جاباما
۲۵۲۹۹۲
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی

برج میلاد تهران، که در جای جای آن ، هنر و معماری ایران نمایان است و با عظمت بر فراز تهران قد برافراشته است.

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی





وب سایت چیدانه: تهران، این کلان شهر آرمیده در پای البرز، همیشه به قله ی دماوند نماد آزادگی و استواری ایرانیان بالیده است، اما امروز در هزاره ی سوم از میان دست‌ساخته‌های مهندسان ایرانی، هنر و معماری این مرز و بوم در شاهکاری دیگر متجلی است. برج میلاد تهران، که در جای جای آن ، هنر و معماری ایران نمایان است و با عظمت بر فراز تهران قد برافراشته است.

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی!

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی

نگاهمان را که به بلندای این شاهکار ۴۳۵ متری معطوف می‌کنیم، ابهت و عظمت ششمین برج بلند تلویزیونی و مخابراتی دنیا بیشتر درک می شود. این سرو سرفراز و این نشانه ی پیشرفت و پویایی، مجموعه‌ای است بزرگ و سترگ که در دل خود سازه‌های متنوع فنی و فرهنگی را جای داده و مرکز بی ‌بدیل فرهنگی و گردشگری ایران به شمار می‌آید. با چیدانه همراه باشید تا از جزییات این سازه ی بلند قامت بیشتر بدانیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

رنگ آمیزی دیوار خانه با طرح گل دار

آیا به دنبال راهی هستید که دیوار منزل تان را جذاب کنید؟ رنگ سفید و یکنواخت آن برای تان کسالت بار شده است؟ دلتان می خواهد رنگ و طرح های زیبا و انرژی بخش به دیوار تان اضافه کنید؟

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی

می خواهید لذت انجام دادن آن را خودتان تجربه کنید؟ چیدانه به شما می گوید چگونه آسان و به صرفه، دیواری زیبا و خیال انگیز در دکوراسیون داخلی منزل تان داشته باشید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

مراحل و روند طراحی معماری

در سراسر دنیا معماران حرفه ای هر کدام روشی خاص خود، برای طی کردن روند طراحی معماری دارند، که این روش ممکن است در خصوص هر پروژه و هر موضوع جدید دستخوش تغییراتی شود. سال ها تجربه کار و درگیری با پروژه های مختلف تجربیاتی را در اختیار آنها می گذارد تا بتوانند برای طراحی یک اثر معماری راه های متنوع و مخصوص به خود داشته باشد.

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی

اما در این میان یک معمار تازه کار و یا یک دانشجوی معماری از کجا باید شروع کند تا بتواند روند طراحی پروژه را پیش بگیرد؟! قطعا در ابتدای راه شناخت مراحلی مشخص و پیروی از آن کمک خواهد کرد تا یک طراح تازه کار بتواند به جوانب مختلف کار آشنا شود و پس از کسب تجربه های بسیار مانند یک معمار حرفه ای عمل کند. در این مطلب از چیدانه قصد داریم تا مراحل روند طراحی معماری را به صورت خلاصه با هم مرور کنیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۵ ایده برای سر و سامان دادن بالکن های یک وجبی

آپارتمان نشین هستید؟حتی فکر حیاط های دل باز با آن باغچه و حوض فیروزه ای اش را مدت هاست از سرتان بیرون کرده اید؟ دائم به آن به بالکن های یک وجبی خود نگاه می کنید و حسرت می خورید؟

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی

دیگر نیاز به حسرت خوردن نیست چیدانه امروز ایده های رنگارنگی را برای بالکن های یک وجبی شما فراهم کرده است، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

تخت خواب های هیجان انگیز در دکوراسیون اتاق کودک

دوران کودکی دورانی خاطره انگیز است که به سرعت می گذرد و ما را در حسرت روزهای ساده و بی دغدغه اش باقی می گذارد. اگر از ما گذشته، چرا این روزها را برای کودکان مان رنگی تر و ماندنی تر نکنیم؟ یک دکوراسیون اتاق خواب ویژه برای فرزندان مان می تواند برای همیشه تصاویری انرژی بخش و ماندگار در ذهن آن ها حک کند و در این اتاق تجربه های شیرینی برای آن ها رقم خورد. تخت خواب در دکوراسیون اتاق کودک شما نقشی اساسی دارد. جایی که می تواند خانه ی بازی های کودکانه ی فرزند شما باشد و خنده را بر چهره ی معصوم و بچگانه ی آن ها جاری سازد.

برج میلاد، نمادی از هنر و معماری ایرانی

امروز سری به اتاق کودک شیرین تان بزنیم و دستی به سر و روی آن بکشیم. با ایده های جذاب و دوست داشتنی چیدانه برای تخت خواب اتاق کودک تان همراه باشید و کودک دلبندتان را مهمان تجربه های هیجان انگیز و شادی بخش کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج