۲۵۳۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ضرر ۳ میلیارد دلاری از تاخیر در تصویب برجام

سیروس ناصری، مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای ایران با حضور در برنامه «ثریا» در شبکه یک سیما به همراه بیژن پیروز، رئیس مرکز مطالعات بین‌الملل دانشگاه تهران به پرسش‌هایی درباره کمسیون برجام و همچنین عملکرد صداوسیما پاسخ داد.

پایگاه خبری انتخاب: سیروس ناصری، مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای ایران با حضور در برنامه «ثریا» در شبکه یک سیما به همراه بیژن پیروز، رئیس مرکز مطالعات بین‌الملل دانشگاه تهران به پرسش‌هایی درباره کمسیون برجام و همچنین عملکرد صداوسیما پاسخ داد.

سخنگوی تیم هسته‌ای دولت اصلاحات گفت که با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا دیگر از گرگ به میش تبدیل شده است. مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای با بیان اینکه دندان‌های این گرگ در این سال‌ها کشیده و آمریکا به میش تبدیل شده است، ادامه داد: «این کشور اکنون در باتلاق یمن، سوریه، عراق، لبنان و مناطق دیگر گرفتار شده است.»

ناصری افزود: «طبق توافق برجام روابط تجاری و اقتصادی با ایران به‌صورت عادی در خواهد آمد و اگر آنها نیز تخلف کنند ما در روابطمان با آژانس و دیگر طرف‌ها تجدیدنظر خواهیم کرد.» سخنگوی تیم هسته‌ای دولت اصلاحات گفت: «بالاخره طرف‌های مقابل واقعی و غیرواقعی از برنامه هسته‌ای ایران می‌ترسند و می‌دانند اگر کاری خلاف برجام کنند ما تجدیدنظر می‌کنیم و به عقب برمی‌گردیم؛ بنابراین شرایط مبهم خواهد شد و آنان نیز به علت ترسشان علاقه‌ای به وجود شرایط ابهام ندارند.»

مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای همچنین از برنامه‌های صداوسیما در مورد توافق هسته‌ای انتقاد کرد و گفت: «باید اسم برنامه ثریا را بگذارید مریخ و سنگلاخ، کار شما سیاه‌نمایی و امیدزدایی است.» ناصری تاکید کرد که صداوسیما با پول مردم برخلاف مردم عمل می‌کند. او همچنین ضمن انتقاد از تعلل‌های مجلس در تصویب برجام گفت: «کمیسیون برجام تاخیری که ایجاد کرده تا این لحظه ۳ میلیارد دلار برای کشور هزینه داشته و به ایران ضربه زده است، با این رقم می‌توانستیم آبادان را آباد کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      چرا اینقدر تاخیر اخه؟
      کل کشور تو رکوده همه دست نگه داشتن کسی چیزی نمیخره شاخص سهام ها افت بی سابقه داشته بازار مسکن خودرو اهن فولاد و.... متوقف شده تمام پول ها تو بانکه با سود های بالا که پدر اقتصاد رو در میاره بانک ها هم دلالی میکنند و بنگاه داری بعد از برجام اوضاع خیلی بدتر شده یا رومی روم یا زنگی زنگ دیگه خسته شدیم به خدا

    • سجاد

      کمیسیون برجام تاخیری که ایجاد کرده تا این لحظه 3 میلیارد دلار برای کشور هزینه داشته و به ایران ضربه زده است .

    • بدون نام

      پس حالا که برجام تایید شد بایک حساب سر انگشتیی که حساب کنیم سالی سیصد میلیارد دلارنصیب کشورمان خواهد شد که از این پول سهم هر ایرانی دوازده میلیون تومان است که هر ماهه یک میلیون تومان به حساب هر فرد ایرانی اعم از غنی و فقیر واریز خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج