جاباما
۲۵۲۸۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا به بازی یوونتوس مقابل اینتر می‌رسد

باشگاه یوونتوس خبر داد هافبک فرانسوی این تیم به بازی بیانکونری مقابل اینتر خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه یوونتوس خبر داد پل پوگبا که روز چهارشنبه در تمرینات تیم ملی فرانسه از ناحیه قوزک پای آسیب دید و شانس حضور در دیدارهای دوستانه خروس‌ها مقابل ارمنستان و دانمارک را از دست داد، به بازی این تیم مقابل اینتر در هفته هشتم سری A ایتالیا که قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برگزار شود، خواهد رسید.

باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: پوگبا پس از مصدومیت بر روی قوزک پای راستش در اردوی تیم ملی فرانسه به محل تمرین «وینووو» (زمین تمرین یوونتوس) بازگشته است. کادر پزشکی تیم فوتبال یوونتوس هم طی بررسی‌هایی که روی قوزک پای وی انجام دادند، همان تشخیصی که همتایان‌شان در تیم ملی فرانسه داده بودند را تأیید کردند. با این حال انتظار داریم که پوگبا پس از هفت روز ریکاوری به شرایط بازی برسد.

یوونتوس که در چهار دوره اخیر سری A قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها بوده در فصل جاری وضعیت خوبی ندارد و با توجه به اینکه ۹ روز دیگر دیداری حساس مقابل اینتر دارد، بازگشت هافبک فرانسوی‌اش به شرایط بازی خبر خوشی برای هواداران یوونتوس است.

بانوی پیر در حال حاضر با هشت امتیاز در رده دوازدهم جدول ۲۰ تیمی سری A ایتالیا جای دارد و با اینتر دوم جدولی هشت امتیاز اختلاف دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج