۲۵۱۱۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سوریان: کار کردن با بنا خیلی سخت است

ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کرد که اعضای تیم ملی بتوانند موفقیت رقم خورده در المپیک لندن را در المپیک ۲۰۱۶ ریو تکرار کنند.

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کرد که اعضای تیم ملی بتوانند موفقیت رقم خورده در المپیک لندن را در المپیک ۲۰۱۶ ریو تکرار کنند.

حمید سوریان در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی زیر نظر محمد بنا اظهار داشت: شروع اردوها به منزله شروع المپیک است و امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی رقم بخورد. ما اول باید سهمیه کامل را برای حضور در المپیک فتح کنیم و بعد از آن همه تمرکز خود را روی این مسابقات بزرگ بگذاریم تا نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم.

وی افزود: قطعا همه کسانی که به عنوان مربی و کشتی‌گیر و مسئول حضور دارند با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنند. کشتی فرنگی طی ماه‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. اما احساس می‌کنم این قطار که در حال حرکت است در نهایت به مقصدش می‌‌رسد و در المپیک امیدوارم بهترین نتایج راکسب کنم.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ درباره انتظارات بالای مردم از تکرار موفقیت‌های قبلی گفت: انتظاری که مردم دارند به حق است و مطمئنم که این اتفاق در سال آینده رخ خواهد داد. همه کسانی که اینجا هستند عاشق افتخارآفرینی‌اند.

سوریان درباره عدم نتیجه‌گیری در مسابقات جهانی آمریکا تصریح کرد: دنیای قهرمانی یک دنیای پررمز و راز است من روزهای خوب و سخت زیادی را از نزدیک لمس کردم که البته آخرین آنها با شکست همراه بود. امیدوارم مردم ایران همچنان مرا دعا کنند که بتوانم باز هم به موفقیت برسم و دل آنها را شاد کنم.

وی درباره سختی‌های کارکردن با محمد بنا خاطرنشان کرد: کار کردن با این مربی به خاطر جدیتی که دارد خیلی سخت است اما احساس می‌کنم هیچ کدام از افراد حاضر در این اردو با این شرایط غریبه نیستند امیدوارم بتوانیم این روزهای باقیمانده تا المپیک را پشت سر بگذاریم و در آخر موفقیت کسب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج