۲۵۲۶۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو پاسخ انتقاد کاپلو را داد

آقای خاص به انتقاد اخیر سرمربی ایتالیایی پیشین تیم ملی روسیه واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: اخیراً فابیو کاپلو در مصاحبه‌ای به انتقاد از رویکرد ژوزه مورینیو پرداخت و به سرمربی پرتغالی چلسی توصیه کرد که به همتایان خود احترام بیشتری بگذارد. او همچنین گفت که مورینیو با رویکردی که دارد باعث اُفت بازیکنانش می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آقای خاص پاسخ سرمربی پیشین تیم‌های ملی انگلیس و روسیه را داد تا تازه‌ترین درگیری لفظی میان او و همتایانش در سایر تیم‌ها شکل بگیرد.

مورینیو به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من چیزهایی را که کاپلو گفته‌ است، خوانده‌ام. به نظر من یک سرمربی با سابقه کاپلو بهتر بود که تنها درباره فوتبال حرف بزند و کاری به کار همکارانش نداشته باشد. من هم می‌توانستم زمانی که کاپلو سرمربی انگلیس یا روسیه بود درباره‌اش اظهارنظر کنم، اما هرگز این کار را نکردم، چون ترجیح می‌دهم زمانی که همکارانم دارند مقاطع سختی از حرفه‌شان را سپری می‌کنند، فشار بیشتری به آنها نیاورم.

مورینیو که تیمش این فصل شروع کابوس‌واری داشته، در هشت بازی خود در لیگ برتر چهار بار متحمل شکست شده است و اکنون در رده شانزدهم جدول جای دارد، افزود: من ترجیح می‌دهم که درباره مقاطع خوب دوران مربیگری کاپلو حرف بزنم، دورانی که پر از موفقیت‌های خارق‌العاده بود.

وی در ادامه به رأی اعتمادی که باشگاه چلسی به او برای ادامه کارش به عنوان سرمربی آبی‌پوشان لندن داده است، اشاره داشت و تأکید کرد: اعتماد مسئولان باشگاه مایه افتخار من است. این موضوع نشان می‌دهد که آبراموویچ (مالک باشگاه) به مربی که سه بار تیمش را قهرمان لیگ برتر کرده است، اعتماد دارد. من از او سپاسگزارم و به کارم ادامه می‌دهم.

آقای خاص در خصوص وضعیت فعلی تیمش در این فصل هم عنوان کرد: من واقعاً نمی‌دانم چرا چلسی در حال حاضر دارد اینقدر بد نتیجه می‌گیرد. نه می‌توانم و نه می‌خواهم که واقعیت‌ها را مخفی نگه دارم. در حال حاضر هم هیچ توضیحی برای وضعیت موجود ندارم. با این حال به شما از یک بابت اطمینان خاطر می‌دهم، اینکه طوری دارم کار می‌کنم که هرگز کار نکرده‌ام و این وضعیت هم به پایان خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج