۲۵۱۷۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نخستین اظهار نظر راجرز بعد از اخراج

سرمربی سابق لیورپول در نخستین اظهار نظرش بعد از اخراج از این تیم گفت احساس ناامیدی بزرگی دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، سران باشگاه لیورپول بعد از نتایج بدی که راجرز در این فصل کسب کرد،‌ تصمیم گرفتند سرمربی ایرلندی تیمشان را برکنار کنند.

راجرز در سال ۲۰۱۲ جانشین کنی دالگلیش در لیورپول شد. او چهارمین سال حضور خود روی نیمکت قرمزپوشان را پشت‌سر می‌گذاشت که در نهایت پس از هشت هفته از کار برکنار شد. بهترین فصل حضور این مربی ۴۲ ساله به دو فصل پیش برمی‌گردد که با لیورپول تا آستانه کسب جام پیش رفت اما در نهایت، شکست برابر چلسی باعث شد تا منچسترسیتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

راجرز در نخستین اظهار نظر خود بعد از اخراج گفت: طبیعی است که احساس بسیار بدی دارم. برایم افتخار بسیار بزرگی بود که سه سال در تیمی بزرگ مانند لیورپول مربیگری کردم. برای اینکه هواداران لیورپول به تیم خود افتخار کنند، هر کاری که لازم بود انجام دادم و شبانه‌روز تلاش کردم.

او ادامه داد: طی چند سال حضورم در لیورپول، لحظاتی خاص و فراموش‌نشدنی داشتم. می‌خواهم از همه بازیکنان لیورپول تشکر کنم که از ته دل برایم بازی کردند. برای هواداران لیورپول، بازیکنان و سرمربی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و روزهای خوشی را برای آنها آرزومندم. لیورپول در فصل تابستانی سال جاری تغییرات زیادی داشته است و به زمان نیاز دارد. اطمینان دارم که این تیم می‌تواند در آینده بهتر ظاهر شود و انتظارات هواداران خود را برآورده کند.

این مربی نتوانست در سه سال حضورش در قرمز پوشان آنفیلد قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد. در حال حاضر هم لیورپول از هشت بازی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ جزیره تنها ۹ امتیاز به دست آورده است و با صدر جدول رده بندی ۹ امتیاز اختلاف دارد.

از یورگن کلوپ و کارلو آنچلوتی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی راجرز در نیمکت لیورپول سخن به میان می‌آید که در این میان به نظر می‌رسد شانس کلوپ بیشتر از آنچلوتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج