۲۵۱۴۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زمان و مقصد بعدی سفر استانی روحانی

استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور به همراه کاروان تدبیر و امید ۱۹ مهر ماه به استان مازندران سفر خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: ربیع فلاح استاندار مازنداران از سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: کاروان تدبیر و امید یکشنبه آینده ۱۹ مهرماه به ساری سفر خواهد کرد.

استاندار مازندران با اشاره به برنامه ها و دیدارهای رئیس جمهور در این سفر، گفت: دیدار عمومی با مردم استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران و نشست شورای اداری، از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

به گزارش مهر جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان مازندران روز شنبه هفته جاری به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد.

بررسی نهایی طرح ها و برنامه های دولت یازدهم برای پیشرفت و آبادانی استان مازندران بویژه در بخش های سدسازی، مدیریت آبهای سطحی، راه، کشاورزی، دامداری، محیط زیست، توسعه گردشگری، تکمیل پروژه های ورزشی و پزشکی و درمانی، از جمله محورهای این نشست بود.

رییس دفتر رییس ‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، معاونان رییس جمهوری و روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی کشور، حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی و بنیاد شهید و وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفاع، ‌ نیرو، ورزش و جوانان، دادگستری، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی، دستیار ویژه رییس جمهوری، معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار مازندران از جمله شرکت کنندگان این جلسه بودند.

همچنین در این نشست بر توسعه بخش دامپروری و کشاورزی، تصفیه فاضلاب و تسریع در حل مشکلات زیست محیطی استان مازندران تاکید شد.

بنابراین گزارش، سفر به مازندران بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهور است. بیش از این رئیس جمهور به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل،زنجان، بوشهر، قم، غرب استان تهران، جنوب استان تهران، همدان و لرستان سفر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج