۲۵۱۸۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عدم تمایل پژو برای بازگشت به بازار قدیمی

پژو سیتروئن در واکنش به گزارش یک روزنامه هندی مبنی بر مذاکرات این خودروساز فرانسوی با تاتا موتورز برای تشکیل یک شراکت محلی، اعلام کرد برنامه ای برای ورود مجدد به بازار خودروی هند ندارد.

خبرگزاری ایسنا: پژو سیتروئن در واکنش به گزارش یک روزنامه هندی مبنی بر مذاکرات این خودروساز فرانسوی با تاتا موتورز برای تشکیل یک شراکت محلی، اعلام کرد برنامه ای برای ورود مجدد به بازار خودروی هند ندارد.

اکونومیک تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود همکاری میان پژو و تاتا موتورز ممکن است شامل ایجاد یک شرکت هندی تولیدکننده و توزیع کننده خودروهای پژو در این کشور باشد.

این روزنامه بدون اشاره به زمان بازگشت پژو سیتروئن نوشته بود: این دو شرکت ممکن است فناوری موتور و پلتفرمهای خودرو را به اشتراگ بگذارند.

اما یک سخنگوی پژو به رویترز اعلام کرد تا کنون هیچ تصمیمی برای بازگشت فوری به هند گرفته نشده است. با اینهمه وی خاطرنشان کرد پژو در سال ۲۰۱۴ یک تشکیلات مبتنی بر مناطق ایجاد کرد و این حقیقت که "هند اقیانوسیه" یکی از این مناطق است، نشان دهنده اهمیت بازار هند برای پژو است.

سخنگوی تاتا موتورز در واکنش به این گزارش اعلام کرد با وجود اینکه این شرکت ابتکارهای متعددی را دنبال می‌کند اما در حال حاضر خبر خاصی برای انتشار ندارد.

پژو در سال ۲۰۱۱ حدود دو دهه پس از خروج از هند، برای ورود مجدد به این بازار برنامه ریزی کرد و در آن زمان اعلام کرد حدود ۶۵۰ میلیون یورو (۷۳۰ میلیون دلار)‌ برای ساخت یک کارخانه جدید با ظرفیت تولید سالانه ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو در غرب هند هزینه خواهد کرد.

اما کندی اقتصاد اروپا که پژو را در اواخر سال ۲۰۱۲ به ورطه ورشکستگی کشاند، این شرکت را ناچار کرد برنامه بازگشت به هند را مسکوت بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج