۲۵۱۵۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اصلاحیه و پوزش

در تاریخ ششم تیر ماه سال ۱۳۹۴، گزارشی با عنوان «فعالیت های بحث برانگیز الیاس قالیباف» در سایت برترین ها منتشر شد، محتوای این گزارش پیرامون شایعات مطرح شده درباره برخی فعالیت های آقای الیاس قالیباف بود که البته در بخش های مختلف آن به کذب بودن اتهامات مطرح شده اشاره شده بود.

اصلاحیه و پوزش




برترین ها: در تاریخ ششم تیر ماه سال 1394، گزارشی با عنوان «فعالیت های بحث برانگیز الیاس قالیباف» در سایت برترین ها منتشر شد، محتوای این گزارش پیرامون شایعات مطرح شده درباره برخی فعالیت های آقای الیاس قالیباف بود که البته در بخش های مختلف آن به کذب بودن اتهامات مطرح شده اشاره شده بود ولی متاسفانه نحوه نگارش مطلب به گونه ای بود که در بسیاری موارد، فاقد مستندات و ادله برای ادعاهای مطرح شده بود و انتشار آن موجب دامن زدن به برخی شایعات در مورد فعالیت های اقتصادی آقای الیاس قالیباف در سایت ها و شبکه های اجتماعی گردید.

اصلاحیه و پوزش

اصلاحیه و پوزش

منبع این گزارش یکی از هفته نامه های چاپی کشور بود و سایت برترین ها نیز صرفا این مطلب را بازنشر داد، اما قطعا انتخاب این گزارش که در آن اتهامات بی پایه و اساسی مطرح شده بود، خطای تیم برترین ها بوده و عوارضی چون شکل گیری هجمه خبری کذب علیه آقای الیاس قالیباف را دربر داشته است.

در روزگاری که شایعات متواتر در شبکه های اجتماعی ملاک قضاوت بسیاری از مردم قرار گرفته اند و چه بسا افرادی که قربانی این موج های خبری کذب شده اند، مسئولیت رسانه های رسمی در پوشش اخبار صحیح و مستند بسیار سنگین تر شده و در همین راستا سایت برترین ها نیز همواره تلاش نموده است اخبار و گزارش های خبری را از منابع معتبر و موثق و در راستای افزایش آگاهی مخاطبان منتشر کند، لکن درج گزارش خبری مذکور به هیچ وجه نمی تواند با رویکرد فوق همخوان باشد؛ لذا وظیفه خود می دانیم مراتب عذرخواهی خود را به آقای الیاس قالیباف اعلام نماییم و امیدواریم درج این مطلب کمکی کوچک در جبران خسارات معنوی ناشی از بازنشر گزارش فوق باشد.

مسعود باقری
صاحب امتیاز و مدیر مسئول سایت برترین ها


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج