۲۵۲۷۶۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: صورت مسئله را پاک نکنید

کارشناس فوتبال گفت: ما مشکلات آب و هوایی بدتر از عمان را تجربه کرده‌ایم و نباید صورت مسئله را برای نتیجه نگرفتن پاک کرد.

خبرگزاری فارس: بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در خصوص تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال مقابل عمان اظهار داشت: خوشبختانه ما در این بازی شکست نخوردیم. این بازی برای ما درس‌هایی داشت که قطعاً باید در ساختار دفاعی تجدیدنظر کنیم. در خط میانی هم عملکرد بازیکنان خوب نبود، باید تجدیدنظر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: تیم ملی برنامه بهتری برای رسیدن به دروازه حریف داشته باشد. راهکار کنونی پیچیده و سردرگم بود. اعتقاد دارم با مشاهده فیلم مجدد این بازی، شوک واقعی به کادر فنی وارد می‌شود. به هر حال آینده تیم ملی را روشن می‌بینیم زیرا جوانانی که به تیم ملی آمدند می‌توانند شرایط خوبی را رقم بزنند.

این کارشناس در مورد اینکه آیا شرایط آب و هوایی هم در این زمینه تأثیرگذار بوده، گفت: ما هیچ‌گاه با چنین مشکلاتی روبه‌رو نبودیم و این برای اولین بار نیست که مقابل تیم‌های حوزه خلیج فارس بازی می‌کنیم. شرایطی به مراتب بدتر از این داشته‌ایم که توانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم. نباید صورت مسئله را پاک کرد، باید به دنبال برطرف کردن مشکلات باشیم.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه عملکرد آینده تیم ملی را چگونه می‌بیند، تأکید کرد: ما دو امتیاز غیرعادی را مقابل ترکمنستان از دست دادیم که مطمئناً دیگر تکرار نمی‌شود. فرصت مناسب دراختیار کادر فنی است و باید واقع‌بینانه‌تر عمل کنیم و کمتر به حواشی بپردازیم. اضافه‌گویی در فوتبال ملی باید از بین برود و بحث تمرکز روی مسائل تیم ملی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ريزبىن

      سلام دوستان عزيز بنظرم اين جناب کارشناس بيشتر در قالب يک منتقد مغرض ديدگاه کارشناسى خود را عنوان نمود ايشان اصلا توجهى به عدم برگذارى بازيهاى تدارکاتى تيم ملى نداشته وگويا فدراسيون نقشى در آمادگى تيم ملى نبايد داشته باشد و همه مشکلات تيم پاى سرمربى مى باشد

    • ريزبىن

      سلام دوستان عزيز بنظرم اين جناب کارشناس بيشتر در قالب يک منتقد مغرض ديدگاه کارشناسى خود را عنوان نمود ايشان اصلا توجهى به عدم برگذارى بازيهاى تدارکاتى تيم ملى نداشته وگويا فدراسيون نقشى در آمادگى تيم ملى نبايد داشته باشد و همه مشکلات تيم پاى سرمربى مى باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج