جاباما
۲۵۲۶۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروانی: نوروزی چشم خورد

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از مسئولان باشگاه پرسپولیس تقاضا دارم قرارداد هادی نوروزی را یک سال دیگر تمدید کنند و انگار که او هنوز هم برای تیم بازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از مسئولان باشگاه پرسپولیس تقاضا دارم قرارداد هادی نوروزی را یک سال دیگر تمدید کنند و انگار که او هنوز هم برای تیم بازی می‌کند.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان که همراه با ملی‌پوشان در عمان به سر می‌برد در خصوص درگذشت مرحوم هادی نوروزی گفت: من به خانواده این مرحوم و جامعه فوتبال و به خصوص باشگاه پرسپولیس این اتفاق را تسلیت می‌گویم. این همه سال در فوتبال و ورزش حضور دارم اما بدترین اتفاق شنیدن خبر مرگ هادی نوروزی بود. او کسی بود که هیچکس صدایش را نشنید و به همین دلیل همه مردم دلشان از این داغ سوخت و دیدید که چه تشییع پرجمعیتی برای او انجام شد.

وی ادامه داد: هادی کاپیتان پرسپولیس بود و این بزرگترین افتخار است. من فکر می‌کنم که او چشم خورد. آرزوی من این است که سایر بازیکنان آنقدر تلاش کنند تا تیم به قهرمانی برسد و هانی نوروزی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهش می‌کنم یک سال دیگر قرارداد هادی نوروزی را تمدید کنند و انگار که او برای تیم هنوز بازی می‌کند. می‌دانم که کار سختی است اما ارزش انجام شدن دارد. نباید فقط وقتی ورزشکاران زنده هستند به آنها بها داد. کسی که این کار را انجام دهد قطعا یک کار به یاد ماندنی و ماندگار انجام داده است.

پیروانی تصریح کرد: خودم از شنیدن خبر درگذشت هادی منقلب شدم و امیدوارم روح او شاد باشد و بازماندگانش هم تسلی خاطر بیابند. همین چند وقت پیش هادی را دیدم و به او گفتم که تو کاپیتان پرسپولیس هستی. کمی هیجان داشته باش که او می‌گفت این مسائل در ذات من نیست.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: با شنیدن خبر درگذشت هادی دو روز از خانه بیرون نیامدم و واقعا حیف شد که او دیگر در میان ما نیست. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با کسب نتایج خوب جای او را پر کنند.

وی ادامه داد: ما که از ایران دور بودیم اما از کسانی که در مراسم تشییع و تدوین هادی نوروزی شرکت کردند ممنون هستم. مردم نشان دادند که برد و باخت مهم نیست بلکه انسانیت مهم است و در مراسم هادی نوروزی همه انسانیت‌شان را نشان دادند.

پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: به امید اینکه پرسپولیس بازی‌هایش را ببرد تا دل هادی هم شاد شود. از طرف دیگر از مسئولین و سایر افراد تقاضا می‌کنم که خانواده هادی فراموش نشود چرا که آنها به توجه نیاز دارند. هر چند که دل همه ما سوخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج