۲۵۱۶۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمام‌ تیم‌های لالیگا پشتیبان بارسا، جز رئال

در حالی که بارسلونا به دنبال استفاده از آردا توران بازیکن ترک‌تبار خود است، ۱۲ باشگاه لالیگا در حمایت از بارسا جلسه‌ای را در فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار کردند.

خبرگزاری فارس: گزارشاتی در اسپانیا مبنی بر اینکه باشگاه بارسلونا تمام سعی خود را برای به کار گیری آردا توران بازیکن ترکیه‌ای سابق اتلتیکو مادرید به کار گرفته که در حمایت از آن ۱۲ باشگاه لالیگا جلسه‌ای را به همراه بارسا در فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار کرد،که بنا بر قانون فدراسیون اسپانیا شرایط کنونی که بارسا در آن قرار گرفته و رافینیا را برای مدت‌ها از دست داده می تواند از آردا استفاده کند اما با مخالفت شدید فیفا روبرو شده است.

رادیو کادینا سر اسپانیا اعلام کرد که جلسه‌ای برای رسیدگی به مشکل باشگاه بارسلونا در رابطه با موضوع آردا با حضور ۱۲ باشگاه لالیگا در فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار شده است که بنا بر قانون فدراسیون اسپانیا، بازیکن جدید بارسلونا می تواند برای کاتالانی ها بازی کند اما با مخالفت شدید فیفا همراه بوده است.

نکته جالب اینجا بوده که باشگاه رئال مادرید در این جلسه حضور نداشته است.

دانیال باروسو مدیرعامل باشگاه هرکلولس دسته دومی در حمایت از بارسا گفت: زمانی که من به عنوان مدیر عامل باشگاه کاستون بودم اتفاقی مشابه این اتفاق برای تیمم افتاد که بازیکن جدیدم را بازی دادم اکنون این موضوع ربطی به فیفا ندارد زیرا وقتی در قانونی که فدراسیون فوتبال اسپانیا در خود دارد و فیفا هم آن را تصویب کرده حال چرا مخالفت می کند!

تیم بارسلونا بعد از از دست دادن رافینیا در مقابل تیم آ.اس‌رم تمام تلاش‌های خود را برای به کار گیری بازیکن جدید خود آردا توران که از اتلتیکو مادرید آمده است به کار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج