۲۵۳۰۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مربیان سوریان دیسکالیفه شدند

اگر حرف‌های مربی سابق کشتی فرنگی ایران درست باشد باید تاکید کرد که این سوریان نبود که در لاس وگاس دیسکالیفه شد بلکه مربیان او بوده‌اند که شکست خورده و از بازی باید خارج شوند.

خبرگزاری مهر: اگر حرف‌های مربی سابق کشتی فرنگی ایران درست باشد باید تاکید کرد که این سوریان نبود که در لاس وگاس دیسکالیفه شد بلکه مربیان او بوده‌اند که شکست خورده و از بازی باید خارج شوند. ناصر نوربخش تحت عنوان افشاگری برخی حرف‌ها را روی دایره ریخت که پذیرفتن آنها خطا و به مثابه گرفتن زیر دو خم در کشتی فرنگی و دیسکالیفه شدن خودش و باقی مربیان است و البته در مرحله بعد واقعیت‌های جامعه‌ای که ستاره‌هایش آموزش ستاره شدن نمی‌بینند.

مربی کشتی تیم ملی ایران در مورد سوریان می‌گوید: فیلا تذکر داده بود، داوران روی سر زدن سوریان حساس شده بودند، او مدام سر می‌زد و حتی در خود اردو هم به خاطر سرزدن سوریان هیچکس حاضر نبود حریف تمرینی سوریان شود و هیچکس جرات نداشت به سوریان این موضوع را اطلاع بدهد چون او بارها اردو را به هم ریخته بود و ...

شاید باید برای ناصر نوربخش بنویسیم، اگر این حرفها درست باشد، باید کلاهتان را بالاتر بگذارید و تفاوت مربیگری شما و بنا را در همین موارد بدانیم، آنجا که بنا مصمم است و حرفش را می‌زند و شما نمی‌گویید.

سوریان دیسکالیفه شد نه به خاطر آنکه در مسابقات جهانی لاس وگاس ضعیف بود بلکه به این دلیل که مربیانش ضعیف بودند و آن همه نشانه و تذکر و حساسیت جهانی را به فرض وجود به او نگفتند تا سوریان در حالی روی دایره کشتی برود که همه منتظر سر زدن او باشند.

تفاوت بنا با دیگران همین است، او زیر و بم را می‌شناسد و اتفاقا خودش یک ستاره است برتر از همه ستاره‌های فرنگی که اگر چنین هم نباشد، وظیفه‌اش را از سر دلسوزی انجام میدهد واگر نتواند می‌رود و کار را به دست دیگران می‌سپارد نه اینکه بماند و بترسد و نگوید و معلمی نکند.

در واقع این سوریان نبود که در لاس وگاس دیسکالیفه شد،بلکه نوربخش بود که زحمت می‌کشید و کم نمی‌گذاشت اما آنجا که لازم بود حرفی بزنید و کاری انجام دهید روی سایلنت و سکوت قرار گرفتید تا مبادا ستاره کشتی ایران خم به ابرو آورد.

او خم به ابرو که هیچ، اشک به چشم آورد و از غرب دنیا به شرق دنیا برگشت چون کسی نگفت: سرنزن پسر منتظرند تا سربزنی و پرونده ات را ببندند.

روی حرف‌های نوربخش اما باید فکر کرد، آیا فرهنگ ستاره‌ها در کشتی این ورزش پهلوانی که چون درخت هر چه میوه اش بیشتر باشد باید سر به زیر تر باشد چنین است؟

آیا باید در اردو قوانین اردویی را به هم ریخت، جور دیگر وزنه زد و به شکلی دیگر دوید و مربی و قوانینش را باور نداشت؟ پس معلم و شاگردی کجای این ارثیه تختی است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج