جاباما
۲۵۲۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حریق ناگهانی پراید در اتوبان شهید باکری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ناگهانی یک دستگاه سواری پراید در بزرگراه شهید باکری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ناگهانی یک دستگاه سواری پراید در بزرگراه شهید باکری خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: حادثه حریق یک دستگاه خودروی سواری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید باکری، نرسیده به پل حکیم اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل اظهار کرد: پس از حضور نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در محل، عملیات اطفای حریق بلافاصله آغاز شد و گروه اعزام شده از ایستگاه دیگر نیز به دلیل اتمام عملیات به ایستگاه بازگشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف چند دقیقه شعله‌های آتش در این خودروی سواری را خاموش کردند، درباره چگونگی وقوع این حریق اظهار کرد: برابر گفته شاهدان، سواری پراید در حال حرکت در مسیر خود بوده که ناگهان موتور این خودرو شعله‌ور شده و راننده آن که یک خانم بود بلافاصله از خودرو پیاده شده و با ۱۲۵ تماس گرفته است.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، افزود: ترافیک سنگینی در پی این حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید باکری ایجاد شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      ازخودروسازان بپرسید،حقوق مردم کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج