفت‌وگویی داشته است، اظهار کرد: خود من صحبتی نداشته‌ام اما چند نفر از اعضای هیات مدیره با او صحبت کرده‌اند. سوال‌هایی در ذهن محرم به وجود آمده است که نیاز دارند این سوال‌هایشان برطرف شود. تا زمانی که خودم با او صحبت نکنم، نمی‌توانم درباره سوالاتی که برای او مطرح شده پاسخ بدهم؛ چرا که این عادت من است و هیچگاه بر اساس شنیده‌هایم عمل نمی‌کنم. او فرد کوچکی نیست و روش کار من هم همین است که رو در رو صحبت می‌کنم. در نهایت باید با او مذاکره کنم یا او من را متقاعد می‌کند یا من می‌توانم او را متقاعد کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج