۲۵۱۱۰۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ارائه گزارش ۱۰۰۰ صفحه‌ ای کمیسیون برجام

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس گفت: کمیسیون ویژه،‌ گزارش تفصیلی بررسی متن برجام که بیش از هزار صفحه است را تهیه و تقدیم می‌کند.

خبرگزاری فارس: سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه‌های بعدی این کمیسیون اظهار داشت: اگر هیأت رئیسه مجلس طرحی که در صحن علنی قرائت می‌شود را با توجه به تخصص کمیسیون برجام به آن ارجاع دهد قطعاً کار ما این است که طرح اجرایی را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: ولی اگر این طرح را به کمیسیون دیگری ارجاع دهد کمیسیون ویژه برجام فعلاً اقدام خاصی ندارد.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر برنامه خاصی در دستور کار نداریم جز اینکه گزارش تفصیلی بررسی برجام در این کمیسیون که بیش از هزار صفحه است را تهیه و تقدیم خواهیم کرد.

نقوی در پاسخ به اینکه کمیسیون با قرائت گزارش نهایی خود نشستی برگزار خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: اگر نشستی برگزار شود جهت تهیه گزارش تفصیلی است چرا که این گزارش بسیار بحث‌برانگیز است.

وی همچنین یادآور شد: ما امروز در صحن علنی مجلس گزارش نهایی خود را قرائت و ارائه کردیم که شامل ۲۵ صفحه بود ولی جهت تهیه گزارش تفصیلی که شامل همه اسناد، مدارک و اظهارنظرها و همچنین استدلالات و جلسات کمیسیون است نشست‌های هماهنگی خواهیم داشت.

نقوی حسینی در ادامه مطرح کرد که اگر در این خصوص طرحی در مجلس تصویب شده و به این کمیسیون ارجاع داده شود قطعاً آن طرح را نیز بررسی خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ۲ فوریتی الزام دولت به رعایت خطوط قرمز در اجرای برجام اضافه کرد: با توجه به اینکه گزارش نهایی در صحن قرائت و طرح دوفوریتی نیز ارائه شد گزارش تفصیلی دیگر در صحن ارائه نمی‌شود و به مدیران و مسئولان ارشد نظام ارائه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج