جاباما
۲۵۱۶۶۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

میانگین افزایش آب‌ بها در تهران

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قیمت آب در تهران به‌طور میانگین برای مشترکان کم‌مصرف و پرمصرف ۱۷ درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قیمت آب در تهران به‌طور میانگین برای مشترکان کم‌مصرف و پرمصرف ۱۷ درصد افزایش یافته است.

علیرضا نوذری‌پور با بیان اینکه این میزان افزایش پاسخگو نیاز‌های صنعت آب نیست، اظهار کرد: با توجه به فاصله یک سومی بین قیمت فروش و هزینه تمام شده باید گفت که این میزان افزایش نمی‌تواند مشکلات صنعت آب را برطرف کند.

وی با بیان‌اینکه قیمت آب در بخش خانگی برای مشترکان کم‌مصرف زیر ۱۰ درصد افزایش یافته است،گفت:در حال حاضر ۶۰ درصد مشترکان تهرانی زیر ۱۰ درصد مصرف دارند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت آب برای بخش اعظمی از جمعیت تنها ۱۰ درصد افزایش یافته است لذا می‌توان گفت که این میزان تاثیری در حل بحران آبی کشور ندارد و باید تدابیر اساسی برای آن اخذ شود.

نوذری‌پور با بیان اینکه افزایش قیمت آب باید به قیمت تمام شده نزدیک شود، اظهار کرد: این میزان افزایش قیمت نیز از نظر ما یک گام مثبت است و امیدواریم که در گام‌های هرچه نزدیک‌تر دولت به مبلغ منطقی دست یابیم.

وی با بیان‌ اینکه باید قیمت آب به‌گونه‌ای باشد که مشکلات این صنعت برطرف شود، گفت: باتوجه به بحرانی بودن شرایط آب در کشور باید افزایش قیمت به‌صورت منطقی باشد تا بتوان از این بحران عبور کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جاي اينكه آب پرمصرف ها را كنترل كنند و آنها را جريمه كنند بدبخت و بيچاره هايي كه كم آب مصرف مي كنند را به پرداخت پول و هزينه بيشتر تعقيب مي كنند اين عدالت است طرف با آب شرب استخر پر مي كند و .....

    • بدون نام

      بحران فقط و فقط سومدیریت و فروش خارج از ضوابط امتیاز غیر مجاز آب هستش ... ما که آب شرب سالم ندیدیم ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج