۲۵۲۸۶
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

گران‌ترين و ارزان‌ترين روزنامه‌هاي كشور

اكنون ديگر قيمت روزنامه‌ها شباهت زيادي با يكديگر ندارد و در شرايطي كه روزنامه‌هاي متعددي قيمتي ۲۰۰ توماني دارند، ممكن است روزنامه‌اي با قيمت ۸۰۰ يا هزار تومان نيز عرضه شود

ایسنا: نگاهي به قيمت روزنامه‌هاي كثيرالانتشار كشور گوياي آن است كه روزنامه‌هاي "رسالت" و "قدس" با قيمت صد تومان و روزنامه "شرق" و "آرمان" با قيمت هزار تومان به ترتيب كمترين و بيش‌ترين قيمت روزنامه‌هاي سراسري را دارند.

مدتي است پاي روزنامه‌هاي ۸۰۰ و هزار توماني هم به كيوسك‌هاي مطبوعاتي باز شده و قيمت روزنامه‌هاي سراسري كشور نسبت به گذشته‌اي نه چندان دور تغييرات متعددي داشته است.

اكنون ديگر قيمت روزنامه‌ها شباهت زيادي با يكديگر ندارد و در شرايطي كه روزنامه‌هاي متعددي قيمتي ۲۰۰ توماني دارند، ممكن است روزنامه‌اي با قيمت ۸۰۰ يا هزار تومان نيز عرضه شود كه البته اين مساله به كارشناسي‌هاي مختلف نياز دارد؛ اما اگر بخواهيم تنها قيمت روزنامه‌ها را بررسي كنيم مي‌توان گفت كه از ميان ۲۷ روزنامه‌ سراسري كشور كه مورد بررسي قرار گرفته‌اند، ۱۰ روزنامه‌ با قيمت ۲۰۰ تومان، دو روزنامه‌ با قيمت صد تومان، دو روزنامه‌ با قيمت هزار تومان، چهار روزنامه‌ با قميت ۳۰۰ تومان، يك روزنامه با قيمت ۲۵۰ تومان، يك روزنامه‌ ۴۰۰ تومان، پنج روزنامه‌ با قيمت ۵۰۰ تومان، يك روزنامه‌ با قيمت ۶۰۰ تومان و يك روزنامه هم با قيمت ۸۰۰ تومان عرضه مي‌شود.

از ميان روزنامه‌‌هاي سراسري كشور روزنامه‌هاي همشهري، ايران، جام جم، جوان، كيهان، تفاهم، جمهوري اسلامي، اطلاعات همه با قيمت ۲۰۰ تومان فروخته مي‌شود.

همچنين روزنامه‌هاي فرهيختگان، ملت نو، حمايت، تهران امروز نيز قيمتي ۳۰۰ توماني دارند و روزنامه‌ي خراسان هم با قيمت ۲۵۰ تومان به فروش مي‌رسد. از ميان روزنامه‌‌هاي ديگر فرهنگ آشتي، آفتاب يزد، ابتكار و همچنين روزنامه مردم سالاري با قيمت ۶۰۰ تومان و اعتماد با قيمت ۸۰۰ تومان عرضه مي‌شوند.

روزنامه‌هاي اقتصادي ابرار اقتصادي و جهان اقتصاد با قيمت ۵۰۰ تومان به فروش مي‌رسند. روزنامه‌ي دنيا اقتصاد نيز ۴۰۰ تومان قيمت دارد و روزنامه‌هاي جهان صنعت و عصر اقتصاد هم با قيمت ۲۰۰ تومان عرضه مي‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشته

      مسلما روزنامه ایی که مخاطبان بیشتری داشته باشه و محتوای جالب تر و واقعی تری داشته باشه ارزشش هم بالاس

    • بدون نام

      روزنامه ایران رو که اکر مجانی هم بدن فکر نمیکنم کسی بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج