جاباما
۲۵۱۶۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روزهای شلوغ فوتبال ایران

فوتبال پایه و بزرگسالان کشورمان روزهای شلوغی را در تورنمت‌های مختلف سپری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: در این برهه زمانی که تمامی تیم‌های فوتبال کشورمان در حال رقابت هستند، شور و شوق خاصی در بین مردم نیست و آن هم علتی جزء مرگ کاپیتان فقید سرخ‌پوشان است.

تیم ملی جوانان کشورمان که در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در مشهد به مصاف حریفان خود می‌رود، تا اینجای کار با هدایت امیرحسین پیروانی موفق عمل کرده است و توانسته با ۲ پیروزی در صدر جدول گروه ‌E این مسابقات قرار بگیرد.

مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که در مشهد برگزار می‌شود، شاگردان پیروانی نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و هم اکنون با سیزده گل زده بهترین خط حمله این مسابقات لقب گرفته است.

تیم ملی جوانان کشورمان در این مسابقات با نپال، اردن و کویت هم گروه شده است در تیمش گام موفق به پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل نپال و ۳ بر صفر مقابل اردن شدند و در آخرین گام‌شان به مصاف کویت می‌روند.

** تیم ملی امید

شاگردان محمد خاکپور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که در کشور قطر برگزار می‌شود هم اکنون با کسب چهار امتیاز از ۲ بازی در صدر جدول گروه B این مسابقات قرار دارند.

تیم ملی کشورمان در گروه B این مسابقات با عربستان و بحرین که هر دو گربه‌سیاه کشورمان محسوب می‌شود، هم گروه شد.

شاگردان خاکپور در نخستین دیدار در این تورنمت موفق به شکست دادن بحرین با نتیجه ۲ بر صفر شدند، اما عربستان در دومین دیدار گروه B این مسابقات توانست کشورمان را متوقف کند و صعود تیم ملی به دور بعد در هاله‌ای از ابهام سپری شود و اگر این اتفاق رخ دهد و تیم ملی امید به المپیک نرود، حسرت المپیکی شدن تیم ملی به حدود نیم قرن می‌رسد.

تیم بزرگسالان کشورمان که بنای فوتبال ایران و همه چشم‌ها به آن دوخته شده است هم اکنون در دبی سپری می‌کنند و خودشان را آماده دیدار با عمان و ژاپن می‌کنند.

تیم ملی که در ۳ دیدار گذشته‌اش در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا موفق به کسب امتیاز شده است به طور قطع به دور بعدی این مسابقات صعود می‌کند، اما تعطیل‌کردن لیگ برای دیدار با گوام، هند و عمان دور از انتظار است و تیم ملی هم با تیم دوم خود می‌تواند این تیم‌ها را شکست دهد شاگردان کی‌روش در چهارمین دیدارشان در این مسابقات پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف عمان می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج