۲۵۲۶۰۵
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

عکس: مرگ موتور سوار زیر چرخ های بونکر

رعایت نکردن اصول رانندگی، برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت را با یک بونکر حامل بتن، و مرگ و مصدومیت سه سرنشین آن را در سه راه آذری در پی داشت.

فرهنگ نیوز: رعایت نکردن اصول رانندگی، برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت را با یک بونکر حامل بتن، و مرگ و مصدومیت سه سرنشین آن را در سه راه آذری در پی داشت.

حسین قربانی افسرآماده منطقه ۴ عملیات در این باره گفت: در این حادثه یک دستگاه بونکر حامل بار بتن در حال حرکت در این مسیر با یک دستگاه موتورسیکلت به همراه سه سرنشین آن برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بود که هر سه سرنشین موتور، زیر لاستیک‌های کامیون محبوس شده بودند.

وی افزود: پس از بررسی بیشتر مشخص شد موتورسیکلت نیز به همراه سرنشینان به طور کامل، زیر کامیون رفته است که آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند وبا استفاده از جک‌های مخصوص و بالشتک های بادی کامیون را بلند کرده و هر سه نفر را از زیر چرخ های سنگین بیرون کشیدند.

قربانی با بیان اینکه هر سه سرنشین تحویل عوامل اورژانس شدند گفت: پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد که راکب موتور سوار که مردی حدود ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و همسر جوان وی به همراه مادرش به شدت مجروح شده‌اند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و انتقال موتورسیکلت و کامیون به محل امن، پس از تحویل محل به عوامل راهنمایی و رانندگی ساعت ۲۰:۴۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

افسر آماده منطقه ۴ عملیات تاکید کرد: متاسفانه در این گونه حوادث شهروندان همکاری لازم را با دستگاه های امدادی ندارند و با ازدحام در محل حادثه باعث بروز ترافیک سنگین و اخلال در عملیات و امداد رسانی به شهروندانی می شوند که نیازمند کمک هستند.

وی از شهروندان خواست در زمان بروز یک حادثه، این ثانیه‌ها هستند که سرنوشت سازند، از این رو اقداماتی نظیر آنچه که در صحنه این حادثه شاهد بودیم می‌تواند جان افراد حادثه دیده را به خطر بیاندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      تو رو خدا این عکس ها رو نذارین کم غصه داریم با دیدن این عکس ها حالمون بدتر می شه. .....

    • مهرسا

      حالم گرفته شد.

      پاسخ ها

      • ali

        شاید این حال گیریها باعث شه یه مقدار به خودمون بیاییم واقعا بی نظمی و بی قانونی گریبانگیر همه شده اینها تاوان رفتارهای بی مبالات خودمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج