جاباما
۲۵۲۸۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: من آقای عادی هستم

سرمربی فصل گذشته دورتموند در نخستین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی لیورپول گفت: پیش‌بینی می‌کنم در دوره حضورم در لیورپول می‌توانیم به قهرمانی لیگ برتر برسیم.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ که شب گذشته (پنجشنبه) با امضای قراردادی سه ساله هدایت لیورپول را برعهده گرفت، در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید گفت: پیش از هر چیز بابت ضعیف بودن زبان انگلیسی‌ام عذرخواهی می‌کنم. چند روزی است که متوجه شدم، به حرفه مربیگری باز می‌گردم و اینکه حالا اینجا هستم، برایم افتخار بزرگی است. لحظه فوق‌العاده‌ای است و احساس غرور می‌کنم. این گام فوق‌العاده‌ای در دوران حرفه‌ای من است و تلاش می‌کنم به لیورپول کمک کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توانید لیورپول را به قهرمانی لیگ برتر برسانید؟» اظهار داشت: این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که شما در لیورپول دارید. پنج، شش یا هفت تیم هستند که برای قهرمانی در لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند، ولی در نهایت تنها یک تیم به این عنوان می‌رسد و بقیه ناامید می‌شوند. ما باید پیشرفت داشته باشیم و این تازه شروع کار است.

کلوپ ادامه داد: حالا زمان خوبی برای از نو شروع کردن است. مهم این است که ما بازی خود را به نمایش بگذاریم، ما باید احساس اعتماد به نفس داشته باشیم و البته نیاز به اعتماد اطرافیان خود هم داریم. این خیلی مهم است که از حالا بازیکنان حسی متفاوت داشته باشند که بتوانند انتظارات را برآورده کنند. ما باید شک و تردید را به یقین تبدیل کنیم.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید در پنجره زمستانی عنوان کرد: برای من مهم این است که حرف اول و آخر را در تیم بزنم. ما تنها در مورد بازیکنان خیلی خوب صحبت می‌کنیم. من نابغه نیستم و در مورد فوتبال سایر جهان اطلاعات زیادی ندارم، برای همین نیاز به افرادی دارم که اطلاعات لازم را به من بدهند.

کلوپ به پرسش که «دوست داشتید بعد از بازی که فصل گذشته در پیش‌فصل اینجا انجام دادید به آنفیلد بازگردید؟» اینگونه پاسخ داد: البته که دوست داشتم به یکی از بهترین مکان‌های ورزشی جهان یعنی ورزشگاه آنفیلد بازگردم.

وی افزود: نمی‌شود تمام وزن تاریخ باشگاه لیورپول را همانند یک کوله‌پشتی ۲۰ کیلویی یک نفره به دوش کشید. پیش از هر چیز باید ببینیم که در گام اول، هفته بعد برابر تاتنهام چه خواهیم کرد و بهتر است لیورپول مقایسه‌ای با گذشته‌اش نشود. پتانسیل بالایی با داشتن بازیکنان سریع و قدرتمند داریم. همه چیز داریم و حالا تنها باید روشی نو را در پیش بگیریم. باید بازی با احساسی را در آنفیلد به نمایش بگذاریم و این خیلی مهم است. لیورپول باید به هنگام در مالکیت داشتن یا نداشتن توپ برنامه بهتری داشته باشد.

سرمربی فصل گذشته بورسیا دورتموند تصریح کرد: من در مجموع آدمی عادی است. من آقای عادی هستم. امیدوارم از کارم در لیورپول لذت ببرم. در مورد رسانه‌های انگلیسی حرف‌های زیادی شنیده‌ام، از این رو این بستگی به شما دارد که با رفتار خود به من ثابت کنید که حرف‌هایی که شنیده‌ام، دروغ است.

کلوپ با اشاره به سبک بازی که برای سرخپوشان مرسی‌ساید در نظر دارد، اظهار داشت: لیورپول بازی پویا، پرشور و سریع را ارائه خواهد داد و شما این را خواهید دید. این مواردی است که فوتبال را برای من جذاب می‌کند و دوست دارم در زمین هم شاهدش باشم. باید از حالا به فکر کسب امتیازات باشیم و «تخت گاز» بازی کنیم.

وی با گریزی به زندگی شخصی‌اش گفت: من تعطیلاتی عادی دارم. بیشتر عمرم که پول کافی برای خوش‌گذارانی و گذراندان تعطیلات نداشتم و پس از آن هم که پول داشتم، فرصت این کار را نداشتم. در اوقات فراغتم معمولاً تنیس بازی می‌کنم، با خانواده‌ام وقت می‌گذارنم و در سرتاسر جهان به تماشای فوتبال می‌پردازم.

سرمربی ۴۸ ساله لیورپول تأکید کرد: صبح امروز که از خواب بیدار شدم، به عنوان سرمربی لیورپول روزم را آغاز کردم. من واقعاً یک مربی عادی فوتبال هستم و دوست دارم با بازیکنان کار کنم. وقتی دورتموند را ترک کردم، آخرین جمله‌ای که گفتم این بود که مهم این نیست به هنگام ورود چه فکری در مورد شما می‌کنند، مهم طرز تفکری است که هنگام جدایی از شما دارند. فکر می‌کنم می‌توانم در لیورپول موفق باشم و پیش‌بینی می‌کنم که در دوره حضورم در لیورپول می‌توانیم به قهرمانی لیگ برتر برسیم.

کلوپ گفت: من فردی عادی از منطقه بلک فارست (جنگل سیاه) واقع در منظقه جنوب غربی آلمان هستم. دوست هم ندارم خودم را با مربیان طراز اول تاریخ باشگاه لیورپول مقایسه کنم. هیچکدام از مربیان بزرگ تاریخ باشگاه لیورپول هم در اولین کنفرانس خبری خود نگفتند که می‌خواهم یک اسطوره شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج