۲۵۲۷۶۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نصرالله: ایران با رهبر بی نظیرش نعمتی است

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اهمیت جایگاه ایران و انقلاب اسلامی گفت: اگر جمهوری اسلامی نبود چه بر سر کشورهای منطقه میآمد؟ وجود انقلاب اسلامی با چنین رهبر شجاع، پرهیزگار و بی نظیری نعمتی است بر ایران ومسلمانان. اما مشکل اینجاست که برخی قدر این نعمت را نمیدانند.

خبرگزاری فارس: «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه «در سوریه مرحله خطر را پشت سر گذاشتیم» تاکید کرد که سرنوشت تهاجم عربستان سعودی به یمن شکست و ناکامی خواهد بود.

سید نصرالله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «الاهواز» که از مرکز استان خوزستان پخش می‌شود، گفت: ایستادگی ملت، ارتش و رهبری سوریه علت پیروزی‌اش بر تهاجم جهانی طی پنج سال گذشته است.

وی با بیان اینکه ملت سوریه در قبال توطئه‌ گروه‌های تروریستی مسلح مورد حمایت کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی علیه کشورش هوشیار بود، افزود: سوریه جایگاهی اساسی و بزرگی در محور مقاومت دارد و عامل بزرگی در ناکامی طرح‌های آمریکایی داشت. بنابراین خواستند تا آن را هدف قرار دهند و حقیقت (تحولات سوریه) همین است.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: تا کنون میلیاردها دلار برای نابودی سوریه هزینه شده و صدها تن سلاح و مهمات و ده‌ها هزار جنگجو از کشورهای مختلف جهان به سوریه آورده شدند. کشورهای جهان و رسانه‌های جهانی و عربی را (علیه نظام سوریه) بسیج کردند و با هدف سرنگونی نظام سوریه و سیطره بر این کشور به تفرقه انگیزی مذهبی پرداختند.

وی با بیان اینکه در سایه تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، مرحله خطر در سوریه را پشت سر گذاشتیم،‌ افزود: تحولات سوریه روند جدیدی به خود خواهند گرفت و احتمالاتی وجود دارد که این قضیه در مسیر راه‌ حل‌های سیاسی جدی قرار داده شود زیرا جهانیان روند نگریستن واقع‌گرایانه به این قضیه را آغاز کرده‌اند.

به گزارش المنار، نصرالله با بیان اینکه عربستان نمیخواهد در همسایگی اش کشوری مستقل باشد، گفت: مطمئنم عربستان در یمن شکستی سخت خواهد خورد و یمن به دوران بردگی عربستان بازنخواهد گشت.

او با اشاره ه بحران سوریه نیز گفت که این کشور مرحله خطر را پشت سر گذاشته و در سایه تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی مسیر جدیدی را طی خواهد کرد.

نصرالله با اشاره به اهمیت جایگاه ایران و انقلاب اسلامی گفت، اگر جمهوری اسلامی نبود چه بر سر کشورهای منطقه میآمد؟ وجود انقلاب اسلامی با چنین رهبر شجاع، پرهیزگار و بی نظیری نعمتی است بر ایران ومسلمانان. اما مشکل اینجاست که برخی قدر این نعمت را نمیدانند.

نصرالله افزود، ایران خطه ای امن و باثبات و صاحب اراده است. او با انتقاد از عربستان در موضوع بحرین گفت، طرح عربستان در بحرین شبیه طرح صهیونیستها در فلسطین است. حکام بحرین صاحب اختیار نیستند و برای تصمیم گیری باید با عربستان مشورت کنند. ملت بحرین درگیر جنگی موجودیتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا خود ایرانیها برای لبنان نعمت هستند . خوشم اومد که قدر ایران را میدانند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج