۲۵۱۸۷۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کوچک زاده: چرا ظریف با شیطان دست داد؟!

مهدی کوچک زاده از موافقان استیضاح وزیر راه صحبت‌هایی در نطق خود مطرح کرد که در ادامه با اعتراض طیب‌نیا وزیر اقتصاد و تعدادی از نمایندگان مواجه شد. وی گفت: رئیس جمهور قرار بود صد روزه مشکلات را حل کند اما امروز دو سال می‌گذرد. قرار بود به درد مردم برسد، نه این که وزیر خود را مامور دست دادن با شیطان کند.

خبرگزاری ایسنا: مهدی کوچک زاده از موافقان استیضاح وزیر راه صحبت‌هایی در نطق خود مطرح کرد که در ادامه با اعتراض طیب‌نیا وزیر اقتصاد و تعدادی از نمایندگان مواجه شد.

این نماینده مجلس در ابتدای نطق خود با اشاره به این که نمایندگان دور وزیر راه جمع شده‌اند گفت: اعضای کابینه‌ای که رئیسش مجلس را به حساب نمی‌آورد، اعضایش هم وقت شنیدن این حرف‌ها را ندارند.

او ادامه داد:‌ در دو سه هفته‌ی اخیر که پس از تلاش‌های بسیار این استیضاح از قید قضاوت‌ها و برداشت‌های سلیقه‌ای رها شد و در مسیر قانونی قرار گرفت شارلاتانیزم رسانه‌ای خدمتگزار کانون‌های قدرت و ثروت تلاش نمودند که آن را جناحی نشان دهند و ضرب‌المثل کافر همه را به کیش خود پندارد مصداق واقعی پیدا کرد.

کوچک‌زاده افزود:‌ این استیضاح از نظر من که آن را امضاء کرده‌ام صد در صد در خدمت منافع یک جماعت و در مقابله با منافع یک جماعت دیگر است. این استیضاح فریاد بی‌خانمان‌ها و بیهوده‌نشینانی است که از دست ملاکان به ستوه آمده‌اند و به امید سرپناهی همه دارایی خود را در مسکن مهر سرمایه گذاری کردند. البته بر اساس قراردادی که امضاء کنندگان آن جمهوری اسلامی است و نه آقای آخوندی و همان شارلاتان‌های رسانه‌ای حرف بیجای آن مبنی بر مزخرف بودن این طرح را تکرار می‌کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این استیضاح می‌خواهد منعکس کننده فریاد پابرهنگانی باشد که می‌گوید اگر برای آسفالت کردن فضای بین بلوک‌های مسکن هشتگرد بودجه نیست چطور از ابتدای روستای کوشکه زرد تا دم ویلای آقای جهانگیری بودجه است؟

کوچک‌زاده ادامه داد: این استیضاح می خواهد بغض فروخورده کسانی را بازتاباند که می‌گویند اگر بودجه برای ارتقای حمل و نقل عمومی نیست چطور برای خرید ایرباس، برای سفر رئیس جمهور به نیویورک بودجه است؟

او سپس خطاب به آخوندی گفت: شما از ۲۰ سالگی معاون وزیر بودید و پس از سالها اشتغال کرسی وزارت‌خانه برای جبران خدماتتان با بودجه وزارت نفت به انگلستان اعزام شدید و پس از اخذ مدرک دکترا خدماتتان را با پذیرش ریاست ستاد فتنه جبران کردید.

کوچک زاده همچنین گفت: این استیضاح فریاد کامیون‌داران مظلومی است که بی هیچ حمایتی در مقابل زورگویی‌های مدیریت گمرک بوشهر در بحث تخلیه بار به حال خود رها شده‌اند چون وابسته به آقایان وزارت اقتصاد نیستند. البته این مساله ربطی به آقای آخوندی ندارد اما ایشان هم هیچ کاری برای این افراد نکرده‌اند.

این صحبت‌های کوچک زاده با اعتراض طیب‌نیا وزیر اقتصاد که در جمع مجلس حاضر بود مواجه شد و برخی دیگر از نمایندگان نیز به کوچک‌زاده معترض شدند.

اما این نماینده اصولگرا نطق خود را ادامه داد و افزود: این اعتراض می‌خواهد حرف جوانان با عرضه و فرهیخته‌ای را منعکس کند که می‌گوید برخی از کمبود بودجه را می‌توان از فروش زمین‌ها و واحدهای تجاری مسکن مهر تامین کرد. این استیضاح، استیضاج متعهدان به عهد علیه وزیری است که موقع رای اعتماد خودش و رئیسش هزار وعده و وعید بیجا به مردم دادند، اما دریغ از عمل به یکی از آنها.

او افزود: رئیس جمهور قرار بود صد روزه مشکلات را حل کند اما امروز دو سال می‌گذرد. قرار بود به درد مردم برسد، نه این که وزیر خود را مامور دست دادن با شیطان کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا خیلی این حرف می زنه

    • بدون نام

      من نه با ظریف کار دارم نه تو بیکاری مُردم

    • یک ایرانی

      من هم با استیضاح آقای آخوندی موافقم چون سقف خونمون چکه میکنه, البته ربطی به ایشان ندارد ولی ایشان هم هیچ کاری نکرده اند
      هلاک این استدلالاتم کوچک زاده...!

    • بدون نام

      اینا همش حرف و تبلیغات انتخاباتی هست
      وگرنه همه میدونن اشتباهات احمدی نژادی ها و طرح مسکن مهر به مراتب برای اقتصاد زیان بار تر بود
      من شخصا ظریف طیب نیا و هاشمی رو خیلی قبول دارم

    • بدون نام

      آیا خوبه که به دیگران توهین کنیم شیطان تویی

    • بدون نام

      چرا قبلى مادر اونو بغل كرد چيزى نشد !!!!؟؟؟
      و خيلى كاراى ديگه
      چرا نشد چيزى ؟؟؟؟
      چررراااا ؟؟؟؟

    • بدون نام

      بغل کردن مادرچاوز هیچ ربطی بادست دادن باامریکا نداره اون کجا واین کجاچراهمه چیو قاطی میکنین درودبرکوچک زاده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج