۲۵۲۸۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باقری: درفشی‌فر می‌روم یاد هادی می‌افتم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً سخت است که بخواهم درگذشت نوروزی را هضم کنم و وقتی به درفشی‌فر می‌روم یاد خاطرات هادی می‌افتم و به خاطر همین به فکر فرو می‌روم.

خبرگزاری تسنیم: کریم باقری در خصوص درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، شرایط پرسپولیس بعد از این اتفاق، تساوی ایران و عمان در انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و ... صحبت‌ کرد.

در مورد درگذشت ناگهانی هادی نوروزی صحبت می‌کنید؟

واقعاً یکی از بهترین‌های فوتبال ایران را از دست دادیم، هادی انسان خیلی خوبی بود و خود من چند سال کنار او بازی کردم. این حرف‌های من به خاطر این نیست که نوروزی الان بین ما نیست. او واقعاً چهره خاصی بود. فقط از یک مسئله ناراحت هستم.

چه مسئله‌ای؟

نمی‌دانم چرا رسانه‌ها به جای پرداختن به بازیکنان بی‌حاشیه‌ای مانند هادی نوروزی دنبال آدم‌هایی می‌روند که تمام زندگی‌شان حاشیه است و خوراک به رسانه‌ها می‌دهند.

الان بحث مطالبات نوروزی هم مطرح است،‌ مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مورد باید چه کار کنند؟

شما می‌دانید که تقریباً تمام باشگا‌ه‌های ایرانی مشکل مالی دارند اما این مسئله نباید باعث شود که به بازیکنان فشار وارد شود. وقتی یک نفر در یک باشگاه مدیر می‌شود باید فکر درآمدزایی و پرداخت پول به بازیکنان باشد تا بازیکن مشکلی نداشته باشد اما این اتفاق در فوتبال ایران رخ نمی‌دهد.

در فوتبال ایران وقتی با بازیکن قرارداد می‌بندند پولی نمی‌دهند و به بازیکن می‌گویند « برو سر تمرین، بعداً پول می‌دهیم »، اینکه نمی‌شود مدیریت و انجام به تعهدات.

ظاهراً خیلی از این بابت ناراحت هستید؟

من می‌گویم وقتی قراردادی بسته می‌شود باید به تعهدات عمل شود و در مورد هادی نوروزی هم باید این اتفاق بیفتد. عمل نکردن به تعهدات مالی بزرگترین مشکل فوتبال ایران است.

فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند از نظر روحی به شرایط عادی برگردد؟

درگذشت هادی نوروزی اتفاق کوچکی نیست و کل تیم درگیر این اتفاق هستند اما امیدوارم بچه‌ها خیلی زود با این مسئله کنار بیایند و تا شروع لیگ به شرایط آرمانی روحی برسند و با انجام بازی‌های خوب در نهایت قهرمان شوند.

درگذشت نوروزی انگیزه لازم را به بازیکنان پرسپولیس می‌دهد تا این تیم قهرمان شود؟

امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

بعد از اتفاقی که برای نوروزی رخ داد شما در تمرین پرسپولیس خیلی کم حرف شدید و به نوعی بیشتر در خودتان هستید.

واقعاً سخت است که بخواهم چنین چیزی را هضم کنم. هادی کاپیتان تیم بود و انسانی شریف. وقتی به درفشی‌فر و زمین تمرین می‌روم خاطرات هادی یادم می‌افتد و به خاطر همین به فکر فرو می‌روم.

مردم هم برای مراسم نوروزی سنگ تمام گذاشتند.

بله، باید از تک تک آنهایی که به مراسم هادی آمدند تشکر کنم که به این صورت با خانواده نوروزی همدردی کردند اما ما باید تا زمانی که زنده هستیم قدر همدیگر را بدانیم.

بعد از بایگانی شدن شماره ۲۴ نوروزی، بحث این است که پرسپولیس تا پایان فصل پیراهن مشکی بپوشد تا به این صورت یاد این بازیکن زنده شود، شما با این موضوع موافق هستید؟

ما باید زمانی که کنار هم هستیم قدر یکدیگر را بدانیم و به هم احترام بگذاریم؛ این مسئله بهتر از بایگانی کردن شماره و پوشیدن پیراهن مشکی است.

در مورد تساوی روز گذشته ایران و عمان هم صحبت کنید.

فکر می‌کنم دو تیم بازی برابری به نمایش گذاشتند هر چند عمان به علت میزبانی کمی به بازی تسلط بیشتری داشت و حملاتش روی دروازه‌ ما بیشتر بود.

تیم ملی می‌تواند با این شرایط به دور بعد صعود کند؟

قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد، ما چند بازی در تهران داریم و مانند دوره‌های گذشته از این مرحله بدون مشکل صعود خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج