۲۵۱۹۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرصت دیدن آثار فاخر در اختیار عموم مردم

فرصت بازدید از آثار فاخر عرضه شده در دومین حراج ملی که در روز جمعه ۱۷ مهر ماه برگزار می‌شود، در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: فرصت بازدید از آثار فاخر عرضه شده در دومین حراج ملی که در روز جمعه ۱۷ مهر ماه برگزار می‌شود، در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

با توجه به ارزش بالای بسیاری از آثار هنری و صنایع دستی عرضه شده در این رویداد و اهمیت آشنایی مردم با تولیدات فرهنگی کشور، متولیان برگزاری حراج ملی دو روز پیش از برگزاری آن، فرصت بازدید از این آثار را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند.

کار‌شناسان، هنرمندان و علاقه‌مندان به آثار هنری، می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پانزدهم و شانزدهم مهرماه، برای بازدید از آثار عرضه شده در دومین حراج ملی به مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن مراجعه کنند. آن‌ها برای تماشای آثار از ۱۰ صبح تا ۹ شب فرصت دارند.

حراج ملی، رویدادی است برای عرضه و فروش هنرهای اصیل ایرانی از جمله نقاشی، نقاشی‌خط، تذهیب، خوشنویسی، مینیاتور، صنایع‌ دستی، فرش دستباف و سوخت چرم. علاقه‌مندان به آثار هنری و مجموعه‌داران می‌توانند در حراجی که از ساعت ۱۹ روز جمعه، ۱۷ مهر آغاز می‌شود، شرکت کنند.

چکش این دوره از حراج ملی را آتیلا پسیانی و یک چهره جوان در دنیای هنر بر میز می‌کوبند. این مسئولیت در دوره نخست بر عهده بهرام رادان قرار داشت.

آثاری از محمود فرشچیان، آیدین آغداشلو، میرعماد، هروی، کمال‌الدین بهزاد و میرزاآقای امامی از جمله آثار عرضه شده در این رویداد هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج