۲۵۲۸۵۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تصادف خونین خودروی هیوندای با جرثقیل

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف خونین بین یک دستگاه هیوندای شاسی بلند با جرثقیل خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف خونین بین یک دستگاه هیوندای شاسی بلند با جرثقیل خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این تصادف شدید و خونین گفت: به دنبال اعلام وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۴:۳۲ بامداد جمعه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه چمران اعزام کرد.

وی گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری هیوندا در حال حرکت در مسیر خیابان سوری در محدوده بزرگراه چمران به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به دلیل عدم مهارت راننده زن آن به شدت با یک دستگاه جرثقیل که در حاشیه خیابان پارک شده بود برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام اینکه بررسی‌ها نشان می‌داد خودروی سواری هیوندا دو سرنشین داشته و رانندگی آن را نیز زن جوانی برعهده داشته است، افزود: مرد جوانی که در قسمت شاگرد این خودرو نشسته بود خوشبختانه آسیب چندانی ندید و از خودرو پیاده شده بود، اما زن راننده درون کابین خودروی سواری خود محبوس شده بود که عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه و بعد از برش کابین، موفق به خارج کردن زن جوان شدند که از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود.

ملکی افزود: با خروج زن آسیب‌دیده، بلافاصله وی به تکنسین‌های اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند تحویل داده شد و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۵:۱۸ به عملیات خود خاتمه دادند.

وی گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابالنگ دراز

      تصادف خونین. برخورد شدید با جرثقیل یه نفر خودش پیاده شد راننده پاش اوف شد. هاهاها اگه یه ماشین.....بود چی میشد مدیونیییییی اگه فکر کنی منظورم ماشین ...بود. خداقوت ا.خ. خسته نباشی س.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج