۲۵۱۸۳۹
۳ نظر
۵۱۹۴
۳ نظر
۵۱۹۴
پ

وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس

پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد.

وب‌سایت خودرو بانک: پروتون را که دیگر می‌شناسید، شرکت مالزیایی خودروسازی که پیش از این هم در کشور خودمان شاهد تردد محصولاتش من جمله GEN۲ و... بوده‌ایم، حالا پس از مدت‌ها فعالیت به صورت چراغ خاموش، بالاخره دست به قلم شد و یک طرح کانسپت از برند جدید تجاری خود را در سگمنت پیکاپ‌ها معرفی کرد که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس

پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد. چهره‌ای خشن و نسبتا اسپرت که از یک جلوپنجره کامل و گسترده تا انتهای دو گوشه بدنه تشکیل شده و به جای طراحی چراغ‌ها در بالای آن، چراغ‌ها در داخل مجموعه جلوپنجره و بر روی یک ستون کرومی یکپارچه طراحی شده است، البته چراغ‌های طراحی شده چندان تعریفی نداشته و تنها یک قاب چراغ نواری شکل کوچک است، ولی به لطف هضم آن در جلوپنجره شیک و اسپرت آن، این عیب چندان به چشم نمی‌‌آید.

در قسمت زیرین سپر هم مثل اتومبیل‌های جنگی توی فیلم‌ها از یک سپر بسیار زیبا استفاده شده که قسمت میانی آن بامپری دیفیوزر شکل طراحی شده و در دو گوشه آن هم مه شکن‌هایی کوچک گردی شکل طراحی شده است. علاوه بر این‌ها، این مجموعه سپر تیره رنگ در دو گوشه خود به گلگیرها متصل شده و حاشیه گلگیرها را حتی تا زیر درها و گلگیرهای عقب به رنگ تیره درآورده است. ولی با این وجود نمی‌توان منکر شباهت بی حد و مرز بدنه و استیل آن با فورد F-۱۵۰ رپتور شد.

وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس

وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران خودرو یادبگیر

    • بدون نام

      من عاشق این جور پیکاپ ها هستم.چند سال پیش سعی کردم یه کاپرا بخرم،یه کم پول کم داشتم تا شش ماه بعدش می شد بخرم ولی زد و سه برابر شد.

    • کوکنار

      خوشگله.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج