۲۵۱۹۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشتری: ناجا وابسته به هیچ حزبی نیست

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به محبوبیت و اعتماد مردم به ناجا گفت: نیروی انتظامی هیچ وابستگی به حزب و گروهی ندارد و تنها به فکر تامین امنیت و خدمت رسانی به جامعه است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به محبوبیت و اعتماد مردم به ناجا گفت: نیروی انتظامی هیچ وابستگی به حزب و گروهی ندارد و تنها به فکر تامین امنیت و خدمت رسانی به جامعه است.

سردار حسین اشتری سه شنبه شب در دیدار با مراجع تقلید در قم افزود: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای متعهد، با ایمان و توانمند همواره در راستای حفظ امنیت و آرامش در جامعه و برخورد با قانون گریزی تلاش کرده و اقدامات مناسبی نیز در این جهت انجام داده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای سطح مسائل دینی و اخلاقی در نیروی انتظامی از برگزاری دوره های بصیرت و عقیدتی در میان این نیروها خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر در نیروی انتظامی حافظ جزء و کل قرآن کریم بوده و در سال جاری بیش از ۴۶ هزار نفر برای دوره های حفظ و قرائت قرآن نیز نام نویسی کردند.

وی از کاهش هفت درصدی جرائم تصادفات جاده ای در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: اقدامات ناجا در جهت مقابله با جرائم و تخلفات و اشرار بویژه مواد مخدر ارتقا پیدا کرده است.

اشتری اظهار داشت: ما در نیروی انتظامی تلاش داریم سربازان خوبی برای کشور و ولایت باشیم، دستگاه ها و نهادهای اجرایی نیز باید برای تحقق اهداف نیروی انتظامی مشارکت و هماهنگی خوبی داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی عصر سه شنبه در سفر به قم با حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

حضور در مراسم بهره برداری از استودیو خبر و مونیتورینگ فرماندهی انتظامی قم و مونیتورینگ مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه های اشتری در این سفر بود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج