جاباما
۲۵۲۳۰۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی

لازم نیست که قاب های زیبای هنری حتما به دیوار آویخته شوند، آن ها می توانند فرش هایی باشند که بر کف خانه نشسته و به آن رنگ و جلایی خاص می بخشند، فرش ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی





وب سایت چیدانه: لازم نیست که قاب های زیبای هنری حتما به دیوار آویخته شوند، آن ها می توانند فرش هایی باشند که بر کف خانه نشسته و به آن رنگ و جلایی خاص می بخشند، فرش ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد، وقتی فضایی فرش ندارد، انگار روح ندارد.

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی با دکوراسیون منزل

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی

اصلا آن فضا به چشممان نمی آید، فرش های ایرانی قطعه های هنری فاخری هستند که وجودشان فضای داخلی خانه را ارزشمند می کند، آنها آن قدر قدرتمند هستند که به راحتی جای خودشان رادر هر فضایی پیدا می کنند، برای این که ببینیم کدام فرش به حال و هوای دکوراسیون داخلی فضای خانه مان می آید، با کارشناسان گروه قالیکده همراه شدیم تا از تجربیات چندین و چند ساله آن ها استفاده کنیم. پس با چیدانه در این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

سه دری امروزی در ویلای گذران تعطیلات آخر هفته ی پورکان!

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی

ویلای پورکان به عنوان طرح برتر در بخش بازسازی، رتبه اول جایزه معمار ۹۳ را کسب کرده است. این پروژه با هدف توسعه و الهام پذیری از شکل و کالبدی جدید توسط محمدرضا قدوسی برای کارفرما، مژده قدوسی، علی علوی کامران، شکل گرفته تا پیوستگی بین بنا و باغ را به حداکثر برساند. با چیدانه همراه باشید تا به هم به گوشه کنار این ویلای متفاوت سری بزنیم و از طراحی بی نظیر آن لذت ببریم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۸ ایده خلاقانه در حمام و سرویس بهداشتی کوچک

اگر حمام کوچکی در راهروی منزل تان یا یک سرویس بهداشتی پنهان شده در زیر راه پله دارید، از کوچکی آن نگران نشوید، بلکه به گرمی پذیرای آن باشید. برای تبدیل حمام از یک فضای عادی به یک فضای فوق العاده، تأکید خود را به جای مساحت، متوجه رنگ یا چیدمان دکوراسیون آن کنید.

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی

استفاده از رنگ آمیزی، تایل، کاغذ دیواری و بخش های توکار می تواند به صورت خلاقانه ای حمام و سرویس بهداشتی کوچک شما را به یک فضای شیک و زیبا مانند یک جعبه ی جواهر تبدیل کند. همان طور که قبلا نیز ۱۰ ترفند در طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی کوچک را به شما پیشنهاد دادیم، چیدانه امروز قصد دارد در این زمینه ۱۰ ایده به شما دهد که امیدواریم به کارتان آید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۷ ایده تزیین محوطه بیرونی با زیبایی های پاییز!

خیزید و خز آرید که هنگام خزان است، باد خنک از جانب خوارزم وزان است، اولین ماه پاییز هم در حال گذر است و کم کم پاییز در حال پیدا کردن جای خودش بین ما و فضای زندگیمان است. این فصل زیبایی های زیادی دارد که نباید از آن ها غافل شد.

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی

در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که پاییز چگونه می تواند فضای بیرونی خانه شما را نیز تبدیل به فضای منحصر به فرد کند، این مطلب جذاب را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

انتخاب مبلمان کلاسیک در طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی کلاسیک به تیره بودن و از مد افتادگی بد نام شده است. اما با پیروی از یک سری اصول ساده شما می توانید یک ظاهر کلاسیک و رسمی به دکوراسیون خود بدهید که نه تنها دلگیر نیست بلکه بسیار جذاب و چشم گیر نیز می باشد. مبلمان کلاسیک انتخاب کنید و از تقارن و لوازم جفتی استفاده کرده و آن ها را به صورت کلاسیک بچینید.

۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی

با استفاده از رنگ های درخشان تر و روشن تر، دکوراسیون تان را تازه نگه دارید و می توانید با آباژورها یا پرده های به روز تر، ناخنکی به سبک های جدید بزنید. چیدانه با همکاری گروه مبلمان و دکوراسیون امپریال چند گزینه به شما پیشنهاد می دهد که به راحتی می توانید با آن ها دکوراسیونی کلاسیک و زیبا داشته باشید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج