جاباما
۲۵۳۰۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: پول دغدغه من نیست

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند فاش کرد که او توجهی به وضعیت مالی و بودجه باشگاه لیورپول ندارد و برای جذب بازیکنی که خودش نمی‌خواهد به مرسی‌ساید‌ی‌ها ملحق شود، تلاشی نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ فاش کرد که در نقل‌و‌انتقالات باشگاه لیورپول تأثیرگذار خواهد بود، اما دغدغه این را که قرمزپوشان مرسی‌ساید از چه وضعیت مالی برخوردار هستند، ندارد.

کلوپ ۴۸ ساله که روز جمعه به صورت رسمی جای برندان راجرز را روی نیمکت لیورپول گرفت، اظهار داشت: من همیشه در نقل‌و‌انتقالات تیم‌هایم نقش داشته‌ام، اما هرگز آن کسی نبوده‌ام که درباره پول حرف زده است. این مسئله برایم جذابیتی ندارد. اگر کسی به من بگوید که ۱۰۰ میلیون رقم زیادی است، حتی یک ثانیه بعد هم به آن فکر نمی‌کنم. من نمی‌خواهم بازیکنی را در ازای ۱۰۰ میلیون پوند یا ۱۰۰ میلیون یورو بخرم. کار ارزشمند این است که یک بازیکن داشته باشید و بتوانید او را ۱۰۰ میلیون پوند بفروشید.

کلوپ ادامه داد: فقط در این بخش است که پول مسئله مهمی می‌شود. آن موقع،‌ پول است و پول و پول. قبول، ۱۰۰ میلیون رقم زیادی است، اما شما مجبور نیستید که همه آن را یک‌جا خرج کنید. می‌توانید آن را نگه دارید و کار دیگری با آن انجام دهید. شما دو بار در سال باید درباره نقل‌و‌انتقالات صحبت کنید و بیشتر تمرکزتان را باید صرف افزایش تمرینات‌تان در زمین چمن تمرین قرار دهید. این همان چیزی است که من بیشتر از همه می‌خواهم. من رئیس افراد زیادی هستم. شما می‌توانید اسمش را مربی بگذارید یا مدیر. برای من اما فرقی ندارد. همه آنها یکی هستند.

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند در ادامه اعتراف کرد به خرید بازیکنانی که علاقه‌ای به بازی برای لیورپول ندارند، تمایلی ندارد و یکی از آنها هم مارکو رویس، بال آلمانی بورسیا دورتموند است.

وی تأکید کرد: من مطلقاً توجهی به این موضوع ندارم. اگر نتوانیم بازیکنی مانند رویس را جذب کنیم، من هم به داشتن او تمایلی ندارم. وقتی بازیکنی نمی‌خواهد بیاید باید به سراغ بازیکنی دیگری برویم. چرا ما باید دست روی بازیکنانی بگذاریم که این‌قدر گران هستند؟ در تمام دنیا مردم فوتبال بازی می‌کنند. اینجا بازیکنی نباشد، جای دیگری هست. بدون شک نداشتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یک مشکل است و مسلماً تأثیر منفی دارد. البته کسب این سهمیه باید برای همه تیم‌ها یک عامل انگیزه‌بخش باشد، هرچند تنها چهار تیم سهمیه می‌گیرند. شما باید برای کسب این سهمیه بجنگید نه این که فقط درباره‌اش حرف بزنید.

کلوپ در پایان عنوان کرد: شما باید به این طرف و آن طرف بروید به دنبال بازیکنانی در دسترس باشید نه اینکه مدام رؤیای رسیدن به این بازیکن یا آن بازیکن را داشته باشید اما آنها همیشه بگویند که نمی‌خواهند به لیورپول بیایند. اگر بازیکنی نمی‌خواهد به لیورپول بیاید، باید قید رفتن به دنبال او را بزنید، این را واقعاً می‌گویم. اگر او نگران آب‌وهواست، دنبالش نروید. اگر او به چیزهای دیگر فکر می‌کند، دنبالش نروید، اما اگر بازیکنی بود که خواست به اینجا بیاید، از او استقبال می‌کنیم.

اولین بازی لیورپول با هدایت کلوپ شنبه هفته آینده برابر تاتنهام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج