۲۵۱۲۵
۱۳ نظر
۵۰۳۴
۱۳ نظر
۵۰۳۴
پ

قتل و تجاوز به زن پولدار در لانه شیطان

یک لحظه شیطان ما را وسوسه کرد به همین خاطر او را به زور به داخل اتاق مجردی‌مان کشاندیم و بعد از اینکه دست و پایش را با طناب بستیم سه نفری او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

روزنامه جوان: حمید ۲۸ ساله که اشک در چشمانش حلقه زده بود به قاضی رضوانفر گفت: من با مادرم تنها زندگی می‌کنم و پدرم بعد از طلاق مادرم به خارج از کشور رفت و ما را تنها گذاشت.

مادرم زن پولداری است و در کار تجارت و خرید و فروش خانه فعالیت می‌کند. او دیروز صبح با ماشین هیوندایش برای خرید آپارتمانی از خانه بیرون رفت.

شب وقتی به خانه آمدم، متوجه شدم مادرم هنوز برنگشته است. بلافاصله با تلفن همراهش تماس گرفتم ولی خاموش بود. در حالی که نگرانی تمام وجودم را فراگرفته بود، ابتدا به خانه اقوام و سپس به بیمارستان‌ها سر زدم اما خبری از او نیافتم.

اکنون برای پیدا کردن مادرم از شما کمک می‌خواهم. بعد از طرح این شکایت، پرونده برای ردیابی زن میانسال به دستور قاضی رضوانفر در اختیار تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پلیس در نخستین گام شماره پلاک خودروی این زن را در اختیار گشت‌های پلیسی سراسرکشور قرار داد. در حالی که تحقیقات کارآگاهان با بررسی سامانه عبور و مرور خودرو نشان می‌داد هیوندای مورد نظر به شهر‌های مختلف کشور از جمله شهرهای خراسان تردد داشته است، پلیس موفق شد بعد از چندی ماشین زن گمشده را در حالی که مرد جوانی با آن در حال رانندگی بود، متوقف کند.

مرد جوان در بازجویی‌های اولیه در اداره آگاهی مدعی شد که هیوندا را از یکی از دوستانش به نام صمد ۳۰ ساله که کارگر ساختمانی در حال ساخت در شهرک غرب است به امانت گرفته است تا به شهرشان برود و بعد دوباره به وی بازگرداند.

کارآگاهان در بررسی‌های خود دریافتند در ساختمان مورد نظر که به تازگی ساخت آن به پایان رسیده، دو پسر افغانی به همراه صمد نگهبان هستند و به احتمال زیاد زن میانسال آخرین بار به آن ساختمان رفت و آمد داشته است.

بدین ترتیب پلیس که متوجه شد مظنونان قصد فرار دارند با دستور قضایی وارد ساختمان شد و در حالی که یکی از متهمان به نام مراد موفق به فرار شده بود، صمد و عزیز ۲۲ ساله را دستگیر کردند.

دو متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه جنایتی شدند اما وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شدند به جنایتی هولناک اعتراف کردند. صمد در تشریح حادثه در ادعایی گفت: من و این دو مرد افغانی نگهبان ساختمان بودیم.

روز حادثه زن پولدار که مشتری چند واحد از ساختمان بود برای دیدن آپارتمان‌ها به آنجا آمد. بعد از اینکه او آپارتمان را دید یک لحظه شیطان ما را وسوسه کرد به همین خاطر او را به زور به داخل اتاق مجردی‌مان کشاندیم و بعد از اینکه دست و پایش را با طناب بستیم سه نفری او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

ما که از این عمل شیطانی خود خیلی ترسیده بودیم، سه نفری با کابل برق خفه‌اش کردیم. بعد از سرقت طلا‌ها و پول‌ها و ماشینش جسد را داخل پتویی پیچاندیم و با ماشین خودش آن را در کانالی در خاتون‌آباد پاکدشت رها کردیم.

همزمان با جست‌وجو و تجسس‌های پلیسی برای پیدا کردن جسد زن میانسال، مأموران کلانتری پاکدشت به کارآگاهان اعلام کردند که جسد زنی را در فروردین ماه سال جاری که جریان آب او را به کناره‌های کانال مورد نظر کشانده بود، کشف شده است.

از آنجایی که با گذشت زمان جسد قابل شناسایی نبود قاضی رضوانفر دستور داد تا با انجام آزمایش دی ان‌ای هویت آن مشخص شود. همزمان با ردیابی متهم فراری، دو متهم به دستور قاضی پرونده برای تحقیقات بیشتر و برملا شدن راز جنایت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      وقتی تو جراید و سایتهای خبری عاملین جنایت معمولا افغانی هستن چرا نسبت به این موضوع مسولین بی تفاوت هستند یا اقدام جدی برای خروج انها از کشور اتخاذ گردد یا برخوردی شود که درس عبرتی برای دیگران باشد عین قانون سفت وسخت کشور عربستان ۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        shoma ke inghadr vared hastin mishe begin onvaght ba iraniani ke mojrem hastand chikar konim?!! sadereshon konim afghanestan?!!

      • مریم

        نگو آقا نادر
        دلت میاد با برادران افغانی برخورد بشه

      • ok

        +++++++++++++++++++++++++++++

    • zereshk

      behtar nist injur matalebe
      chendesh avar
      tu majalatun nabashe
      han majale khan

    • غریبه

      واقعا منم نمیفهمم چرا این افغان ها رو بیرون نمیکنن از کشور. چند تا دیگه باید بمیرن تا بعضیا به خودشون بیان.
      هر چی گندکاریه توش افغانم پیدا میشه...

    • پریسا

      ما جوون بیکار نداریم که بتونه نگهبان ساختمون باشه حتما باید از این چرکولکای افغانی استخدام کنن

    • hiva

      یعنی پیام این خبر اینه که پولدار نشیم ؟
      یعنی پولدارا بدن ؟
      یعنی هیشششششششششکی پولدارارو دوس نداره؟ :))

    • افق

      مسوولین بیش از حد این افغانیا رو پر رو کردن بابا اینا رو از کشور بیرون کنید خودمون این همه جوون بیکار تو مملکت داریم والا خدا رو خوش نمیاد هم بیان کار جوونامونو بگیرن هم جون خیلی از هموطنامون رو اگه نظرم رو نمیذاری اشکالی نداره فقط حرفای ما رو به گوش مسوولین برسونید.

    • آشنا

      ناشناس عزیز درسته که هموطنان مجرم ما هم کم نیستند ولی خیلی زور داره یک خارجی مخصوصا افغانی که اینجا کسب درآمد میکنند و تو کشور شون خرج میکنند هر غلطی دلش میخواد بکنه دوست عزیز قبول کن زور داره . حالا هر انگی میخواید بهم بزنید
      ولی من به شخصه از افغانیها بسیار متنفرم

    • ناشناس

      به نظر من دوستان خوب میفرمایند چرا بایدیک خارجی بیاید کشور ما هم کار جونها رابگیرد هم جون آنهارا

    • ليلي

      مثل اينكه يه نفرشون هم يه ايراني بي غيرت بوده...

    • Babak

      دوستان عزیزم به نظر من خدا هم این افغانها رو میشناسه که هیچ نعمتی تو کشورشون پیدا نمیشه که با اون شکمشون رو سیر کنن پس ما چرا بهشون کار بدیم که هم نون مارو کوفت کنن هم با جان و آبرویه هموطنان ما بازی کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج